quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik in mijn geheugen zoeken, graven... nog een keertje kijken, maar de naam kwam niet naar boven. Kom ik eindelijk tot de conclusie dat het Alva moet zijn...is Homdeck me voor.![]()
RB +2quote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Paul de Leeuw.
quote:![]()
![]()
(Utrecht, 15 mei 1565 - 15 mei 1621) was een beroemde Amsterdamse architect en beeldhouwer. Hij kwam uit een geslacht van beeldhouwers. Zijn vader was
![]()
![]()
![]()
, een Utrechtse meester-meubelmaker.
![]()
![]()
bouwde in een typische, zelfs Amsterdamse, renaissancestijl.
Nee, die is het niet. Hintje, er is een vereniging vernoemd naar deze bouwmeester. Als je in Amsterdam Nederland in een historisch pand bouwt of verbouwt krijg je te maken met deze gasten, en geloof me, die zijn niet makkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:36 schreef SaskiaR het volgende:
cuypers?
Die wel, trots op je. Saskia +2quote:Op donderdag 5 april 2007 10:40 schreef SaskiaR het volgende:
hendrik de keijser dan
Wie?quote:(ca 451-526) was koning van de Ostrogoten. Hij volgde zijn vader Theodemir op in 474 en regeerde tot aan zijn dood. Keizer Zeno benoemde hem tot consul in 484, en aldus heerste hij over een gedeelte van Italië. Hij trachtte de Romeinse bevolking te assimileren in zijn eigen van oorsprong Germaanse volk, maar dit mislukte.
Tiber?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:56 schreef SaskiaR het volgende:
Tsk
Nieuwe vraag dan maar:
Welke rivier trok Caesar over in 49 v C. waarmee hij de oorlog aan Pompeius verklaarde?
Tiberquote:Op donderdag 5 april 2007 10:56 schreef SaskiaR het volgende:
Tsk
Nieuwe vraag dan maar:
Welke rivier trok Caesar over in 49 v C. waarmee hij de oorlog aan Pompeius verklaarde?
we zijn niet allemaal historicus hoorquote:
Homdeck +2quote:Op donderdag 5 april 2007 11:29 schreef Homdeck het volgende:
Orwell?
Nem maakt hem afquote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Debora Harry dan als naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |