quote:
Wij blijven overquote:
Dat was dus dat scriptje. Echt heel het forum stond er vol mee, chaos enzo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:47 schreef Muck het volgende:
ik kon net niet posten
kreeg een of andere gare foutmelding...
wat kutquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat was dus dat scriptje. Echt heel het forum stond er vol mee, chaos enzo.
whehe, weet iemand al wie dat op z'n geweten heeft?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat was dus dat scriptje. Echt heel het forum stond er vol mee, chaos enzo.
bar slechte avond gehadquote:
dat klinkt inderdaad behoorlijk saaiquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bar slechte avond gehad
Toen ik binnenkwam was het bier al op, de helft van de mensen was naar huis, iedereen die er wel was, was chagrijnig, zuigt dus allemaal.
Toen ging ik naar de plaatselijke kroeg, zaten 5 mensen in totaal, die ik niet kende,
Dus toen moest ik maar weer naar huis
Heh? Hoe ging dat in die kroeg dan, je ging naar binnen en direct weer naar buiten toe ????quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bar slechte avond gehad
Toen ik binnenkwam was het bier al op, de helft van de mensen was naar huis, iedereen die er wel was, was chagrijnig, zuigt dus allemaal.
Toen ging ik naar de plaatselijke kroeg, zaten 5 mensen in totaal, die ik niet kende,
Dus toen moest ik maar weer naar huis
en dat terwijl ik zoveel zin had om er een gezeliige avond van te maken, met veel drank enzulks
nee, we gingen eignelijk elders zuipen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heh? Hoe ging dat in die kroeg dan, je ging naar binnen en direct weer naar buiten toe ????
senseo is in de aanbieding hier, 48 pads voor de prijs van 12quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad behoorlijk saai
ik moet morgen mijn koffie voorraad aanvullen
ah kijk, dat is het betere werkquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
senseo is in de aanbieding hier, 48 pads voor de prijs van 12
digros/dirk van de broek, dat soort zaken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ah kijk, dat is het betere werk
maar welke winkel is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |