Ik heb werkelijk geen idee over het waar en wanneer..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
wie smst mij waar het vanavond wordtwant ik zal direct uit training, zonder naar huis te gaan, naar de stad gaan..
Ik merk het!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het handig als mensen telefoonnummers hebben ofzo
Stuur ze dan wel via PM ofso, zo openlijk op een forum lijkt me niet heel handigquote:Op donderdag 5 april 2007 19:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het handig als mensen telefoonnummers hebben ofzo
Dat doet ie toch ook?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Stuur ze dan wel via PM ofso, zo openlijk op een forum lijkt me niet heel handig.
Stiekem wil je gewoon het nummer van Tieneke he![]()
Waar zei ik dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarom zei je dan dat ik je het moest laten weten als ik ging? Hè? Hè?
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kans is groot dat er even iets tussen gaat komen bij mij...
Ik wíst het!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik heb een sociaal leven.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik kom niet meer. Er komt even iemand langs.
Als jij het volgende topic nu even opent, dan maak ik dat misschien ook nog eens mee. Gaan we weer een paginalange dialoog tussen ons tweeën houden.quote:Leuk, dat afwisselend blauw-groene.
Dat is meestal zo met een dialoog hè. Dat je het met zn tweeën doet.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Als jij het volgende topic nu even opent, dan maak ik dat misschien ook nog eens mee. Gaan we weer een paginalange dialoog tussen ons tweeën houden.
Pleonasme gaat het worden in 2007quote:Op donderdag 5 april 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is meestal zo met een dialoog hè. Dat je het met zn tweeën doet.
Lijkt me een beter idee jaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:01 schreef Tangarine het volgende:
Anders een keer een meet op een mooie zonnige middag, die mooi kan doorgaan tot in de avond ofzo(en iets langere planning
)
Wat wil je. Ik ben een pasgetrouwde manquote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gollem, blijf je lang weg? Anders lijkt het me beter als we even iets plannen na die tijd ofzoVanavond wordt iig al niets meer. Mensen hebben sociale levens hier.
Ja ok dan heb je een sociaal leven om je vinger zittenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat wil je. Ik ben een pasgetrouwde man
Hum wel wat ver om te lopen of ben ik gewoon lui...quote:
Plaatje werkt nietquote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum wel wat ver om te lopen of ben ik gewoon lui...
[afbeelding]
Het plaatje werkt idd niet optimaal... Zo'n boeiende route is het toch nietquote:
Neh, je neemt maar mooi de fiets of lijn 3 ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het plaatje werkt idd niet optimaal... Zo'n boeiende route is het toch niet![]()
Ik snap er ook niks meer van. Eerst wil iedereen en dan hebben ze plots een sociale omgeving...quote:
hahah ja gelijk heb jequote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, sorry hoor. Het is niet alsof de animo enorm groot was, ik ga niet voor idioot daar zitten, dus toen iemand vroeg om langs te komen, had ik niet zoiets van: "Nee, nee, ik moet mensen gaan meeten!"
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, sorry hoor. Het is niet alsof de animo enorm groot was, ik ga niet voor idioot daar zitten, dus toen iemand vroeg om langs te komen, had ik niet zoiets van: "Nee, nee, ik moet mensen gaan meeten!"
hele team in je kamer of internet op je tel?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
, logisch toch? Ik zit hier ook met 8 man ofso
.
Nee, net getraind. Paar anderen zijn hier nu, zometeen wel ff de stad in. Maar jij gaat dinsdag naar de States?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hele team in je kamer of internet op je tel?
Ja voor 3 weken. Ik ga ws zo ook nog de stad in. Training ging kut trouwensquote:Op donderdag 5 april 2007 23:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, net getraind. Paar anderen zijn hier nu, zometeen wel ff de stad in. Maar jij gaat dinsdag naar de States?
Waar ga je heen dan? Training bij mij ging wel ok, dinsdag ook wel, maar zaterdag wel weer wissel denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ja voor 3 weken. Ik ga ws zo ook nog de stad in. Training ging kut trouwens
Cape Elizabeth in Maine. Zaterdag zal ik ook wel wissel zijn..., maar ik mis daarna dus het slot van de competitie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Training bij mij ging wel ok, dinsdag ook wel, maar zaterdag wel weer wissel denk ik.
Dat is waar. Zondag wordt het toch een mooie zonnige dag?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:47 schreef MaxMark het volgende:
Nouja, in ieder geval al bíjna een meet. Het is een begin
Ik ben hier nooit 's weekends. En ik moet nog werken ook op zondagquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat is waar. Zondag wordt het toch een mooie zonnige dag?![]()
1 Woord: Beuken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:45 schreef manou het volgende:
ooh neeee bloemetjesmarkt...................druk im stad!! zelfs duitse politie!!!! belagelijk en walgelijk al die duitsers die vooral hun eigen wil doorzetten door overal op deweg te gaan lopen............................
vertel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een idee!
Rightquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meeten, op de bloemetjesmarkt! Over 5 minuten! Dat heeft vast een enorme kans van slagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |