Wat verdrietig en jammer voor jullie... heel veel sterkte gewenst van ons.quote:Op maandag 23 april 2007 10:08 schreef pluisje het volgende:
Onze angst is helaas waarheid geworden, gistermiddag is Ricks vader overleden.
We zijn blij dat hij 'uit zijn lijden verlost is', maar natuurlijk enorm verdrietig dat ie er straks niet bij zal zijn.
ware het niet dat ik zn telnummer kwijt benquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
Toen ik de 1e keer trouwde, deed ik dat ook in de katholieke kerk. Jij trouwt ook in katholieke kerk of niet? Voor zover ik mij kan herinneren hebben wij twee mensen gehad die gingen voorlezen. Maar ik denk dat je beter even de pastor kunt vragen.
Volgens mij mag het evangelie niet zomaar door anderen voorgelezen worden, zo ging het althans bij ons als ik het me goed herinner. Ligt er dus aan of je tweede lezing een evangelietekst is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:15 schreef amaranta het volgende:
volgens mijn moeder mag alleen de 1e lezing worden voorgelezen door iemand, en moet de 2de lezing door de pastoor zelf gedaan worden..
Wat heb je voor maat? Ik heb nogal een forse cupmaat en ga denk ik eerst hier eens naartoe... www.naron.nlquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo de stad in op zoek naar een body. Iemand nog tips?
Ik heb ook een forse cupmaat.... de body die ik aangepast heb, zat op 90Fquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:27 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat heb je voor maat? Ik heb nogal een forse cupmaat en ga denk ik eerst hier eens naartoe... www.naron.nl
Dat het maar een hele mooie dag mag worden!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef wokje het volgende:
Nou de dag gaat beginnen! Ceremoniemeester is er, aanstaandezit bij de kapper en ik ga straks de bloemen halen!!
Wish me luck, bij m'n volgende post ben ik getrouwd!
![]()
Good luck en vooral veel plezier!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef wokje het volgende:
Nou de dag gaat beginnen! Ceremoniemeester is er, aanstaandezit bij de kapper en ik ga straks de bloemen halen!!
Wish me luck, bij m'n volgende post ben ik getrouwd!
![]()
Veel plezier, geniet ervan en jullie hebben prachtig weer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |