Had er zelf een geopend, je hebt er alle tijd voor gehad.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:33 schreef golfer het volgende:
Van Speijk kijken is. Heeft voorrang hier boven AZ.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:33 schreef golfer het volgende:
Van Speijk kijken is. Heeft voorrang hier boven AZ.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht er net aan Suijk, Bluezz zit er bovenop.
De afgelopen dagen had ik de broek aan tijdens de CL, vandaag mag zij even in ruil voor het feit dat ik de komende 4 dagen weer lekker urenlang The Masters golf mag kijken op de BBC.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Suijk het volgende:
Dan weten we wel wie de broek aan heeft in huize golfer.
0.6 film per dag pas?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pas de 3e van de maand, wat zeur je nou
Niets gemist dus tot nu toe.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
az is saai
6 uur pasquote:Op donderdag 5 april 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
Goedeavond!
Weer veilig thuis van werk!![]()
Ik duik mijn bedje weer in want morgen om 6 uur de wekker weer!
dan moet je opruimenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:40 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond.... wat een zooi op mijn kamer
Ik kan 't op twee manieren begrijpen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat een vrolijkheid deze tt.
Nee, het einde van Don't Stop Me Now van Queen natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat het Inner Circle - Allalalala Long is.
Ook een voortvloeisel uit gebrek aan inspiratie ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij is de tt gewoon meer gesprek aan inspiratie
Kan je ondertitel veranderd worden in klein bijdehand opdondertjequote:
oke momentquote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan je ondertitel veranderd worden in klein bijdehand opdondertje?
quote:
moet het alsnog opgeruimd worden, het loopt niet uit zichzelf wegquote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar die zooi komt omdat het al een zooi was en twee kamers tijdelijk 1 kamer worden
Klopt maar voor vandaag is het eigenlijk weer mooi geweest, na de Pasen maar weer verderquote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet het alsnog opgeruimd worden, het loopt niet uit zichzelf weg
TS kennende het laatste eerder natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan 't op twee manieren begrijpen.
1. Als meezinger van de 'Smurfen-versie' van, ik geloof, het einde van "I will survive". (Maar dan in de Smurfen-variant, duidelijk.)
2. Als in het stukje: "Lalalalala I can't hear you lalalalaala".
Pick your poison.
Ik ga ook weg met Pasenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan dagen in de troep leven? dat je dat kan
De mensen die lalala'en in mijn omgeving zijn meestal verliefdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook een voortvloeisel uit gebrek aan inspiratie ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |