Hoi hoi,
Ik zou eigenlijk de uitnodiging hier posten maar m'n lief wil het liever niet. Komt omdat er ook foto's van ons op staan, maar ik zal even proberen uit te leggen hoe ze er uit zien.
Het is dus een CD in een slimcase.
Het voorkantje is gebaseerd op de hoes van A Hard Days Night van the Beatles (ik ben fan, lief vindt ze ook wel okee).
Onze namen staan bovenaan, de 'titel'van de CD is in geel "Wedding Ivitation"en in zwart-wit staan er allemaal fotootjes van ons op verschillende leeftijden, van 3 jaar - 8 jaar - 12 jaar - 19 jaar - nu en dan ook echt samen op de foto. Fotootjes zijn niet vierkant zoals de echte hoes want de meeste zijn van die pasfoto's van school en die zijn dus rechtshoekig; dus alle fotootjes zijn dus rechthoekig.
Als je het doosje opendoet staat aan de linkerkant (achterkant hoesje) wat info; ons adres, namen en tel ceremoniemeesters, cadeautip (varkensspaarpotje, nu maar hopen dat ik niet tientallen varkensspaarpotjes krijg
![]()
) enzo.
De CD is een lightscribe CD (
zoiets dus ) waarop de echte uitnodiging staat (bovenaan):
Wij gaan trouwen!
vrijdag 1 juni 2007
16.00 uur Stadhuis Middelburgv
Links van het gat een gephotoshopte foto van hem (= soort potloodtekening) en rechts van het gat zo'n foto van mij (allebei in de leeftijd 3 a 4 jaar)
Onder het gat staat wanneer men waar moet zijn en of ze al dan niet een partner mee mogen nemen.
Heel klein en op z'n kop staat onderaan met de ronding mee nog de tekst dat er inderdaad ook muziek op de CD staat. Erstaan heel veel nummers op die we allebei wel erg leuk vinden, maar eerlijkheids halve hadden we makkelijk 5 verschillende CD's kunnen maken die we allebei leuk vinden dus het is echt een selectie.
We hebben overigens veel leuke reacties gehad op dit 'kaartje'.