nu mogen wij nog :-Dquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Alweer dat bierde vorige keer van Flash die gene die door het bier iedereen beledigde
SGM :pquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Duvel het volgende:
Kijk eens of je ergens wat info over "Het gat van '83" kunt vinden, ook zo'n mooie periode van materieeltekort. Leuk om te lezen hoe ze dat hebben opgelost.
schroot hoort op de schrootlijn, daar doe je niks tegenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Mja het is altijd al de schrootlijn geweest, tijd voor verandering zou je zeggen...
heb je niets beters te doen op het station?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
"Goede" Vrijdag in Amersfoort
Cxx naar Barneveld van 16:31: +6
IC naar Deventer van 16:36: +8
Stopper Utrecht 16:44: +5
IC naar Rotterdam van 16:40: Nooit op komen dagen, geen spoor van vorm van poging tot omroepbericht.
Ja ik weet dat hij door die wisselstoring toch niet verder dan Ut gekund had
Onder andere, maar ik heb "ergens" (je kent het wel) een uitgebreider stuk over het gat.quote:
Zorgen dat ik er zsm vandaan kom is niet genoeg? Incl bier dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je niets beters te doen op het station?
Lees: Ik heb vriendjes bij Somda en de NVBS en zo, maar daar kom ik liever niet voor uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
"ergens" (je kent het wel)
Nee maf, daar doe ik niet aan. Boeken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Ik heb vriendjes bij Somda en de NVBS en zo, maar daar kom ik liever niet voor uit
ja in zo`n boekje :-)quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik heb "ergens" (je kent het wel) een uitgebreider stuk over het gat.
Fles: het was weer dikke pret geloof ik. Ik heb mazzel dat ik thuis zit.
Als ik mij goed uit het boek:"Nieuw Spoor" herinner, reden ze IC"s zelfs met mat '46.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef Duvel het volgende:
Kijk eens of je ergens wat info over "Het gat van '83" kunt vinden, ook zo'n mooie periode van materieeltekort. Leuk om te lezen hoe ze dat hebben opgelost.
DIT topic als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef __________ het volgende:
Ik bedenk me net bij het openen van dit topic (deze topic voor grammatica nazi's) dat de Efteling al HEEL lang een eigen trein dienst heeft. Waarom staat die eigenlijk niet in de OP ?
als het dagelijks rijd in het seizoen dan zou het een kleine vermelding kunnen krijgen imo..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIT topic als het aan mij ligt.
En openen deed je absoluut niet.
Ter zake?
Om dezelfde reden als waarom de STAR, HSA, SGB, ZLSM, SHM en nog driehonderdtwaalfduizend andere museumklupjes er ook niet in staan: Het telt niet als regulier reizigersverkeer
Maar hoi en welkom even goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |