Ik denk niet dat hij door de roetmeting komt. Het lijkt wel een stoomtrein. Jaren geleden reden die dingen op Almelo - Zwolle, toen heb ik er wel eens ingezeten, maar zo'n rookwolk heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Terzake maar dan.
Nou ja, gelukkig heb ik op 12 mei al de donateursrit van de HSA met de 186 naar de Stoomtram Hoorn-Medemblik
[afbeelding]
zeikerdquote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Zeg we gaan niet spammen hier SR
DIe foto is uit 2002. Was een verstopt luchtfilter, appeltje-eitjequote:Op donderdag 5 april 2007 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij door de roetmeting komt. Het lijkt wel een stoomtrein. Jaren geleden reden die dingen op Almelo - Zwolle, toen heb ik er wel eens ingezeten, maar zo'n rookwolk heb ik niet gezien.
Moet nog een keer gereviseerd worden ,neem ik aan?
Nee dat is een nuttige bijdrage!quote:
Er staat een linkje daarbij...klik daar eens opquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef Remzz het volgende:
Alle NS treinen uit de OPHaal dan die andere zut weg
Dat zag ik ook wel, maar het leek me mooier om juist de NS treinen in de OP zetten lijken me wat meer users in geinteresseert dan die locale/regionale/internatione zut.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Er staat een linkje daarbij...klik daar eens op
Ben ik het mee oneens... en als we dat in de OP zetten dan gaat iedereen klagen dat de OP weer te lang is. Dus op deze manier is het nu opgelost.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zag ik ook wel, maar het leek me mooier om juist de NS treinen in de OP zetten lijken me wat meer users in geinteresseert dan die locale/regionale/internatione zut.
Neem het voortouw...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
EIgenlijk kunnen we wel gewoon een beknopte OP maken met 1 ICM, 2 stoptreintjes van andere clubs en 1 internationaal iets, en dan een linkje naar de uitgebreide wiki met alles erin. OP kort genoeg, iedereen kan alles vinden, nieuwe mensen binnenhalen ( die inmiddels ook al 30 keer dezelfde OP gezien hebben en dachten "oh ja dat zijn die nummerhoeren" )
Is dat geen goed idee dan?
Ik denk het nietquote:
Wil je een incrowd zeurclubje dan? Lijkt me ook niet handig. Laat iemand een simpele site bouwen waar alle info te vinden is, o.a. dat een Hondekop geen Mat'64 is, en verwijs daarnaar in je OP. Doe de verwijzing wel in grote letters, en zeg dat het voor beginners aan te raden is om eerst te gaan lezen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuk nieuwe mensen binnen halen. Kunnen we weer 20x gaan uitleggen dat het geen Hondekoppen maar Plan V / T Mat 64 is
Nou ja, het grote basisboek is een beetje overdreven, maar wat handige aanwijzingen? En dan niet eisen dat het gelezen wordt, maar gewoon als makkelijke verwijzing.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, en al lezen ze het niet, dan kunnen we best wat geduld betrachten met iemand die nieuw is. De meesten hier weten heel goed wie nieuw is hier en wie niet, en dat onderscheid kun je dan zelf wel maken toch? Beetje laagdrempeling houden, is goed
Niet zo van "Wil je over treintjes komen lullen in ons kliekje? Best, maar lees eerst Het Grote Basisboek, anders ophoeren". Dat lijkt me geen zinvolle opstelling
Jij moet schuppen hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
tvp
Die heb je nergens voor nodig. Probeer n00bs in de maling te nemen. Nou hop hop, bloemenschortje aan en hoofddoekje op, en bezemen met je luie tietenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe moet ik anders de tvps verwijderen als ik geen tvp in dit topic heb?
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja uh je doet normaal of je rot op he
ja baas. zet jij de note ff?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb je nergens voor nodig. Probeer n00bs in de maling te nemen. Nou hop hop, bloemenschortje aan en hoofddoekje op, en bezemen met je luie tieten
TV5 was vrij snel met "blijkbaar een remprobleem" om daar direct aan toe te voegen "dat nog onderzocht moest worden of dat een technisch of een menselijk probleem geweest was"quote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef SpeedyRich het volgende:
Trouwens weten ze de oorzaak in paris al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |