quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef nietzman het volgende:
Haha, wat een onzin. Matthijs van der Velde overleed rond 1766.
Oke, in plaats van een 19 jarige pijpsnol ben je een 38 jarige paardenneuker.quote:Soms ook wel een beetje teveel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee, vandaar dat ik ooit eens heb gezegd dat ik biseksueel ben, zodat ik toch nog een beetje op de dames kon 'geilen'.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef Slarioux het volgende:
Dus je bent homo?
En mijn fotoboek dan? Rofl einz gaya gaat schrikken als ik hem dit vertelquote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik ooit eens heb gezegd dat ik biseksueel ben, zodat ik toch nog een beetje op de dames kon 'geilen'.
ze probeert gewoon onder dr nudepics uit te komenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef Echo99 het volgende:
Toch tof hoe je iedereen op het verkeerde been zet.
Iedereen zit nu te denken, kut ik geilde op een man van 38. En als je wel een meisje van 19 bent vind ik het helemaal een briljante zet
What else is newquote:Op donderdag 5 april 2007 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, dan kom ik ook maar uit de kast.
Ik ben eigenlijk een een 12 jarig pijpsletje.
quote:
Heb ik die?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef Echo99 het volgende:
Ik geloof je pas als bovenstaande foto wordt toegevoegd op je gamer.nl profiel![]()
nou, als je dit al "wat te beleven vindt" ....quote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef PankPinther het volgende:
eindelijk weer eens wat te beleven op fok...
[afbeelding]
"1 april met verlengsnoer! EINSZ EISNZ lollerlol"quote:Op donderdag 5 april 2007 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen 1 april meer, ijsmeis.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen 1 april meer, ijsmeis. grijsnietzomeis
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen 1 april meer, ijsmeis.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
Zondag heel de dag afwezig.
Viespeuk.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben namelijk dol op kinderen en heb er zelf ook drie, Alex, Herman en Arno. En daar speel ik graag mee.
Wat is dan wel een "Lucilletje"?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef Verbal het volgende:
Da's geen 'Lucilletje'
Ken uw Fok!-hysterie
J.
Als dat zo was, had ik het al veel eerder kunnen doen hèquote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Jaja![]()
Goeie smoes om onder je ijsmeis.rar reputatie uit te komen![]()
ja, dat vraag ik me ook af.quote:
ik ben fliefd op je innerlijk geworden. om nu te gaan zeggen dat ik niet meer van je hou kan ik niet over mijn hart verkrijgenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben namelijk niet wie je denkt dat ik ben.
Een chick van een jaar of 19? Welnee. Naaktfoto's van mij? Ha! Grapjas. Bij boebiedoe op school gezeten? Ik weet niet eens hoe die aap eruit ziet. Op FOK!radio geweest? Nee hoor, dat was mijn liefdevolle nichtje die ook wel in was voor een geintje. Die foto's die in mijn fotoboek staan? Gejat van een site, waarom denk je anders dat ik ze er zo vaak afhaal?
Wie ben ik dan wel?
[afbeelding]
Ik ben Matthijs van de Velde en ik ben geboren en getogen in Nijmegen, een plaats waar ik nog steeds woon omdat er te genieten valt. Ik heb F&F een tijd gemod, omdat ik van beesten houd. Soms ook wel een beetje teveel, als je begrijpt wat ik bedoel. Ook ben ik moderator geweest van PUB en SES. Dit komt doordat ik leraar ben op een niet nader te noemen school. Ik ben namelijk dol op kinderen en heb er zelf ook drie, Alex, Herman en Arno. En daar speel ik graag mee. Vandaar dat ik nu dan GAM moderator ben. Ja, je kunt wel zeggen dat ik veel interesses heb.
Waarom dan ijsmeis? Ik wilde eigenlijk één iemand in de maling nemen. En dit wilde ik op 1 april doen. En omdat ik eerst een profiel op moest bouwen heb ik me eerder geregistreerd. Om precies te zijn opdinsdag 18 maart 2003 @ 15:35. Alleen ging ik een stap verder. En verder. En verder.
Maar vandaag, een mooie dag, aangezien het zonnetje schijnt, de vogels fluiten en ik goeie zin heb, onthul ik het.
Ha. Heb ik jullie toch even mooi in de maling genomen.
Ow! Ok dan!quote:
Wie weet hoe luid ijsmeis snurkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ow! Ok dan!
Ik dacht dat het heel erg hard snurken was ofzo.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef Dale het volgende:
[..]
ik ben fliefd op je innerlijk geworden. om nu te gaan zeggen dat ik niet meer van je hou kan ik niet over mijn hart verkrijgen![]()
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Ok dan!
Ik dacht dat het heel erg hard snurken was ofzo.
precies, ik zou hem weer terug zetten hoor!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Isabeau het volgende:
En waarom staat dit nu in ONZ?Misbruik van je modrechten!
en, staat ze open voor neuk-aanzoeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Slarioux het volgende:
Maar dat meisje van die foto's, is dat je nichtje of heb je haar msn niet?
Hoi Knul! *aai over de bol geeft*quote:Op donderdag 5 april 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Pappa,ik ben blij dat we nu niet meer hoeven te liegen
Nou, dit is mijn vrouw.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit een beetje te lurken, maar ik snap er niks meer van![]()
Ook een oldbie zeker?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit een beetje te lurken, maar ik snap er niks meer van![]()
in kpdquote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus ijsmeis.zip mag weer ?
Nee ophoeren, sticky in ONZquote:
Fok jou S-Fquote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ophoeren, sticky in ONZ![]()
Smiley over de poes en gaan![]()
Of verneuk ik nu je hele theorie + topicquote:
Oké, ga je gangquote:Op donderdag 5 april 2007 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of verneuk ik nu je hele theorie + topic![]()
quote:
O, ik ben trouwens wel eens gekomen op een foto in je FoBoquote:
Harder je best doen murpquote:
Matthijs zal het, lijkt me, een biet zijn wat je met die foto's doet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dus je hebt geen problemen meer met die .zip en al de foto's van dat meisje mogen overal geplaatst en belachelijk gemaakt worden?
Proberen tot je er keihard bij neervalt enzo.. misschien?quote:
neequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:18 schreef -SL- het volgende:
[..]
Proberen tot je er keihard bij neervalt enzo.. misschien?
Daarom zagen ze er ook zo 'raar' uitquote:Op donderdag 5 april 2007 21:51 schreef Chowi het volgende:
Dus het waren manboobs!
.zipquote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef Robin2130 het volgende:
Bijna heel FOK! is geowned door ijsmeis
nou, mensen flikkeren jullie dat "ijsmeis.zip" maar weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |