Dat is toch oranje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
ik heb nog wel roze letters in mijn avatar..
Duidelijk roze.quote:
speciaal voor jou er een oranje vlak naast gezet, dan kun jij ook zien dat het roze is:quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een beeeetje creativiteit wel ja
Ja zo groot kan ik er wel wat van maken jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef maok het volgende:
[..]
speciaal voor jou er een oranje vlak naast gezet, dan kun jij ook zien dat het roze is:
[afbeelding]
Eieren eten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:05 schreef Ewaldus het volgende:
Niet geweest; totaal mijn ding niet..
Even zien wat ik komende 'feest'-dagen kan doen..
dat is gezell!! kennen veel mensen elkaar eigenlijk die in het groningen topic zitten?ik ken niemand ...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:03 schreef teigan het volgende:
Ik had vanmorgen een toevallige minimeet met Tara en freecell in de C1000![]()
Ik ken wel redelijk wat Fok!ers in het echt, maar ook niemand uit dit topic.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:17 schreef manou het volgende:
[..]
dat is gezell!! kennen veel mensen elkaar eigenlijk die in het groningen topic zitten?ik ken niemand ...![]()
Dat heb ik dus ook veelquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:46 schreef manou het volgende:
ik ken niemand die op fok zit meesten mensen waarmee ik omga vinden het suf...
Uit eten en werken. En bij jou?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:03 schreef manou het volgende:
wat zijn de plannen voor het paasweekend?
ikke vanaaf naar de must see bois voor het eerst..ben benieuwdquote:
heheh iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:46 schreef manou het volgende:
ik ken niemand die op fok zit meesten mensen waarmee ik omga vinden het suf...
één vriend van mij is lid en post op zijn tijd en een andere vriend van mij schijnt de broer van Renesite te kennenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh idd![]()
Ik ken ook niemand, alleen Noca weleens gezien en S-two kent mij...
Serieus?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
één vriend van mij is lid en post op zijn tijd en een andere vriend van mij schijnt de broer van Renesite te kennenalleen weet hij dat zelf nog niet..
![]()
Maar je bent wel stiekem bekekenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken niemand. En niemand kent mij.
Ik ken tara en freecell. We kenden elkaar al en toen kwamen we er achter dat we ook op Fok zaten, maar daar kenden we elkaar toen nog niet. Maar ja, het Groningen topic was er toen dan ook nog niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:17 schreef manou het volgende:
[..]
dat is gezell!! kennen veel mensen elkaar eigenlijk die in het groningen topic zitten?ik ken niemand ...![]()
Dat is het enige waardoor ik nog lekker slaap 's nachts.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar je bent wel stiekem bekeken![]()
Je droomt erover dat die mysterieuze man uiteindelijk je prins op het witte paard blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is het enige waardoor ik nog lekker slaap 's nachts.
En jij hebt mij wel eens gezienquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh tof ik ben niemandquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Elmar..quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Serieus?!
Hoezo ben je dáár achter gekomen? Wie is dat dan eigk?
Oh! Elmar!quote:Op zondag 8 april 2007 22:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Elmar..
ik was ooit op zijn hyves en er was iemand die op jou leek, toen vergeleek ik de foto's en vroeg hem wie wie is![]()
Jij zit dus lekker te lurken op mijn Hyvesquote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Elmar!
Ja!
Maar mijn broer lijkt echnie op mij!!!
Hij woont 2 straten verderop
En Sharon is ook een wederzijds vriendinneke
Die ene Sharon K.quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Jij zit dus lekker te lurken op mijn Hyves
Vind het anders echt op twee druppel water lijken![]()
Ik ken volgens mij twee Sharon's uit Hoogkerk..
Die kleine wilde ik zeggen, maar volgens mij zijn ze allebei kleinquote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene Sharon K.
Ik lurk inderdaad mee
uhuhquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Die kleine wilde ik zeggen, maar volgens mij zijn ze allebei klein
Heb er maar één in staan dus weet wel welke het is.. Die paardrijdster
Zoek een hobbyquote:Op maandag 9 april 2007 11:52 schreef manou het volgende:
ik heb fok zoooo gemist gistermiddag....verveelde me dood.........
ik niet, geen woonboulevard voor mijquote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef manou het volgende:
nog plannen voor de rest van vandaag dan?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet bepaald waar ik op zit te wachten, om eerlijk te zijn.
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2007 15:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks trouwens heerlijk gourmetten, en voor de rest gister en vandaag geleerd, morgen om 9.00 een tentamen
. Enne, Gollem jij ging morgen toch naar Amerika? Veel plezier
.
Niet om jou hoor.quote:
Ze zoeken in de AH nog medewerkers voor in de zomerquote:Op maandag 9 april 2007 13:31 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik niet, geen woonboulevard voor mij
Bezig met een rijschool te vinden en werk. Zometeen maar eens mijn kamer opruimen en schoonmaken.
Er is ook geen hond op straat...
Veel plezierquote:Op maandag 9 april 2007 15:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Morgen naar mn zus en dan woensdagochtend vliegen.
als bijna 20 jarige ?quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zoeken in de AH nog medewerkers voor in de zomer!!
Ja, als je in de ochtenden wel eens beschikbaar bentquote:
Het is wel beter dan niets, en jij doet het het hele jaar doorquote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, als je in de ochtenden wel eens beschikbaar bent!
Snap ikquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Het is wel beter dan niets, en jij doet het het hele jaar door![]()
Maar doe toch liever iets anders
Je hebt gelijk. Daarom zeg ik niet dat ik weer jeuk kreeg toen 15 min lang er Friezen liepen te kleppen over vanalles en nogwat in de rij bij dierenpark Emmenquote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zijn het toch weer de Friezen die de Groningse vlag op haar pootjes neer meoten zetten
Nou ja, we kunnen gaan zitten ziften op elkaar, er warenvandaag veel Friezen en veel groningers, en het was gezellig met elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |