wanneer heb je je aangemeld?quote:
Ok brada, koop hem dan misschien rond kerst, maar aangezien ik al tijd zulke dingen zeg , zal ik hem wel rond september hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens de geruchten kunnen we de 20gb pack in de zomer verwachten, rustig swa [afbeelding]
Hallo SD,Sony fanboy, zo wil ik je altijd al eens noemenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wanneer heb je je aangemeld?
ben blij dat je eindelijk eens de kans hebt gehadquote:Op donderdag 5 april 2007 23:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok brada, koop hem dan misschien rond kerst, maar aangezien ik al tijd zulke dingen zeg , zal ik hem wel rond september hebben.
[..]
Hallo SD,Sony fanboy, zo wil ik je altijd al eens noemen [afbeelding]
Ja, nu kan ik rustig sterven.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ben blij dat je eindelijk eens de kans hebt gehad
ik heb hem net 2 dagen binnenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik rustig sterven.
Maaruh, wat vind jij nou van de ps3, heb nog geen reviews gezien.
Beetje tegenstrijdig? eerst zeg je dat je geen drol met shooters hebt maar je kijkt wel uit naar Killzone?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
multi-platformers die momenteel de boventoon voeren. Resistance kan mij niet echt boeien, maar dat komt meer doordat ik geen drol met shooters (meer) heb. Op zich geen verkeerd spel.
,
en eindelijk eens weten of Killzone de moeite is. Op E for All (opvolger E3) zal hij speelbaar zijn naar het schijnt.
Ja SD, explain it to usquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig? eerst zeg je dat je geen drol met shooters hebt maar je kijkt wel uit naar Killzone?
Ik moet nog even wachten totdat ik mijn creditcard heb. Hopelijk volgende weekquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Rub-A-Dub gekocht![]()
echt kwaak-tastisch![]()
stond net met level 1 op nr 42 van de wereldranglijst![]()
![]()
Ik had inspiratiequote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef SocialDisorder het volgende:
mcintosh, wat is je PSN ID?
Jep. Controllers werken fijn, kan niet zeggen dat ik rumble mis, alleen dat ding maakt een pokkeherrie. Niet normaal. Stel je een zondagochtend midden op de veluwe voor, met een licht briesje uit noord-oosten. Dat geluidsniveau ongeveerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Wessiej het volgende:
Zit het naast het gamegedeelte ook goed in elkaar?
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig? eerst zeg je dat je geen drol met shooters hebt maar je kijkt wel uit naar Killzone?
wat is nu de bedoeling van die game?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Rub-A-Dub gekocht![]()
echt kwaak-tastisch![]()
stond net met level 1 op nr 42 van de wereldranglijst![]()
![]()
Ja,ja, weet het...... oude XBOX live commercialsquote:
Update: ze lijden er nog steeds honger.quote:
Wat bedoel je met ''dat ding''? De PS3?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jep. Controllers werken fijn, kan niet zeggen dat ik rumble mis, alleen dat ding maakt een pokkeherrie. Niet normaal. Stel je een zondagochtend midden op de veluwe voor, met een licht briesje uit noord-oosten. Dat geluidsniveau ongeveerik moest even naar het LEDje kijken om zeker te weten dat hij wel aan stond.
quote:Viertal nieuwe screenshots van Rachet & Clank
In Rachet & Clank Future: Tools of Destruction zullen de indoor-gevechten weer lekker arcade zijn. De game draait op een engine die door Insomniac zelf ontwikkeld is, en loopt bovendien op een zeer soepele 45 frames per seconde. Dat is 15 frames per seconde meer dan meestal het geval is. Insomniac wil echter nog verder gaan en hoopt 60 frames per seconde te halen.
Vandaag zijn er weer een viertal screenshots verschenen van Rachet & Clank Future: Tools of Destruction. Door het klikken op de onderstaande thumbnails kun je alle screenshots in volledige grootte bekijken. Laat ons weten wat je er van vindt.
PS3onlyquote:Warhawk zowel op Blu-ray als op het PSN
Vrijdag 06 april 2007 - De laatste tijd worden verhalen snel de wereld ingestuurd, maar nóg sneller ontkracht. In het geval van Warhawk is dit al meerdere malen gebeurd. De ene keer wordt het een download-only, dan verschijnt de game op een Blu-ray disk, en vervolgens wordt het weer een download-only.
Vandaag heeft Sony Computer Entertainment America ons eindelijk duidelijkheid gegeven. Multiplayer-only game Warhawk zal zowel op Blu-ray als op het PlayStation Netwerk verschijnen. Of er verschillen in prijs en content zijn, is nog onduidelijk. Naar verluid staat Warhawk gepland voor een release deze zomer.
Kan je je iPod dr op aansluiten ?!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef RAM_ het volgende:
[..]
als een Clan komt wil ik me wel aanmelden![]()
nternetten op de ps3 werkte in 1x perfect!
Remote play via de psp werkte in 1x perfect
Ipod op me psp aansluiten in 1x werken met muziek!
Geweldig apparaat
Ja en vanaf je Ipod de muziek naar je HDD sturen! wel ff op opties alles weergeven instellen!quote:
Alle eenden nog aan toe... dat was mijn score.... Nou,.. nog beter me best doen dus....quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
frustrerende kut duckies![]()
ik heb net weer de hoogste Fok-Ps3 owner score met level 1 rub-a-dub verbeterd![]()
alleen volgens mij heef tie hem niet opgeslagen4,41 sec ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Alle eenden nog aan toe... dat was mijn score.... Nou,.. nog beter me best doen dus....
mocht je een apparaat hebben dat ook een optische uitgang heeft, zou ik even controleren of die wel geluid geeft. Het kan ook in een instellinkje op je versterker zittenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef honderd het volgende:
Ik heb een klein probleem met het geluid.
Ik heb een optische kabel gekocht, deze in mijn PS3 gedrukt (en aangegeven in het geluidsinstellingen menu) en in mijn versterker gedrukt. Nu krijg ik echter geen geluid? Ik heb verder ook een HDMI kabel van PS3 naar TV en dus nu een optische kabel naar mijn versterker (DTS).
Iemand een idee, of dit meegemaakt?
Via de PS3 opties of op de computer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef RAM_ het volgende:
[..]
Ja en vanaf je Ipod de muziek naar je HDD sturen! wel ff op opties alles weergeven instellen!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef RAM_ het volgende:
[..]
Ja en vanaf je Ipod de muziek naar je HDD sturen! wel ff op opties alles weergeven instellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |