ja dat klopt maar dat ding is gigantisch denk niet dat hij supersnel vaart (lijkt me nogal riskant) en zo`n schip kost een vermogen. maar echt traag zal hij ook niet zijn...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Cahir het volgende:
Zo sloom is de Nimitz toch ook weer niet? Het word toch voortgedreven met kernenergie?
grotere fotos beschikbaar?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:23 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Leg daar maar een netje overheen.
Maar goed, hier is oa een link
Speed: 30+ knots (56+ km/h)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Cahir het volgende:
Zo sloom is de Nimitz toch ook weer niet? Het word toch voortgedreven met kernenergie?
ik weet het niet, sta er niet om te popelen. maar als het komt wil ik het zeker volgen. ja ik zou blij zijn als de nuclaire dreiging weg is uit iran... maar een oorlog jeez dat is geen kattepis, echter vrees ik dat het noodzakelijk is vanwege die nuclaire dreiging.. ja sorry zie liever een oorlog dan dat ze kernwapens krijgen brrrrrrrrquote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef Drugshond het volgende:
Eigenlijk geloof ik er geen bal van. Ik heb nog geen jeuk aan mijn rechterteen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Verbal het volgende:
Zelfs ík denk dat Bush niet zó stom is.
V.
Er is geen dreiging. Mensen weten onderhand wel dat het gebruik van kernwapens zeer onrealistisch is. Laat je geen angst aanpraten.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef GewoneMan het volgende:
ik zou blij zijn als de nuclaire dreiging weg is uit iran... maar een oorlog jeez dat is geen kattepis, echter vrees ik dat het noodzakelijk is vanwege die nuclaire dreiging..
dat is 1344 Km per dag uitgaande van 56Km per uur. hij kan waarschijnelijk iets meer halen. nu de afstand nog en zou hij in een rechtstreekse lijn varen (of om welke reden dan ook iets om varen)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Speed: 30+ knots (56+ km/h)
Volgens Wikipedia. Nu mag jij uitrekenen hoe ver Iran ligt en hoe lang het dus duurt
welke dreiging in godsnaam? oh wacht, de dreiging die je is aangepraat door amerikaquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik weet het niet, sta er niet om te popelen. maar als het komt wil ik het zeker volgen. ja ik zou blij zijn als de nuclaire dreiging weg is uit iran... maar een oorlog jeez dat is geen kattepis, echter vrees ik dat het noodzakelijk is vanwege die nuclaire dreiging.. ja sorry zie liever een oorlog dan dat ze kernwapens krijgen brrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef thedude0 het volgende:
[..]
welke dreiging in godsnaam? oh wacht, de dreiging die je is aangepraat door amerika
Ik denk tussen Indonesië door! Zo'n 13.000 km volgens Google Earth...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is 1344 Km per dag uitgaande van 56Km per uur. hij kan waarschijnelijk iets meer halen. nu de afstand nog en zou hij in een rechtstreekse lijn varen (of om welke reden dan ook iets om varen)
nou, cnn, lekker bron hoor. propaganda zender van de vs.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Wederom een Russische bron.![]()
Imo is het bullshit, zowel CNN als de Nederlandes TV besteed geen enkele aandacht aan een eventuele aanval op Iran.
De enige twee kernwapens ooit zijn gebruikt door de Amerikanen zelf. De enige nuclear threat waar je je zorgen om moet maken zijn kleine bommen die in handen komen van terroristen. Staten zelf zullen wel gek zijn om een tegenstander die zelf kernwapens heeft te bestoken met kernwapens. Diplomatisch gezien teken je namelijk je eigen doodvonnis, omdat zo'n staat meteen terugslaat. Die draaiboeken bestaan gewoon.quote:
ja maar hij is 4 april al vertrokken weet geen tijdstip, goed mogelijk dat hij al 1,5 dag onderweg isquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik denk tussen Indonesië door! Zo'n 13.000 km volgens Google Earth...Dus zo'n 247 uur = 10 dagen???
Iran met kernwapens is een destabilisatie van de regio. Wanneer de moslims een homogene groep zouden vormen, denk ik dat ik dat de situatie minder gevaarlijk zou beschouwen in het geval Iran over nucleaire wapens zou beschikken en de technologie om deze te fabriceren.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef Tweeke het volgende:
Ik snap niet waarom Iran met kernwapens als zo gevaarlijk wordt beschouwd eigenlijk. De enige vijand in de buurt is Israël, en die hebben zelf nukes én superieure technologie. Dus Iran zou wel gek zijn om daar iets tegen te beginnen. En dan is het nog niets eens 100% zeker óf Iran wel kernwapens zou kunnen maken met de huidige technologie en grondstoffen.
edit: voordat ik 1000 reacties krijg met "Ahmadinejad' is tot alles in staat". Dat is hij niet, anders was het heel anders afgelopen met die mariniers. Hij heeft een hele grote mond, een hele foute ideologie, maar tot nu toe is heeft hij nog geen enkel concreet gevaar opgeleverd voor andere landen (hoogstens in de vorm van het steunen van terrorisme).
nou ik neem het risico liever niet. dan liever nu een oorlog, better safe than sorryquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
De enige twee kernwapens ooit zijn gebruikt door de Amerikanen zelf. De enige nuclear threat waar je je zorgen om moet maken zijn kleine bommen die in handen komen van terroristen. Staten zelf zullen wel gek zijn om een tegenstander die zelf kernwapens heeft te bestoken met kernwapens. Diplomatisch gezien teken je namelijk je eigen doodvonnis, omdat zo'n staat meteen terugslaat. Die draaiboeken bestaan gewoon.
Dus Iran zelf is niet echt een bedreiging. Misschien als ze zouden gaan handelen met terroristen, maar ik weet niet zeker of ze zó stom zijn.
Juist daarom, geen enkel bericht!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nou, cnn, lekker bron hoor. propaganda zender van de vs.
Mja, ik geloof niet echt in preemptive strikes. Goed onderbouwd aanvallen is wat mij betreft prima, maar de VS hebben de afgelopen jaren een patent op aanvallen om redenen die later omver geworpen worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou ik neem het risico liever niet. dan liever nu een oorlog, better safe than sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |