Tis dus vervolgserie? Zijn het dan regiorunners? Of DD-AR?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ergens medio 2008 dacht ik. Dat is nog redelijk snel, vergeleken met andere bestellingen die de NS geplaatst heeft. Ze hadden namelijk de mallen nog.
Regiorunners.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tis dus vervolgserie? Zijn het dan regiorunners? Of DD-AR?
Regiorunners geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tis dus vervolgserie? Zijn het dan regiorunners? Of DD-AR?
Het is makkelijk te oordelen langs de zijlijn. Er wordt teveel geluld, en het meeste is onzin. Ook dat stuk uit de Tubantia schijnt onzin te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, makkelijk he, een hulpspoor aanleggen![]()
Zeker als je gaat knoeien met de beveiliging ipv een oplossing die al voorhanden is te gebruiken.
Vertel jij dan eens hoe het WEL is?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is makkelijk te oordelen langs de zijlijn. Er wordt teveel geluld, en het meeste is onzin. Ook dat stuk uit de Tubantia schijnt onzin te zijn.
1,5 maand voor het veilig in gebruik nemen van een hulpspoor in mijns inziens wel erg lang, zeker in Nederland. Tuurlijk gaat veiligheid voorop, maar de tijdspanne is wel erg lang nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is makkelijk te oordelen langs de zijlijn. Er wordt teveel geluld, en het meeste is onzin. Ook dat stuk uit de Tubantia schijnt onzin te zijn.
Niet zoals nu geschetst wordt in elk geval. Joh, er is hier zoveel misgegaan, dat wil je niet weten. De waarheid komt vast nog wel aan het licht als het eenmaal draait. Ik weet 't ook niet precies allemaal hoor. Gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel jij dan eens hoe het WEL is?
Nou ja, dat ze nadat het misgegaan was, een compleet andere firma gebeld hebben die van de grond af aan opnieuw beveiligingssoftware moet gaan schrijven dat is wel erg ja. Als dat waar is dan hoef je de rest van het JAAR eigenlijk niet meer op treinen te rekenen. Het gaat niet om een of ander dom pakketje wat je in een paar weken in elkaar klust of zo. Beveiligingssoftware.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1,5 maand voor het veilig in gebruik nemen van een hulpspoor in mijns inziens wel erg lang, zeker in Nederland. Tuurlijk gaat veiligheid voorop, maar de tijdspanne is wel erg lang nu.
't Schijnt geen softwareprobleem te zijn, er zit daar niet zoveel software, allemaal relais.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze nadat het misgegaan was, een compleet andere firma gebeld hebben die van de grond af aan opnieuw beveiligingssoftware moet gaan schrijven dat is wel erg ja. Als dat waar is dan hoef je de rest van het JAAR eigenlijk niet meer op treinen te rekenen. Het gaat niet om een of ander dom pakketje wat je in een paar weken in elkaar klust of zo. Beveiligingssoftware.
wij hebben allesquote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je maar niet in zo'n uithoek gaan wonen
Dat is wat Tubantia beweert, ik weet ook niet precies hoe het zit, alleen dat er veel onzin verkondigd wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het had toch te maken met de beveiliging die aangesloten is op die van het station in Almelo en wat nu voor problemen zorgt, ipv voor een losstaand systeem te kiezen, dat uiteraard wel aansluiting geeft op de rest van het spoornet?
Ik had juist begrepen dat ze nu voor een oplossing zonder relais gekozen hebben, en dat er dus met software geklooid moet worden. Maar goed, wat we horen is ook maar wat de media ons wijsmaken, en daar deugt vaak genoeg ook geen fuck van. We zien het wel, gewoonquote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Schijnt geen softwareprobleem te zijn, er zit daar niet zoveel software, allemaal relais.
Het is beveiliging, en dat snappen alleen seinwezens.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had juist begrepen dat ze nu voor een oplossing zonder relais gekozen hebben, en dat er dus met software geklooid moet worden. Maar goed, wat we horen is ook maar wat de media ons wijsmaken, en daar deugt vaak genoeg ook geen fuck van. We zien het wel, gewoon
Ja, al zal dat makkelijk een jaar kunnen duren, zoals gebruikelijk met onderzoeksrapportenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk wel dat er achteraf een duidelijke verklaring komt
Fijn dat ze ook nog ruim de tijd hebben voor een testprogramma...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:01 schreef vw_caddy het volgende:
Ken je het verhaaltje van de 4011 die gisteravond richting Amersfoort zou gaan? Nou, die ging niet. Door tractieproblemen zijn ze net buiten Zwolle weer teruggekeerd naar het station. Weet niet of het stel nu nog in Zwolle staat.
Aanrijding te Barendrecht volgens mij, maar ik weet niet of dat gevolgen heeft voor rotterdam etcquote:Op woensdag 11 april 2007 15:03 schreef NordicBlue het volgende:
Weet iemand toevallig wat er langs het spoor is gebeurd tussen dordrecht en rotterdam waardoor het hele treinverkeer van en naar rotterdam heeft stilgelegen?
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Damn ja daar moet ik nog een keer heen....
Planning is za 16 juni met SWT (vertrek rond 10:00) vanuit Es.quote:
Daar schijnt iemand van een viaduct afgedoken te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:03 schreef NordicBlue het volgende:
Weet iemand toevallig wat er langs het spoor is gebeurd tussen dordrecht en rotterdam waardoor het hele treinverkeer van en naar rotterdam heeft stilgelegen?
Die nieuwst dubbeldekkers schijnen wel weer iets minder kut te worden dan de vorige serie (net zoals VIRM al iets minder kut dan IRM was). Met in ieder geval bredere trappen enzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regiorunners geloof ik
ook kut even goed, maar minder kut dan DDAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |