Jullie vrouwen, ik heb zó'n respect voor jullie he! Die keuzes die jullie dagelijks moeten maken, verschrikkelijk gewoonquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar toen wist ik niet welke. De zwarte met bandje over de wreef met hakje, of de zwarte met een bandje over de wreef zonder hakje. En dat kost tijd.
You have chosen wise, grasshopper.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
De zwarte met een bandje over de wreef!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
De zwarte met een bandje over de wreef!
Eindelijk, respect, erkenning, waardering. Dank je MaxMark. Dat apprecieer ik. Werkelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jullie vrouwen, ik heb zó'n respect voor jullie he! Die keuzes die jullie dagelijks moeten maken, verschrikkelijk gewoon![]()
Als je over een half uur nog niet hebt gereageerd hier, dan bel ik de politie!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu moet ik nog gaan kiezen hoe m'n haar moet. Los, met een klem, of met een elastiekje. Wens me succes!
Ben benieuwd of peterselieman ook al de uitslag heeft.quote:Beste Mark de Groot, Allereerst willen wij u namens Euro 2007 en In Person uitzendbureau nogmaals hartelijk bedanken voor uw aanwezigheid bij de kennismakingsgesprekken in week 12 en 13. Vervolgens kunnen wij u mededelen dat u bent uitgenodigd voor een tweede rondetafelgesprek. Wij zien in u een geschikte kandidaat voor de functie accreditatie.
Ha, heeft het duimen toch geholpen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
Check mij tof zijn:
[..]
Ben benieuwd of peterselieman ook al de uitslag heeft.
Schopje TRUquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stel nou hè, dat je een andere keer zou zijn gemaakt. Dus niet in maart, maar in april of zo. Ik zeg maar wat. Zou je er dan ook anders uitzien?
We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest lachen.
Stel nou hè, dat je een andere keer zou zijn gemaakt. Dus niet in maart, maar in april of zo. Ik zeg maar wat. Zou je er dan ook anders uitzien?
Ik kom liever niet in ONZ, alleen als ik een bijdehandte opmerking wil makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet WFL?
Of OUD?
Of misschien zelfs wel, ik zeg maar wat, ONZ?
Ik ook alleen maar als ik me hoofdschuddend al wil vragen waar het spellen toch naar toe gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kom liever niet in ONZ, alleen als ik een bijdehandte opmerking wil maken
omgwtfbbqcopter!@!!111111einsrofl wat bedoelst jijst?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar als ik me hoofdschuddend al wil vragen waar het spellen toch naar toe gaat.
Ik zeg je, doe het niet. Doe Het Niet. Je gaat je doodergeren, geloof me.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef maok het volgende:
goedemorgen, tot hoe laat is die bloemetjes markt eigenlijk?
Immer gerade aus, tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zeg je, doe het niet. Doe Het Niet. Je gaat je doodergeren, geloof me.
Al in de Poelestraat werd ik gevraagd waar de C&A is.
Maakt niet uit waar je staat en waar ze heen moeten. Immer gerade aus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanuit de Poelestraat? Nee hoor. Ik moest eerst nog vertellen dat ze links moest bij de Bakker Bart. En het is me gelukt.
Ze de peperstraat doorsturen en dan rechts naar de hema en dan links was veel makkelijkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanuit de Poelestraat? Nee hoor. Ik moest eerst nog vertellen dat ze links moest bij de Bakker Bart. En het is me gelukt.
Hou me op de hoogte over eventuele vermissingsberichten van Duitse dames in foute bloemetjesblouses, ok?
Mijn weg is sneller, je ontwijkt dan namelijk 5000 man in de Heerestraatquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die Duitse mevrouw in haar bloemetjesblouse mag God op haar blote knieen danken dat ze het aan mij heeft gevraagd, en niet aan jullie.
Stelletje gemenerikken.
Ze heeft gewoon dr camouflage aangedaan. Kan ze ook niks aan doen, zit ze in het bloedquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die Duitse mevrouw in haar bloemetjesblouse mag God op haar blote knieen danken dat ze het aan mij heeft gevraagd, en niet aan jullie.
Stelletje gemenerikken.
Vroeger waren ze nog veeel irritanterquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef MaxMark het volgende:
Irritant zijn ze soms zeker wel.
Ja, nu gaan ze tenminste na één dag alweer weg..quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Vroeger waren ze nog veeel irritanter![]()
En wat deed je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:33 schreef S-Two het volgende:
Het was erg druk in het centrum ja en ik werd nog door Oom Agent gesommeerd om van mijn fiets af te stappen.
Ik stapte natuurlijk braaf afquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat deed je.
Je tikte toch wel zijn pet van het hoofd af?
Vismarkt > Poelestraat is bij mij ff over 'tussen de markten'quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik stapte natuurlijk braaf af. Had het bord wel gezien, maar ik kon nog makkelijk doorfietsen
.
Dus jij was die lopende blije josti met zijn ballonquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:10 schreef maok het volgende:
ik heb een ballon gekregen van de politie(daar was ik dus aan te herkennen, iemand van 25 met een ballon)
Met de drukte viel het wel mee toen ik om 15.30 uur in het centrum aan kwam. Er waren volgens mij ook minder bloemen en planten kraampjes dan anders waardoor de paden breder waren en je er makkelijker door kwam.
Ik heb geraniums en margrieten gekocht en ook nog een bos tulpen voor mijn oma.
ik ben GEEN mannetjequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus jij was die lopende blije josti met zijn ballon
quote:
ik heb nog wel roze letters in mijn avatar..quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!
Waarom denk ik dat steeds bij jou
Als ik je naam zie denk ik zeker aan 'Mark' ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |