Tsjeu.. 2 stropdassen en 3 overhemden.. Duur! Ik viel al bijna flauw van de prijs van mijn ene shirt...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:46 schreef Troel het volgende:heeft een "gewoon" pak, omdat hij dat dan ook nog op andere momenten kan dragen. Uiteindelijk toch nog wel een redelijk prijzig pak, maar in combinatie met 2 stropdassen, 3 overhemden, sokken en een riem kom je al snel wat duurder uit.
Tja, zo'n 30 euro per shirt. En dan heeft ie nog maatje 38 ookquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef wokje het volgende:
[..]
Tsjeu.. 2 stropdassen en 3 overhemden.. Duur! Ik viel al bijna flauw van de prijs van mijn ene shirt...
Maar goed als je je bruiloft over 2 dagen doet lijkt het me inderdaad niet onhandig.. Ik hoop maar gewoon dat alles vlekvrij blijft![]()
Oei.. dan was mijn keuze voor boordmaat 39, extra lange mouw met dubbele manchet misschien niet de voordeligste?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, zo'n 30 euro per shirt. En dan heeft ie nog maatje 38 ook
Nee, dat hebben wij dus nog niet eens betaald voor 3 shirtsquote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef wokje het volgende:
[..]
Oei.. dan was mijn keuze voor boordmaat 39, extra lange mouw met dubbele manchet misschien niet de voordeligste?100euri
Jaren 70,80 en 90 muziek?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:41 schreef wokje het volgende:
Nog even iets.. heeft iemand nog briljante suggesties voor muziek voor op het feest? We moeten namelijk zo langzamerhand aan de DJ doorgeven welke muziek 'ie ongeveer moet draaien... En om nou te voorkomen dat het alleen maar feestmuziek uit zijn collectie Nederlandstalig wordt, kan ik wel wat extra inspiratie gebruiken...
Zaten wij ook aan te denken.. Maar heel veel van die nummers vinden we toch niet echt superleuk.. Het enige nummer van Queen dat ik bijv. te pruimen vind is Don't stop me now... Die gaat dus wat mij betreft zeker gedraaid worden. Openingsnummer wordt waarschijnlijk Walking on Sunshinequote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Jaren 70,80 en 90 muziek?
Queen, The Doors, The Stones, Aerosmith, Golden Earring, Toto, Cats, Boney M, Robbie Williams, Spice Girls, Take That, Eternal, Celine Dion, Clouseau ??
Sorry, wij dus niet zo..quote:
O ja blokjes is ook een idee.. Aan de andere kant moeten we nog afwachten hoeveel er gedanst gaat worden. Het is zo'n gevarieerd gezelschap... Dus ik denk dat we sowieso zelf ook heel veel muziek mee gaan nemen, voor het geval er verzoeknummers komen. En als het dansen helemaal niet op gang komt dan moet er maar wat rustigs aan op de achtergrond. Mams blijquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben thuis het "lijstje" alhoewel het is een flinke lijst. Maar ABBA mag natuurlijk ook niet ontbreken, toch?
Wij gaan dus blokjes doen... blokje Soul, blokje Disco, blokje Reggae, blokje Nederlands, blokje Dance en vast nog een aantal meer... en een paar nummers die wij zelf echt heel mooi vinden, maar de rest waarschijnlijk niet kent. Zoals Zita Swoon...
![]()
Ik weet niet of de muzieksmaak van onze DJ goed genoeg is om het 100% aan hem over te laten... Maar met alle suggesties hier gaat het zeker goed komen... En ach het is ook weer niet het belangrijkste van het feest...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef amaranta het volgende:
WIj merken van zelf wel wat de DJ draait...
Ik mis My Love My Life van ABBAquote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef Troel het volgende:
Tja, ik ben een Queenfan
Maar post het lijstje inderdaad eens![]()
Mijn lijstje tot nu toe van nummers die ik supergraaf wil horen:
<Mooie nummers>
Zoiets heb ik al liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |