abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48037731
Amanda moet uit de kooi verwijdert worden omdat ze constant Eric pakt omdat hij homo is en dat kan niet de hele dag want dan vind ik dat ze moet vertrekken
pi_48037748
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_48037813
Snap jij het spel wel ?
pi_48037946
Dit is spel, alleen aDel neemt het een beetje te serieus
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2007 @ 12:26:52 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_48038026
Amanda moed d00dt!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:27:08 #6
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_48038036
Ik stel voor om die hele kooi te verwijderen.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_48038040
Ja ik snap het spel wel hoor maar dit is echt discriminatie en dat mag niet
  donderdag 5 april 2007 @ 12:27:46 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_48038060
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
Amanda moed d00dt!
Doodverwensing
Ban
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_48038142
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef smiley1982 het volgende:
Ja ik snap het spel wel hoor maar dit is echt discriminatie en dat mag niet
Je komt niet echt snugger over.
pi_48038430
Amanda moet eruit
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48038498
Hmm, heb ook al menig maal "vuile vieze antiliaan" voorbij horen komen vanuit huub z'n richting. Dus dan mogen Amanda en Huub er allebei uit lijkt mij. En zonder Huub houdt Eric het geen dag vol, dus ik denk dat Eric liever voor flikker uitgescholden wordt.
pi_48038800
op z;n zachts gezegt zijn " de buren" niet onder de indruk, tien staat dus boven de grondwet ofzo is wel duidelijk lijkt me, huub of erick spoken iets uit en de regels woorden meteen veranderd of volgt een waarschuwing,

Hoofdstuk 1 Grondwet (volledige tekst)
Art. 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan
pi_48039173
aDEL weet niet eens dat ze discrimineerd, dus ze hoeft niet verwijderd te worden, ze moet gewoon een cursus "Slimheid voor Dummies" gaan volgen
pi_48039283
erik moet niet zo janken

hoezo mag je geen flikker zeggen? Dat is hij toch!
pi_48039305
Amanda? Kooi?
pi_48039673
Ik snap niet wat er discriminatie is aan het zeggen van een scheldwoord.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:19:29 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_48039805
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef fredfik het volgende:

Art. 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan
En op wat voor manier wordt hij dan niet gelijk behandeld?
Krijgt hij minder te eten ofzo
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_48041871
Wat een flikker die Amanda ! ALLE FLIKKERS MOETEN verwijderd worden uit de Kooi !

Bye bye FLIKKER Huub en Flikker ERIC !!!!
pi_48042245
Amanda moet opflikkeren.
pi_48042280
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef DaanDobber het volgende:
Amanda moet opflikkeren.
Idd, haar kunstje hebben we nu wel gezien.
  donderdag 5 april 2007 @ 14:25:10 #21
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_48042358
Het niveau van FOK! wordt aardig omhoog getild dankzij al die nieuwe users die voor DGK registreren.
  Trouwste user 2022 donderdag 5 april 2007 @ 14:30:24 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_48042568
Eric homo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48042690
Wat een onzin dit weer zeg.

Dan moeten ze bijna allemaal er uit want ze hebben allemaal wel wat grofs gezegd.
pi_48042713
Begint aDEL nu toch een buikje te krijgen of is het de eetcursus van Joop
  donderdag 5 april 2007 @ 14:41:08 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_48042974
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef LindaK het volgende:

Wat de fuck heeft dat met dit onderwerp te maken?
pi_48043277
Dan kan de kooi wel opgedoekt worden. Wie blijft er dan werkelijk nog over?
Sylvia en haar kaarten.
Go hard or go home
pi_48043977
AmanDel is Hypocriet? Toch? Dat heb ik met mijn eigen ogen gezien! Ik zat er naar te kijken dat ze hypocriet is
pi_48044031
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef APK het volgende:

[..]

Wat de fuck heeft dat met dit onderwerp te maken?
nou amandel is het onderwerp
pi_48044569
Amanda moet haar bek eens houden.
pi_48044603
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef itsme het volgende:
Wat een onzin dit weer zeg.

Dan moeten ze bijna allemaal er uit want ze hebben allemaal wel wat grofs gezegd.
Ja idd. Disciminatie gaat echt wel verder dan iemand uitschelden voor flikker ofzo hoor. Stel dat Amanda Eric inderdaad als minder zou behandelen alleen maar omdat hij homo is, dan zou dat als discriminatie gezien kunnen worden. Als iemand flikker noemen al discriminatie is kunnen ze er allemaal wel uit....
pi_48044627
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Lieve het volgende:
AmanDel is Hypocriet? Toch? Dat heb ik met mijn eigen ogen gezien! Ik zat er naar te kijken dat ze hypocriet is
Nee eric is hypocriet, want amanda is lang niet de enige die hem flikker genoemd heeft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_48044645
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef milk-shake het volgende:

[..]

nou amandel is het onderwerp
Scherp
  donderdag 5 april 2007 @ 15:29:13 #33
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_48044657
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef LindaK het volgende:
Wanneer hij Joop had geheten had je hem Jaap genoemd.
pi_48045053
quote:
"Het laat toch precies zien wie ze is”, vindt de Oldenzaler. “Ik ben benieuwd of dit een staartje krijgt?”, vraagt Eric zich af. “Nou verwijdering uit de Villa lijkt mij”, reageert Huub direct. We zullen zien…
wat een zielig, hypocriet stakkertje is die Huub toch...
pi_48045106
eric is een onbetrouwbare hypocriete kwal, homo of niet, hij liever eruit dan amanda
pi_48046347
Natas pakt de hele tijd de moeder van Huub erbij, en bedreigt Huub en Eric, Huub mag het niet meer hebben over Natas haar kinderen, Aman noemt Eric de hele tijd Flikker, en dat is een scheldwoord voor een homo, dus natas weg(kan ze naar haar kinderen) en Amanda weg, kan ze naar haar hondjes
pi_48046534
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef smiley1982 het volgende:
Amanda moet uit de kooi verwijdert worden omdat ze constant Eric pakt omdat hij homo is en dat kan niet de hele dag want dan vind ik dat ze moet vertrekken
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 5 april 2007 @ 16:22:19 #38
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_48046794
Van mij mag ze eruit. Wat een dom wicht.
Ze is gemeen en 'werkt' voortdurend onder de gordel.
pi_48046833
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:11 schreef xmaddon het volgende:
Natas pakt de hele tijd de moeder van Huub erbij, en bedreigt Huub en Eric, Huub mag het niet meer hebben over Natas haar kinderen, Aman noemt Eric de hele tijd Flikker, en dat is een scheldwoord voor een homo, dus natas weg(kan ze naar haar kinderen) en Amanda weg, kan ze naar haar hondjes
Eindelijk iemand die het objectief bekijkt
pi_48046862
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:22 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ze is gemeen en 'werkt' voortdurend onder de gordel.
Brian loves it
pi_48047169
Goed zo Sylvia
pi_48047214
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het niveau van FOK! wordt aardig omhoog getild dankzij al die nieuwe users die voor DGK registreren.
Vroeger was alles beter he opa ! Flikker toch op man !
pi_48047309
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:32 schreef kingsmebber het volgende:

[..]

Hij zei flikker
  donderdag 5 april 2007 @ 16:57:31 #44
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48048237
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef lindaatjuh het volgende:
Hmm, heb ook al menig maal "vuile vieze antiliaan" voorbij horen komen vanuit huub z'n richting. Dus dan mogen Amanda en Huub er allebei uit lijkt mij. En zonder Huub houdt Eric het geen dag vol, dus ik denk dat Eric liever voor flikker uitgescholden wordt.
Vieze vuile antilliaan is het zelfde als vieze vuile hagenaar.

Flikker is een minder prettig woord voor Homo.
pi_48048366
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef marky het volgende:

[..]

Vieze vuile antilliaan zijn minder prettige woorden voor antilliaan
pi_48048742
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Lieve het volgende:
Ze weet niet eens wat het betekent
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_48049253
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef fredfik het volgende:
op z;n zachts gezegt zijn " de buren" niet onder de indruk, tien staat dus boven de grondwet ofzo is wel duidelijk lijkt me, huub of erick spoken iets uit en de regels woorden meteen veranderd of volgt een waarschuwing,

Art. 1
behalve als men een getinte huisdskleur ofallochtoon of zwart is want dan dient men deze personen te bevoordelen en men noeme het dan positieve discriminatie
mocht er enige twijfel bestaan dan diene het woord van de gekleurde persoon voor waar te worden aangenomen
pi_48051178
De van Dale schrijft.
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
2 [inf.] iem. die niet te vertrouwen is
beide kloppen dus no porblemo.
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.!!!
pi_48052161
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef marky het volgende:

[..]

bullshit.
dus jij vind vieze vuile antiliaan minder discriminerend dan flikker?? Bij beide gevallen wordt iemand "uitgescholden" op basis van zijn afkomst/geaardheid en beide zou dat dus voor discriminatie door kunnen gaan.

Trouwens ik ken geen enkele homo die zicht druk zou maken als ie flikker zou worden genoemd... en Eric noemde Jaap ook constant dikzak e.d. hij discrimineert Jaap dus ook, op zijn uiterlijk (is ook discriminatie). Dus als we om dat gediscrimineer gaan zeuren, kunnen we het ook nog wel even over de rest hebben. Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
pi_48052188
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef Spyderman het volgende:
De van Dale schrijft.
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
pi_48052622
liever een flikker dan een hoer die na een avond bij haar neuwe po....wacht maar tot ze buiten is
pi_48052907
een dik zijn is een keuze je kinderen aleen laaten is ook haar keuze in het huis ziten is ook een keuze maar homo zijn is geen keuze maar dat ben je dus. amanda je gaat te ver met je uitspraaken
pi_48053116
Jah weg met die hooooooooooooooer!
pi_48053526
Ze zijn "achter" als de dood voor die vriendjes van die Cosa Nostra, de top v d Ital. maffia, waar Ratje zich graag mee spiegelt, hij weet er alles van, obver degene die is gepakt enz.

Zoals je zijn broer zondag al intimideerde, van Huub, let op, je kop gaar van je romp, eenmaal uit de kooi, dat was al eerder door hem gezegd tijdens het uitje naar een premiere, waar ze allen heen mochten.

In de zwarte dubbele uitlaat straatraceauto wegrijdende broertje, en zijn maatje, nou nou.

Intimidatie is echt behoorlijk, hij zal zeker gezocht worden na dGK.

Lekker volk, dus "achter"geeft geen sancties, ze zijn als de dood voor die maffioso met messen etc.

Daarom mag die gluiprat alles doen en laten, zeggen en uitlokken.

Verkeerde casting, eenmaal eruit, zullen ze doorgaan met Talpa te treiteren
pi_48053975
ik geloof dat ze nu wat over eten van een ander gooide dus waarschuwing???
  donderdag 5 april 2007 @ 20:02:03 #56
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_48054239
Dus Eric die homo is mag je geen homo noemen?
quote:
Daarom mag die gluiprat alles doen en laten, zeggen en uitlokken.
Ach, als je de acties van Huub en de acties van Brian op een rijtje zou zetten dan is Brian een rustig, schattig lief ventje in vergelijking met Huub.
pi_48054641
Maar waar ging dit eigenlijk over? Waarom is ze ineens zo kwaad op Eric EN Huub?
pi_48055953
Eric moet inderdaad niet zo zielig doen, wanneer hij iets heeft om je op te pakken doet hij het direct zo overdreven net zoals hij het constant had over de; wat is de definitie van.... Bleh, hij begint me vreselijk te irriteren. En Amanda mag dan misschien niet de slimste zijn maar daar mag je haar ook niet steeds op pakken daar kan ze niks aan doen en niet iedereen is communicatief de sterkste of de slimste. Ik vindt het daarom dat ze het nog knap kan volhouden tussen al die meer "intelligentere" personen.
pi_48056042
Amanda zou allang een waarschuwing horen te hebben. De opmerkingen die ze maakt over o.a. de moeder van Huub ( net als Natasia overigens! Meer dan schandelijk! Hoe durf je als mens je zo min op te stellen) zijn van haar gebruikelijke Keileweg niveau.

Jammer is dat welke waartschuwing dan ook nog geen seconde blijft plakken.
pi_48056081
kent iemand dat restaurant waar amanda gewerkt heeft???
want er hebben natuurlijk mensen zitten eten he en ja je mag met zon persoon als de blonde del verwachten dat ze ook in het eten van een ander zal spugen lijkt me niet zo fijn en adviseer dan ook iedereen om niet meer te gaan eten in het restaurant van de zogenaamde chefkok
pi_48056158
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef BENJOLA het volgende:
want er hebben natuurlijk mensen zitten eten he en ja je mag met zon persoon als de blonde del verwachten dat ze ook in het eten van een ander zal spugen lijkt me niet zo fijn en adviseer dan ook iedereen om niet meer te gaan eten in het restaurant van de zogenaamde chefkok
Open er een topic over
  donderdag 5 april 2007 @ 21:06:16 #62
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48056818
Flikker op....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_48058042
Palma is een figurant met een beetje tekst.
Goedemorgen :W
  donderdag 5 april 2007 @ 21:36:26 #64
130524 Sonique
occasional streamer
pi_48058132
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef BENJOLA het volgende:
Restaurant?

Zeg maar gewoon een ranzige 'net niet' striptent...

Ofwel een tent waar puberende jongetjes voor het eerst echte neptieten zien en zichzelf afrukken in de wc...

Ofzoiets...
pi_48058285
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Sonique het volgende:

[..]

Restaurant?

Zeg maar gewoon een ranzige 'net niet' striptent...

Ofwel een tent waar puberende jongetjes voor het eerst echte neptieten zien en zichzelf afrukken in de wc...

Ofzoiets...
Dus er is helemaal helemaal geen chefkok?
Misschien bedoelde hij chef cock
pi_48059941
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Open er een topic over
heb ik gedaan maar is weer weggehaald zeker negatieve reclame
  donderdag 5 april 2007 @ 22:38:23 #67
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_48060892
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:32 schreef kingsmebber het volgende:

[..]

Vroeger toen het Paard van Troje nog een veulen was.
Je bent wel rebels hè, kom je op je driewieler hier de boel overnemen.
  donderdag 5 april 2007 @ 22:50:20 #68
18159 Dlocks
pi_48061445
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
Amanda zou allang een waarschuwing horen te hebben. De opmerkingen die ze maakt over o.a. de moeder van Huub ( net als Natasia overigens! Meer dan schandelijk! Hoe durf je als mens je zo min op te stellen) zijn van haar gebruikelijke Keileweg niveau.

Jammer is dat welke waartschuwing dan ook nog geen seconde blijft plakken.
Ach, als ze voor iedere belediging een waarschuwing moeten gaan geven dan hadden ze Huub er al paar duizend kunnen geven
pi_48063925
amanda eruit en heel snel. de buren moeten echt gaan ingrijpen en die domme amandel eruit zet en heel snel
pi_48064014
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef lindaatjuh het volgende:

[..]

bullshit.
dus jij vind vieze vuile antiliaan minder discriminerend dan flikker?? Bij beide gevallen wordt iemand "uitgescholden" op basis van zijn afkomst/geaardheid en beide zou dat dus voor discriminatie door kunnen gaan.

Trouwens ik ken geen enkele homo die zicht druk zou maken als ie flikker zou worden genoemd... en Eric noemde Jaap ook constant dikzak e.d. hij discrimineert Jaap dus ook, op zijn uiterlijk (is ook discriminatie). Dus als we om dat gediscrimineer gaan zeuren, kunnen we het ook nog wel even over de rest hebben. Eric is gewoon een pikkelikker, hij moet niet zo zielig doen.
het is een vieze vuile antilliaan tegen een flikker
kies ik toch voor flikker
pi_48064254
alweer een doodsbedreiging in de kooi
loop door de poort huub en je kop lig van je romp
gek de 2e bedreiging voor als je buitenkomt
en de 2e gedaan door een antilliaan
zouden de vooroordelen dat zogenaamde discriminatie dan toch gewoon bestaan??
pi_48064655
Amanda is een trailer-trash inteelt hoer.
pi_48064680
heeft amanda ook huub geen flikker genoemd?

1.
Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

2.
Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
hardcoholic
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:21:10 #74
130524 Sonique
occasional streamer
pi_48064747
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef Ferdii het volgende:

1.
Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

2.
Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Poepstamper
holbewoner
erica

En zo zijn er nog een paar woorden die ze gebruikt heeft...
pi_48064753
Dit discriminatiegedoe is wel behoorlijk ernstig!

Dit KAN echt niet!

DIT IS NEDERLAND!
Dit kan echt niet!
Als mensen zich hier moeten verschuilen omdat ze dit soort behandelingen krijgen dan is er iets grondig en fundamenteel mis!
Ik schaam me voor dit soort inwoners in dit land!

Rot verdomme op naar Iran!
pi_48064754
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef Ferdii het volgende:

1.

2.
pi_48064800
Jaap overigens ook!

Te erg voor woorden

Hoezo een filmpje over pesten voor die fatso. Onfatsoenlijk mormel!
pi_48064814
En hou die blote hoerenreet ook uit beeld. met je plastic fantastic tieten
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:25:59 #79
173871 OhMy..
Ik woon naast de buren
pi_48064927
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef Lieve het volgende:
Dit discriminatiegedoe is wel behoorlijk ernstig!

Dit KAN echt niet!

DIT IS NEDERLAND!
Dit kan echt niet!
Als mensen zich hier moeten verschuilen omdat ze dit soort behandelingen krijgen dan is er iets grondig en fundamenteel mis!
Ik schaam me voor dit soort inwoners in dit land!

Rot verdomme op naar Iran!
Hoezo wat hebben de Iranezen jou misdaan dan?
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:27:24 #80
173871 OhMy..
Ik woon naast de buren
pi_48064984
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef BENJOLA het volgende:
Sorry maar dat vind ik dus wel weer te ver gaan... Ik neem aan dat jij nl bent en stel je hebt een lada en je buurman heeft em ook, zijn dan alle nederlanders ladadebieltjes??????
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:31:30 #81
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_48065052
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef Spyderman het volgende:
De van Dale schrijft.
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
Idd. 'smerige vetklep' richting jaap en meer dingen van die strekking, daar had JAAP op in moeten springen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:32:29 #82
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_48065071
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef BENJOLA het volgende:
Huub tegen nathanael: "Ik steek een mes tussen je ribben" Even vergeten?
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:33:59 #83
173871 OhMy..
Ik woon naast de buren
pi_48065106
Idd!
pi_48065134
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef OhMy.. het volgende:

[..]

Hoezo wat hebben de Iranezen jou misdaan dan?
Daar mag je niet voor je geaardheid uitkomen en in Nederland wel. Daarom zijn Iranezen ( net als mensen uit andere regimes waar homofilie niet is toegestaan) naar Nerderland komen om hier in vrijheid zichzelf te mogen zijn!

Iranezen hebben mij niets misdaan, ik ken een heel aardig Iraans gezin! Heel aardig. Daarom weet ik dat homofilie niet is toegestaan in Iran.
pi_48065368
Die trut wordt niet opgeroepen om het op te ruimen?
Lekkere zooi is het daar zeg.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:46:03 #86
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48065431
die flikker moet niet zeuren.. fuckin faggot is 't
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_48065840
amanda moet eruit ze is in overtreding ze gooit dingen naar eric en dat mag dus niet meer . ze moet eruit want ze had al een waarschuwing daarvoor.
pi_48065859
zijn brain en die del nu niet verkeerd bezig!!!
pi_48065902
nou dit is echt een vette exit DGK eruit met amanda echt waar dit kan zo niet. politie gekomen alles . dit is psychische intimidatie. eruit met die sn+ol
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:05:06 #90
173871 OhMy..
Ik woon naast de buren
pi_48065939
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef scrabbie het volgende:
amanda moet eruit ze is in overtreding ze gooit dingen naar eric en dat mag dus niet meer . ze moet eruit want ze had al een waarschuwing daarvoor.
Bye Bye snollie!
pi_48065963
DGK nogmaals eruit met die rare vage k*t echt die mag er niet meer inblijven.
pi_48066084
brian verwijderen wegens geweld
Boe!
pi_48066094
ppff heb die blond doos nou niet in de gaten dat het japie is die haar moet helpen en dat de lafbek weer op een afstandje staat te kijken
whahah die neukt haar alleen maar
pi_48066139
ze gaan nu een foto maken ook weer een overtreding wet op de privacy. mag niet zonder toestemming. dit gaat echt niet goed of juist wel want exit is dit
pi_48066330
Ze verwjideren hem toch niet, alles voor de kijkcijfers, gisteren een vrouw met kanker(snel vergeten) vandaag weer a-sociaal gedrag
Boe!
pi_48066450
ik heb een beetje het ide dat er nu een escort hoertje staat met haar chauffeur (jaap) voor haar veiligheid ??? en haar pooiertje (brian de lafaard) is weer weg
pi_48066507
Del is echt een voorbeeld voor haar cultuur...NOT Wat een kansloos wijf is dat zeg, en noemt zicht nog dierenvriend, ik heb nog nooit zo'n lelijk, dom, kansloos figuur gezien
pi_48066613
het is ook een vieze vuile aso hoer met haar crminele vriendje meneer de smerige achterbase antiliaan,zelfs de antilianen schamen zeg voor hem,en dat wil heel veel zeggen
pi_48066631
het is gedwongen bedtijd want de schermpjes worden weggedraaid gebeurt teveel wat niet door de beugel kan dus ben benieuwd welke waarschuwingen er gaan komen en voor wie
zou er voor mij zo uit moeten zien
huub en brian exit fysiek geweld (kopstoot)
jaap waarschuwing wegens het bedden slopen en aantasten van de private room
amanda exit meerdere waarschuwingen eten knoeien aantasting privacy room dreigen met de dood
erik waarschuwing aantasting dierenrijk (had er maar een bontje van gemaakt)
whoppa laat de nieuwe maar komen
en dit volk moet een buddie van een doodzieke vrouw worden whahahahahahahahahahahahah
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
moet je zeggen dat er een erfenis aan vast zit
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:29:26 #100
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_48066635
ik lees nu dat eric bezig is om die hondjes te verzuipen in het zwembad..........
Bas heeft gesproken...
pi_48066638
en het zal nu wel uit de hand gelopen zijn want er is geen stream alleen van wat bomen!
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:31:26 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_48066676
HALLO, STELLETJE ZWAKZINNIGEN, DIT IS NIET DE COS!
pi_48066711
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:29 schreef chloe het volgende:
en het zal nu wel uit de hand gelopen zijn want er is geen stream alleen van wat bomen!
Bomen zijn relaxed
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:34:03 #104
114609 baskabel4
pi_48066738
hahahaha...ik kijk niet vaak...maar wat klagen jullie ???

dit is toch amusument??
Bas heeft gesproken...
pi_48066742
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bomen zijn relaxed
ja dat kan je wel zeggen na dit roerig dage kooi!
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:36:47 #106
114609 baskabel4
pi_48066802
mag je je eigenlijk aftrekken in de gouden kooi en dan klaarkomen op amanda haar gezicht als ze slaapt????

of zou dat fysiek geweld zijn???

(serieuze vraag)
Bas heeft gesproken...
pi_48066934
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:36 schreef baskabel4 het volgende:
mag je je eigenlijk aftrekken in de gouden kooi en dan klaarkomen op amanda haar gezicht als ze slaapt????

of zou dat fysiek geweld zijn???

(serieuze vraag)
ja waarom niet als je maar niet zo hard spuit als de brandweer
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:43:22 #108
114609 baskabel4
pi_48066957
en plassen?
Bas heeft gesproken...
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:43:44 #109
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48066962
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef scrabbie het volgende:
waarschuwingen tellen maar een maand..dat is inmiddels al 6 weken geleden
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:43:58 #110
114609 baskabel4
pi_48066966
voor de rest ben ik wel normaal hoor.....
Bas heeft gesproken...
pi_48067096
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:43 schreef baskabel4 het volgende:
voor de rest ben ik wel normaal hoor.....
oke maar zou je dan op haar gezicht willen poepen?ik ben ook normaal hoor!ik gun die snol het ergste en geloof me als ze uit de kkoi is zalhet niet makkelijk zijn,ze zat op haar gemakkie te vertellen hoe gevaarlijk rogier wel niet is en die zou huub en erik plus fam wel eens verbouwen!
pi_48067237
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:34 schreef chloe het volgende:

[..]

ja dat kan je wel zeggen na dit roerig dage kooi!
Wat zeg je?
  vrijdag 6 april 2007 @ 02:02:23 #113
114609 baskabel4
pi_48067351
ik denk niet dat je teksten in de gouden kooi te letterlijk moet nemen....

in veel ruzies(ook op straat)word er gedreigd met famillie en kampervrienden,je probeert iemand zo te intimideren omdat je er zelf niet uitkomt....

toch vind ik haar superirritant...
maar ik zou haar wel neuken als ze naast me lag....
Bas heeft gesproken...
pi_48067371
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat zeg je?
EEN ROERIG DAGJE KOOI!
pi_48067394
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 02:03 schreef chloe het volgende:

[..]

EEN ROERIG DAGJE KOOI!
Ben je boos?
pi_48067454
OMG, hij doet het weer =D, nja, Amanda is niet erg goed bij 'r hoofd, wie doet nou zoiets?
Boe!
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:45:42 #117
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_48068948
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 01:31 schreef APK het volgende:
HALLO, STELLETJE ZWAKZINNIGEN, DIT IS NIET DE COS!
pi_48069071
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef OhMy.. het volgende:

[..]

Sorry maar dat vind ik dus wel weer te ver gaan... Ik neem aan dat jij nl bent en stel je hebt een lada en je buurman heeft em ook, zijn dan alle nederlanders ladadebieltjes??????
daarom eindigt mijn laatste zin ook als vraagstelling
pi_48070464
Van mij mocht ze 2 jaar krijgen, maar helaas.
pi_48071363
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
pi_48071813
wel ja die gekleurde maken misbruik van het woord discrimniatie,weet je wat van die 100% criminelen is 70 % zwart.mloet je is bij het hollands spoor in den haag kijken stelltje criminelen bijna allemaal van antiliaanse afkomst,het woordje werken kennen ze niet alleen drugs en uitkering en dan mishandelingen tot moord stelletjes fules opzlouten terug naar de antilleden en nooit meer terug,behalve de goede antilianen wat zullen zij zich schamen!!en dat doen ze uit hun eigen mond gehoord!
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:55:15 #122
165545 scrabbie
mooi weer
pi_48076720
amanda rot op uit die kooi. ik wil echt niet dat ze erin blijft. ze mishandeld die honden smerig wijf met haar grote mond., stomme geit echt bah wegwezen met die smeerlap
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:02:07 #123
18159 Dlocks
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:03:48 #124
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48078998
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:31 schreef BENJOLA het volgende:
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
Dat jij nog geen ban hebt hier... dat is mij een raadsel.
pi_48079003
Amanda zou naar een opvoedingsgesticht moeten, net zoals haar zusje
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:20:45 #126
175927 MissJil
Simple minded
pi_48086493
Amanda discrimineert Eric, Eric discrimineert Jaap, Huub discrimineert Jaap, Jaap discrimineert Eric, Huub discrimineert Brian, Brian discrimineert iedereen
Kortom iedereen is aan het discrimineren.

http://www.telegraaf.nl/p(...)uisgenoot.html?p=3,1

Vooral het laatste stukje...Een woordvoerder van Tien laat weten: "Het is heel goed mogelijk dat er een sanctie volgt tegen Amanda. Daar zijn we ons nog over aan het beraden."

Sanctie my ass!
pi_48086900
Dat mensen zich zo laten meeslepen haha. Het is toch sneu als je jezelf zodanig gaat identificeren met een groep in DGK dat je je zo laat meeslepen dat je vervalt in doodsverwensingen e.d. Die selectieve verontwaardiging ook, te zielig.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:04:35 #128
175927 MissJil
Simple minded
pi_48087913
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef Overlast het volgende:
Dat mensen zich zo laten meeslepen haha. Het is toch sneu als je jezelf zodanig gaat identificeren met een groep in DGK dat je je zo laat meeslepen dat je vervalt in doodsverwensingen e.d. Die selectieve verontwaardiging ook, te zielig.
doe je nu toch zelf ook?
pi_48098810
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:20 schreef MissJil het volgende:
Amanda discrimineert Eric, Eric discrimineert Jaap, Huub discrimineert Jaap, Jaap discrimineert Eric, Huub discrimineert Brian, Brian discrimineert iedereen
Kortom iedereen is aan het discrimineren.

http://www.telegraaf.nl/p(...)uisgenoot.html?p=3,1

Vooral het laatste stukje...Een woordvoerder van Tien laat weten: "Het is heel goed mogelijk dat er een sanctie volgt tegen Amanda. Daar zijn we ons nog over aan het beraden."

Sanctie my ass!
"heel goed mogeljk"

waarom twijfelen ze nog?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 7 april 2007 @ 01:34:23 #130
175927 MissJil
Simple minded
pi_48100418
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef miesy het volgende:

[..]

"heel goed mogeljk"

waarom twijfelen ze nog?
ja dat vraag ik me ook af!
pi_48100459
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:04 schreef MissJil het volgende:

[..]

doe je nu toch zelf ook?
Nee hoor, wat er in DGK gebeurt zal me aan mijn reet roesten, ik vind het stuk voor stuk mongooltjes. Ik verwonder me alleen over de mate waarin de kijkers zich laten meeslepen. Zo aantoonbaar niet-objectief zijn mensen hier. Je kan best een voorkeur hebben voor een bepaalde persoon of groep, maar dat je op basis van deze voorkeuren doodsverwensingen uitspreekt en je ogen dichtdoet voor de misstanden van je "favoriet" is zielig. Ik had de mens hoger zitten.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_48100957
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:36 schreef Overlast het volgende:
Ik verwonder me alleen over de mate waarin de kijkers zich laten meeslepen. Zo aantoonbaar niet-objectief zijn mensen hier. Je kan best een voorkeur hebben voor een bepaalde persoon of groep, maar dat je op basis van deze voorkeuren doodsverwensingen uitspreekt en je ogen dichtdoet voor de misstanden van je "favoriet" is zielig. Ik had de mens hoger zitten.
boeiend, is het niet?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:12:33 #133
2018 PC eend
relativist
pi_48101029
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:07 schreef miesy het volgende:

[..]

boeiend, is het niet?

Voer voor psychologen/sociologen en psychiaters
pi_48101137
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Voer voor psychologen/sociologen en psychiaters
zo zie je maar weer, hebben we er alemaal wat aan
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:25:18 #135
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_48103593
Wat een flikker, oeehoew bel de politie
Bespottelijk, je mag alles in het huis zoals het benoemen van iemand zijn moeder als hoer. Mensen bewust proberen uit hun slaapritme te krijgen, een tientonner dagenlang onheus bejegen. Maar als meneertje flikker wordt genoemd, komt de dramaqueen naar boven. En gelijk de hele 'oew we worden onderdrukt' act uit de kast halen (uit de kast hihihihi ). Hij haalde gelijk de jodenvervolging er ook nog eens bij, ja ga lekker over die mensen je 5 minuten of fame halen. Ga weer lekker wanken in het bubbelbad.

Die hoer is ook kut, maar de politie bellen voor zoiets

Dit hoort er nu eenmaal bij, leer er mee leven of ga naar huis.
pi_48103633
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:25 schreef TheVotary het volgende:
Wat een flikker, oeehoew bel de politie [afbeelding]
Bespottelijk, je mag alles in het huis van het benoemen van iemand zijn moeder als hoer. Mensen bewust proberen uit hun slaapritme te krijgen, een tientonner dagenlang onheus bejegen. Maar als meneertje flikker wordt genoemd, komt de dramaqueen naar boven. En gelijk de hele 'oew we worden onderdrukt' act uit de kast halen (uit de kast hihihihi [afbeelding]). Ga weer lekker wanken in het bubbelbad. [afbeelding]

Die hoer is ook kut, maar de politie bellen voor zoiets

Dit hoort er nu eenmaal bij, leer er mee leven of ga naar huis.
Het verschil is: AMANDA DISCRIMINEERDE ERIC EN WEL TWEE DAGEN LANG.
Dat mag je aangeven, is strafbaar en daarom snap ik het dus wel.
En Amanda is geen hoer. Die smileys zeggen ook wel iets over jou trouwens.
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:35:29 #137
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_48103760
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het verschil is: AMANDA DISCRIMINEERDE ERIC EN WEL TWEE DAGEN LANG.
Dat mag je aangeven, is strafbaar en daarom snap ik het dus wel.
En Amanda is geen hoer. Die smileys zeggen ook wel iets over jou trouwens.
Belediging en laster ook. Moeten Jaap nu ook aangifte gaan doen? Ik weet dat discriminatie een soort magisch woord is voor sommige maar kom op zeg voor zulke dingen ga je niet naar de politie en de jodenvervolging en de hele ratteplan erbij halen. Ik vond Amanda dan ook erg grappig met die buurman Henk (enigste keer dat ik om haar moest lachen). 'Je bent gewoon Henk'. Prachtig. Elk korps kent ze wel die gasten zonder leven die elke dag wel een keer aan de foon hangen. Moeten ze er weer heen, kost veel manuren. Uiteindelijk kun je niks doen met die aangiftes, voor een rechter zijn ze niks waard. Of denk je serieus dat zo'n zaak als deze enige kans van slagen heeft.
pi_48105755
Dat jullie nou echt het idee hadden dat ze verwijderd zou worden of ee sanctie zou krijgen
Van te voren was er al bekent dat het niet zou gebeuren
Kijk maar naar brian fysiek geweld en hij mag het doen
Ze zitten in de banj groep en ja dan mag alle's
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:58:53 #139
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_48107193
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef TheVotary het volgende:
.... Ik weet dat discriminatie een soort magisch woord is voor sommige maar kom op zeg voor zulke dingen ga je niet naar de politie ....
Mee eens. Amanda maakt zichzelf volslagen belachelijk.
pi_48108549
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:58 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Mee eens. Amanda maakt zichzelf volslagen belachelijk.
Dat volg ik niet helemaal. Eerst zeg je mee eens en dan..
pi_48111250
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

het is een vieze vuile antilliaan tegen een flikker
kies ik toch voor flikker
Sorry maar jij loopt hier zelf te discrimineren dus hoe kun je er in godsnaam over klagen dat Amanda Eric zou discrimineren?!?
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:36:59 #142
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48112358
jezus wat een janktopic dit
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48115837
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef lindaatjuh het volgende:

[..]

Sorry maar jij loopt hier zelf te discrimineren dus hoe kun je er in godsnaam over klagen dat Amanda Eric zou discrimineren?!?
mallootje voordat je wat roeptmoet je vanaf het begin lezen staan nml nogal wat berichtjes voor
pi_48116976
Eric is een zeikerd die allang het huis uitgeschopt had moeten worden wegens aanranding van een slapende Huub en zelf loopt te mauwen over dat hij flikker genoemd wordt. Ik ben zelf ook een homo en het zal mij boeien wie mij flikker noemt, zegt niets over mij maar alles over degene die het zegt en ik wilde dat Eric ook wat meer mans was. En laten we vooral niet vergeten dat het Jaap is die het het meest zwaar te verduren heeft gehad qua schelden en dat Eric daar volop aan meedeed, de hypocriet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dutchguy op 07-04-2007 19:54:13 ]
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:55:12 #145
2018 PC eend
relativist
pi_48117228
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:47 schreef Dutchguy het volgende:
Niet okay wat Amanda deed richting Eric, maar ze is een niet te snuggere 19-jarige met volgens mij het hart wel op de goede plek en heeft excuses gemaakt.

Eric is een zeikerd die allang het huis uitgeschopt had moeten worden wegens aanranding van een slapende Huub en zelf loopt te mauwen over dat hij flikker genoemd wordt. Ik ben zelf ook een homo en het zal mij boeien wie mij flikker noemt, zegt niets over mij maar alles over degene die het zegt en ik wilde dat Eric ook wat meer mans was. En laten we vooral niet vergeten dat het Jaap is die het het meest zwaar te verduren heeft gehad qua schelden en dat Eric daar volop aan meedeed, de hypocriet.
Mee eens
Eric wou geloof ik bewust de publiciteit zoeken omdat discriminatie wereldwijd in het nieuws was tijdens die engelse celeb BB

Nog deels gelukt ook
pi_48117262
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Mee eens
Eric wou geloof ik bewust de publiciteit zoeken omdat discriminatie wereldwijd in het nieuws was tijdens die engelse celeb BB

Nog deels gelukt ook
En laten we vooral niet vergeten dat er veel gescript is in DGK. Maar goed, met een dramaqueen als Eric wenst deze homo zich niet te identificeren en er zijn er gelukkig meer die hetzelfde gevoel hebben.
pi_48243498
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef johnboy210965 het volgende:
een dik zijn is een keuze je kinderen aleen laaten is ook haar keuze in het huis ziten is ook een keuze maar homo zijn is geen keuze maar dat ben je dus. amanda je gaat te ver met je uitspraaken
wat een kansloze opmerking.
Hij kiest ervoor om voor penisen te gaan..
Hij heeft ook de keuze om voor vrouwen te gaan maar hij kiest voor mannen
  donderdag 12 april 2007 @ 20:35:20 #148
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48267557
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:47 schreef Dutchguy het volgende:
Ik kan mij hier helemaal in vinden
pi_48314821
GVD NIET AANSTELLEN HIJ IS TOCH OOK EEN GODVERDOMMESE KK FLIKKER ~~?????????????????????????????????/!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_48315057
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 03:22 schreef blake_revenge het volgende:
GVD NIET AANSTELLEN HIJ IS TOCH OOK EEN GODVERDOMMESE KK FLIKKER ~~?????????????????????????????????/!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij is het weer tijd voor je pilletjes
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  zaterdag 14 april 2007 @ 04:35:47 #151
117098 Hathor
Effe niet
pi_48315249
Niet de rooie, je weet wat er dan gebeurd. Alleen de blauwe pilletjes, je weetz...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 april 2007 @ 04:49:03 #152
22592 crew  Ole
pi_48315274
gebeurt...
Maar heeft Amanda ook wat aan die blauwe?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 14 april 2007 @ 04:55:38 #153
117098 Hathor
Effe niet
pi_48315287
Nee
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48316398
Flikker E. zo snel mogelijk optiefen uit DGK,aub, die was woedend dat zijn sab(b)elmaatje duidelijk had gemaakt dat Sylvia zijn favoriete maatje was in de villa tijdens de stemming,toen ging die over naar zo'n kansloze actie.
pi_48316488
eric weg eric weg eric weg. ole ole ole
  maandag 16 april 2007 @ 13:49:02 #156
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48380129
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:11 schreef xmaddon het volgende:
ik ben meer voor preventief ruimen
19 jaar en zo'n grote smoel......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')