Die ook ja, blijf met ze binnenstromen mensen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef Realust het volgende:
zwaar gestoord?
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=qHt7_Bv4U6Q
http://www.youtube.com/watch?v=HlVjyXzupj0&mode=related&search=
Kom maar met materiaal, ik vat het samen he... 'in het algemeen' enzo, je bent verder vrij om wat over femke wouter en jan te plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:09 schreef M42 het volgende:
Vergeet Femke Halsema niet Wouter Bos, Jan Marijnissen etc...
Niet meer of minder dan jij en thank god dat jij geen politicus bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Verder zijn ze wel even gestoord natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:26 schreef M42 het volgende:
knip
Mischien omdat ik ondanks mijn wat superieure ideeën (als in, verdergaand dan de doorsnee tv kijkende nederlander) niet zo psychopaat ben om over mensen te willen 'regeren'quote:Op donderdag 5 april 2007 00:28 schreef Slarioux het volgende:
Wat vreemd dat jij niet in de Tweede Kamer zit dan
Veel verder dan wat topics op Fok kom je ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien omdat ik ondanks mijn wat superieure ideeën (als in, verdergaand dan de doorsnee tv kijkende nederlander) niet zo psychopaat ben om over mensen te willen 'regeren'
Maar wel zo gestoord om je (waan)ideeën hier steeds op FOK! te verkondigen en medestanders te zoeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Mischien omdat ik ondanks mijn wat superieure ideeën (als in, verdergaand dan de doorsnee tv kijkende nederlander) niet zo psychopaat ben om over mensen te willen 'regeren'
Dat is ludiek. Hij houdt ons een spiegel voor. Dat is leuk.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel zo gestoord om je (waan)ideeën hier steeds op FOK! te verkondigen en medestanders te zoeken?
Eigenlijk doen politici niet echt veel anders dan jij dus.![]()
Nog even en hij heeft ook blingbling om zijn nek hangen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Hier, Wilders. Ook volslagen gek. Gaat gewoon ponticiaal naast een negerin zitten. Knettergek die gast![]()
[afbeelding]
hahahquote:Op donderdag 5 april 2007 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
En hier zijn imitatie van Archie Bunker:
[afbeelding]
Toch stemt 't klootjesvolk steeds weer op ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Verhaal.
Je kunt niet ontkennen dat Zalm serieus zwaar en zwaar gestoord is.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zou graag onderscheid willen maken tussen ministers en kamerleden als het gaat over politici. Ministers willen nog wel eens heldere geesten zijn die echt wat voor het land betekenen, ik noem Zalm, Kok, Wijers, Lubbers, Donner, dat er af toe een ludiek moment bestaat doet daar weinig aan af. Kamerleden daarintegen zijn ons land meer tot last dan dat ze wat betekenen voor het volk dat zij vertegenwoordigen. De meesten zijn gewoon dom, onbenullig, mierenneukers en ze hebben geen enkel gevoel van hoe je bepaalde zaken grondig aanpakt, het is één grote mediageile club. Op een paar uitzonderingen na dan, ik denk 10 % van de 150 kamerleden.
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:25 schreef sig000 het volgende:
Toch stemt 't klootjesvolk steeds weer op ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |