quote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik ga wel regelmatig naar de sauna maar niet op Dinsdag want dan zit er altijd een naakte neger met ze piemol te spelen :s
haha echt hequote:Op donderdag 5 april 2007 17:37 schreef Borkydude het volgende:
Mensen die naar de sauna gaan om tieten te zien![]()
dan ga je naar de verkeerde want ik ben rond de 20quote:Op donderdag 5 april 2007 17:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ben jaren naar een sauna geweest.Baalde er ook van dat er geen meiden van rond de twintig waren.
Shit.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan ga je naar de verkeerde want ik ben rond de 20
wat is daar nu aanquote:Op donderdag 5 april 2007 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een echte PUB-er heeft een sauna thuis![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:37 schreef Afzuigkap het volgende:
Haha ik had een keer een schaamtelijke ervaring in een sauna van m'n vorige fitness
Ik lag daar zo in m'n naakte glorie, komt er een heul elftal ofzo binnen lopenmet zwembroekjes aan
Het zou pas beschamend zijn dat er een heel elftal naakt was, en jij met je zwembroek binnen kwam.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:37 schreef Afzuigkap het volgende:
Haha ik had een keer een schaamtelijke ervaring in een sauna van m'n vorige fitness
Ik lag daar zo in m'n naakte glorie, komt er een heul elftal ofzo binnen lopenmet zwembroekjes aan
Is relaxt idd, kan gewoon altijd er in enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een echte PUB-er heeft een sauna thuis![]()
Daarvoor is dat ijskoude bad heel handig. Knappe kerel die dan nog een boner houdtquote:Op donderdag 5 april 2007 17:05 schreef jordeeeh het volgende:
Of juist zo'n lekker wijf, zit je dan met je boner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |