quote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik ga wel regelmatig naar de sauna maar niet op Dinsdag want dan zit er altijd een naakte neger met ze piemol te spelen :s
haha echt hequote:Op donderdag 5 april 2007 17:37 schreef Borkydude het volgende:
Mensen die naar de sauna gaan om tieten te zien![]()
dan ga je naar de verkeerde want ik ben rond de 20quote:Op donderdag 5 april 2007 17:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ben jaren naar een sauna geweest.Baalde er ook van dat er geen meiden van rond de twintig waren.
Shit.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan ga je naar de verkeerde want ik ben rond de 20
wat is daar nu aanquote:Op donderdag 5 april 2007 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een echte PUB-er heeft een sauna thuis![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:37 schreef Afzuigkap het volgende:
Haha ik had een keer een schaamtelijke ervaring in een sauna van m'n vorige fitness
Ik lag daar zo in m'n naakte glorie, komt er een heul elftal ofzo binnen lopenmet zwembroekjes aan
Het zou pas beschamend zijn dat er een heel elftal naakt was, en jij met je zwembroek binnen kwam.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:37 schreef Afzuigkap het volgende:
Haha ik had een keer een schaamtelijke ervaring in een sauna van m'n vorige fitness
Ik lag daar zo in m'n naakte glorie, komt er een heul elftal ofzo binnen lopenmet zwembroekjes aan
Is relaxt idd, kan gewoon altijd er in enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een echte PUB-er heeft een sauna thuis![]()
Daarvoor is dat ijskoude bad heel handig. Knappe kerel die dan nog een boner houdtquote:Op donderdag 5 april 2007 17:05 schreef jordeeeh het volgende:
Of juist zo'n lekker wijf, zit je dan met je boner
Nee, ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef wwwer het volgende:
@Eix, je gaat toch niet naar de sauna om mensen te kijken of wel?
volgens mij ben je nog nooit in een sauna geweest.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef Rorata het volgende:
maar je ziet mensen toch niet naakt want ze hebben toch een handdoek om hun zaakje heen
Laat je dan iedereen vol trots je klitpiercing zien?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga regelmatig naar de sauna en er lopen idd vrij weinig tieners rond ja. Ik ging zelf voor het eerst toen ik 18 was, samen met mn vriend, daarvoor gewoon nooit aan gedacht om er heen te gaan, maar had het wel gedurfd ofzo, ben niet zo preuts![]()
die zien mensen van zelf wel hoor als je naakt rondloop, en soms worden er wel eens opmerkingen over mn piercings gemaakt, maar verder doet het er niet echt toe hoor, lopen zat mensen met piercings en tattoosquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Laat je dan iedereen vol trots je klitpiercing zien?
die had je een paar jaar geleden nog niet toen je foto's op Unknown Forums stonden :pquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die zien mensen van zelf wel hoor als je naakt rondloop, en soms worden er wel eens opmerkingen over mn piercings gemaakt, maar verder doet het er niet echt toe hoor, lopen zat mensen met piercings en tattoos
12-18 = puberteit = schamen voor je lichaam wegens ontwikkelingen. dat zal wel de reden zijn denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef wwwer het volgende:
Ik ga zo af en toe eens lekker naar de sauna, even een dagje lekker even helemaal realexen
Maar het is mij opgevallen dat er weinig tot geen bezoekers tussen de 12 en de 18 jaar of zo zijn.
Het is of jonger of ouder... Wat is er mis met de sauna? Durf je er niet in je nakie rond te lopen? nooit geweest of? of ga je juist wel geregeld!
hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:05 schreef Chicolate het volgende:
Misschien ga ik wel een keer met mn vriendhebben wel eens over gehad om samen te gaan, maar mijn ouders zouden het daar niet zo mee eens zijn (die zijn redelijk preuts)
zou zeggen ga er een keer heen, neem je camera mee en probeer foto;s te makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:37 schreef Borkydude het volgende:
Iemand wat foto's hoe ik me dat moet voorstellen, zo'n sauna?
of probeer het in het zwembad.. ik denk dat ze het echt zullen warderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:37 schreef Borkydude het volgende:
Iemand wat foto's hoe ik me dat moet voorstellen, zo'n sauna?
Jij doet nie aan teamsport of wel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef Geerd het volgende:
Lijkt me niks zoon een sauna lekker met je tampeloures rondzwaaien.
Net zoals gezamelijk douchen nee dank je vind ik toch iets voor prive.
waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Er zijn regelmatig meiden van rond de 20 te vinden in de sauna. Maar dat is natuurlijk niet waarvoor je er naartoe gaat. Ik zal niet ontkennen dat ik nooit gekeken heb, maar dat zit gewoon in de mannelijke genenMaar het is gewoon een heerlijk plek om lekker uit te rusten, en het is ook goed voor je huid en gezondheid (als je het op de juiste manier doet)
![]()
Precies mijn ideequote:Op woensdag 18 april 2007 10:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben in verschillende sauna's geweest en zie toch echt alle leeftijden daar rondlopen, van 20 tot 60. Dik, dun, oud, jong, lelijk, lekker etc... Als er een mooie vrouw naakt het bubbelbad in komt lopen kijk ik echt wel, maar dat is niet de reden waarom ik naar de sauna ga. Lekker relaxen en ontspannen is het doel. Mensen onder de 18 zie je idd niet veel, alhoewel je af en toe wel jongetjes en meisjes van 16 jaar ziet rondlopen.
Wat doe je als ze je vriendin van top tot teen bekijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben in verschillende sauna's geweest en zie toch echt alle leeftijden daar rondlopen, van 20 tot 60. Dik, dun, oud, jong, lelijk, lekker etc... Als er een mooie vrouw naakt het bubbelbad in komt lopen kijk ik echt wel, maar dat is niet de reden waarom ik naar de sauna ga. Lekker relaxen en ontspannen is het doel. Mensen onder de 18 zie je idd niet veel, alhoewel je af en toe wel jongetjes en meisjes van 16 jaar ziet rondlopen.
Niets. Dan doen ze dat maar toch. Ik heb er geen problemen mee en zij ziet het als een compliment. Bovendien wordt je echt niet constant van top tot teen bekeken. Er wordt wel gekeken, maar echt niet voortdurend gestaard. Daar is de omgeving niet naar, iedereen is er naakt, dus een naakte vrouw valt echt niet zo op.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat doe je als ze je vriendin van top tot teen bekijken
Ach ja, dat gebeurd nou ook weer niet zo snel. De meeste mensen weten wel dat het niet echt gepast is om zomaar iemand van top tot teen te bekijken. Een vluchtige blik wagen heb ik geen probleem mee. Dat doe ik zelf (al dan niet expres) ook wel eensquote:Op donderdag 19 april 2007 01:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat doe je als ze je vriendin van top tot teen bekijken
* leolinedance jaloers isquote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef saaw het volgende:
maar als je vol puberhormoontjes zit is dat veel te spannend
ik ga vanmiddag weer
gewoon alleen sauna entree ligt meestal tussen de 18-24 euroquote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef melluk het volgende:
Ik ga maar eens kijken of bij mij in de omgeving nog mooie sauna's zitten
wat betaal je er zo ongeveer voor?
nog best redelijk aan de prijs eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gewoon alleen sauna entree ligt meestal tussen de 18-24 euro
en dan komen eten/drinken er nog bij ( en als je badjas en slippers en handdoeken enzo daar huurt ben je nog meer kwijt, maar dat neem ik altijd gewoon zelf mee)
tja, maar dan kun je wel de hele dag daar zijn, als je naar de bios gaat betaal je 10 euro voor een film van 2 uurtjes en dan moet je ook nog eten en drinken kopen. Of een concert, betaal je zo 40-50 euro voor 2 uurtjes, dus in verhouding met veel andere dingen is het niet duurquote:Op donderdag 19 april 2007 11:01 schreef melluk het volgende:
[..]
nog best redelijk aan de prijs eigenlijk
Klopt, en een arrangement is nog wel wat duurder. Maar je kunt er wel heel de dag voor ontspannenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:01 schreef melluk het volgende:
[..]
nog best redelijk aan de prijs eigenlijk
dat zou idd kunnen dat ze dat zo buiten proberen te houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, en een arrangement is nog wel wat duurder. Maar je kunt er wel heel de dag voor ontspannen![]()
Ik heb het idee dat het ook wel een beetje aan de prijs is om goedkoop (tietenkijk) volk buiten de deur te houden. Maar toch kan het soms erg druk zijn. Laatst in Geldrop heb ik zelfs even moeten wachten voordat ik naar binnen kon![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |