SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet dodelijk Pc-Fr34k
Lang leve mij! *O*
Doe eens je best met grammatica en gebruik het goede woord.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef roflmao het volgende:
doe is de topictitel goed typen, dus dood met een d....
Jij met je larissaquote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Begin eens een huwelijk met larissa..
geef eens een foto van larissa, dan kan ik dat evt. overwegen als zelfmoordquote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Die heeft ze verwijderd toen danny haar op haar uiterlijk afbekte nadat ze typisch' dom ging doen in het betreffende topicquote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
geef eens een foto van larissa, dan kan ik dat evt. overwegen als zelfmoord
Volgens mij ben jij verliefd op Larissa.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij verliefd op Larissa.
Ik ben heel lief hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 13:01 schreef murp het volgende:
ik wens je een leven met types zoals BaajGuardian
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:10 schreef BrandX het volgende:
drink eens een glas malibu en gooi daar eens een glas cola achteraan? Oh en geen 112 bellen he!![]()
Spelvoutquote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is dodelijk![]()
Oh nee... Zyclon B is dodelijk. Subtiel grapje houzer![]()
Dat lieg je man. En doe eens wat aan je obsessie van mij. Je zit me maar af te zeiken maar zelf heb je een ongelooflijke dikke rotkop!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Die heeft ze verwijderd toen danny haar op haar uiterlijk afbekte nadat ze typisch' dom ging doen in het betreffende topic
Ik heb mij kapot gelachen man.
(dus het is dodelijk ja)
Nee je moet em doodverwensen hierquote:Op donderdag 5 april 2007 22:13 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat lieg je man. En doe eens wat aan je obsessie van mij. Je zit me maar af te zeiken maar zelf heb je een ongelooflijke dikke rotkop!
[afbeelding]
![]()
scheer nou je kop kaalquote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef Larissa het volgende:
Ik verlaag me niet tot zijn niveau.
Krijg nou tieten!![]()
[afbeelding]
Oh, die heeft hij al
Dat is mijn dochter van 12. (Staat er ook bij).quote:Op donderdag 5 april 2007 12:53 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
maar die larissa lijkt 14 ofzo
En dát is grappig?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Neuk Tonks eens.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou daar zeg je me wat!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef Euforie het volgende:
Met een -t- moet het wel kunnen vind ik. Net zoiets als een Limburgse kwaad wordt. Zoiets neem je toch ook niet serieus![]()
Neuk je moeder door een een Ajacied.quote:
Sowieso, waarom zou je een topic in Onzin serieus nemen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou daar zeg je me wat!
idem!
Die ga ik echt niet serieus nemen!
Kom nou!
![]()
nou eh...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:49 schreef Larissa het volgende:
[..]
Sowieso, waarom zou je een topic in Onzin serieus nemen?
Is ie vrijgezel? Misschien is hij iets voor je. Jullie zijn aan elkaar gewaagd hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:37 schreef Larissa het volgende:
Ik verlaag me niet tot zijn niveau.
Krijg nou tieten!![]()
[afbeelding]
Oh, die heeft hij al
Vandaar dat ze in elke horeca gelegenheid een malibuutje cola schenken...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan krijg je een hele grote opgezette harde schuimbal in je maag (schijnt)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Dont eat cheese when drinking milk, enzo.
Heej Baj, lieve belhamel, omdat het goede vrijdag is en jij meer dan excensief geweldig bent wil ik voor jou op mijn kosten uiteraard een Baileys tonic aanbieden, lief hèquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Dont eat cheese when drinking milk, enzo.
Aap en Koolquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heej Baj, lieve belhamel, omdat het goede vrijdag is en jij meer dan excensief geweldig bent wil ik voor jou op mijn kosten uiteraard een Baileys tonic aanbieden, lief hè
Ik heb het niet over een broodjequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef Larissa het volgende:
Sssst!![]()
Dat weet toch iedereen dat dat een broodje aap is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |