Dat is niet mijn schuld...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook morgen rond deze tijd pas bijna weekend![]()
Zeer frustrerend al die mensen die op goede vrijdag vrij hebben![]()
![]()
Netjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik val alleen op vrouwen, hoewel ik eigenlijk liever heb dat vrouwen op mij vallen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
[hyper modus]
Bijna weekend
[/hyper modus]
Ja! Goed idee, meteen ff kijken of dat er nog isquote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Netjes.
Zijn er hier mensen die Wiener mélenage lekker vinden?
't is hier 17 graden.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is de temeratuur bij jou? (of lig je achter glas?)
nee, maar de wiener mélange die hier uit het aparaat komt zetten is wel prima!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Netjes.
35 zelfsquote:
Ook als je dat zelf maakt?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja! Goed idee, meteen ff kijken of dat er nog is
Trouwens, had ik al gevraagd van wie jij een kloon bent?
Ik zag de typfout toen ik gesubmit had.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar de wiener mélange die hier uit het aparaat komt zetten is wel prima!![]()
eer-ik: ik bedenk me net iets geniaals....quote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is hier 17 graden.
Vrij windstil in m'n tuin ook.
Ik lig hier in m'n korte broek en shirtloos
Lekker hoor
Nee uit zo'n pakje..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:24 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Ook als je dat zelf maakt?Met dat vieze drankje er bij?
Ik heb dat nog nooit op.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik: ik bedenk me net iets geniaals....![]()
je wilt de dienstmededeling in een andere kleur...
doe het dan gewoon met de "me-tags"...![]()
dus [me= ] ............................... [ / me ]
Dan is het iig rood en er staat een sterretje voor en dat valt beide beter op![]()
Wat ben ik toch slim...![]()
![]()
Ik had ook bedacht om eventjes een plaatje ervan te maken, met veel grotere letters, dikgedrukt, en een felle kleurquote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik: ik bedenk me net iets geniaals....![]()
je wilt de dienstmededeling in een andere kleur...
doe het dan gewoon met de "me-tags"...![]()
dus [me= ] ............................... [ / me ]
Dan is het iig rood en er staat een sterretje voor en dat valt beide beter op![]()
Wat ben ik toch slim...![]()
![]()
Het is erg lekker!!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op.
Hey dude. Altijd goed hier hèquote:Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemiddag mensen!
Vannacht LAN-party gehad dus niet zoveel slaap gehad!!
hoe is het hier?
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemiddag mensen!
hoe is het hier?
Vast wel, misschien een idee voor in een uitgebreide poll?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Netjes.
* ]-DIENSTMEDEDELING-quote:Op donderdag 5 april 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had ook bedacht om eventjes een plaatje ervan te maken, met veel grotere letters, dikgedrukt, en een felle kleur
Maar ik had nog even geen tijd
lekker.......quote:Op donderdag 5 april 2007 15:20 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Netjes.
dit werkt dus niet optimaal...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef OA het volgende:
[..]
* ]-DIENSTMEDEDELING-
--->> Dringend verzoek tot medewerking aan De Brede Maatschappelijke Koffie-Chat-Discussie, te vinden in de link die hieronder weergegeven staat. Gelieve deze even in te vullen en te [url=mailto:vragenlijst@tebruut.nl]mailen.[/url
Klik hier voor de vragenlijst ten behoeve van de Fok!-Koffie-SC
![]()
Wat is het doel van dat ding? En zo'n enguete invullen is best lastig in word.quote:
dat bedoel ik....quote:Op donderdag 5 april 2007 15:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat is het doel van dat ding? En zo'n enguete invullen is best lastig in word.
JJquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik.......moet er maar rustig voor gaan zitten vanaaf...
![]()
nà mijn kroeg bezoek he....![]()
Is dat niet heel poederig? Net als die hot chocolate?quote:
15!quote:
Kijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
maar nu moet ik gaan kiezen...![]()
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vast wel, misschien een idee voor in een uitgebreide poll?(nee niet ik, ik ben al met een onderzoek bezig
)
Er zijn hier gewoon fans.quote:
Dus je bent een beetje LAN-lendig?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemiddag mensen!
hoe is het hier?
Tja je bent een vervent koffiër of niet natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Er zijn hier gewoon fans.
Ik heb ook nog nooit een poll gemaaktquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet.Laat ik over aan een ander.
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus je bent een beetje LAN-lendig?
Whoehahahaha![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje LAN-lendig?
Whoehahahaha![]()
Hardstikke goed!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
maar nu moet ik gaan kiezen...![]()
Geen idee, zie nergens die optie staan... Bij ons kan dat tenminste heeeel simpelquote:Op donderdag 5 april 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een poll gemaakt
Iemand?
dat is em juist.....leukste baan is vrij ver (nou ja als je geen auto hebt dan...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk!
Goeie zaak..
Even rustig overwegen, kijken wat je het leukst vind, kijken wat het best verdient
Of een goeie combinatie ervan...
Wat heb je zoal gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |