Ik had ze toch niet kunnen tegenhouden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:43 schreef peaceman het volgende:
Je hebt een hoop gemist... zo zijn berkery en belsen tegenwoordig blauw...
Basiskennisquote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef peaceman het volgende:
Leadzanger (van The Cult, Ian Astbury)heeft met de restanten van The Doors getoured.
Ik weet het ook nog maar net een paar dagen...heb ik een stemronde gemist? Of laten ze iedereen toe als moddereter?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:43 schreef peaceman het volgende:
Dat is pas twee dagen zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:43 schreef peaceman het volgende:
De nieuwe Jan Smit?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Het nummer is het titelnummer van het album.
(en het gaat niet over familieleden zoals oma's enzo)
Ga het maar goedkeuren, Jan Smit is geen favoriet hierquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
De nieuwe Jan Smit?
weet niet eens of ie een nieuwe heeft
gelukkig![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef peaceman het volgende:
deep purple?
Moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef peaceman het volgende:
Nirvana - Nevermind?
Helemaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef peaceman het volgende:
Nirvana - Nevermind?
TSE +1quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Breeders
quote:have snubbed the chance to play the Diana: Princess of Wales memorial concert because they feel it would be "hypocritical" to appear at the commemorative event.
The band also accused a host of the bands set to appear at the gig, which will mark the 10th anniversary of Diana's death, of using the event to sell more records.
"It's fine if you're doing something like Live8, which is raising awareness or events that raise awareness over green issues. That's all right," said singer. "But a lot of them are doing it to sell more records."
Nee, geen U2.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:24 schreef Knoei het volgende:
U2 & bono?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |