abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48024449

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! dieetclubtopic #149.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 05-04-2007 17:38:05 ]
pi_48024579
ik ga ook weer een poging doen om deze nacht goed te slapen, 3x is scheepsrecht!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48024652
Och och, hier was ik al bang voor, dat ik een nieuw vervolgtopic zou moeten beginnen, ik vond het al een soort Russische roulette (normaal gesproken post ik niet als we al zover in de 6e zijn. Het plaatje is er niet meer, ook in de vorige topics zie ik daar een vraagteken. Wie helpt?
pi_48025107
ja klopt, de server waar hij opstaat die is tijdelijk offline, hij komt hopelijk snel weer terug.. ligt niet aan jou

/edit alhoewel, als ik je quote zie ik de code niet voor het plaatje

dit moet er nog bij:

[img] http://www.kevinos.technotop.nl/sdhi.png [/img]

alleen dan de spaties eruit halen..
pi_48025627
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef Thrilled het volgende:
ja klopt, de server waar hij opstaat die is tijdelijk offline, hij komt hopelijk snel weer terug.. ligt niet aan jou

/edit alhoewel, als ik je quote zie ik de code niet voor het plaatje

dit moet er nog bij:

[[url= http://www.kevinos.technotop.nl/sdhi.png ]afbeelding[/url]]

alleen dan de spaties eruit halen..
Ik denk dat het zo goed is, maar ik zie nog steeds de "?"
pi_48025807
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat het zo goed is, maar ik zie nog steeds de "?"
zie daarvoor de eerste regel van mn post
pi_48025922
Avond

Mn stiefpa heeft van zijn werk een mand gekregen met paaseitjes. Na het ding op de weegschaal gezet te hebben, bleek het dus 4,8 kg aan paaseitjes te zijn

Maar ik blijf gewoon proberen om er geen 1 op te eten en tot nu toe lukt het goed
pi_48025994
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Thrilled het volgende:

[..]

zie daarvoor de eerste regel van mn post
Nee, dat had ik wel gezien, maar ik bedoel: ik weet niet zeker of het echt goed is omdat ik het niet kan controleren totdat je server het weer doet!
pi_48026087
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:15 schreef Sylvana het volgende:
Avond

Mn stiefpa heeft van zijn werk een mand gekregen met paaseitjes. Na het ding op de weegschaal gezet te hebben, bleek het dus 4,8 kg aan paaseitjes te zijn

Maar ik blijf gewoon proberen om er geen 1 op te eten en tot nu toe lukt het goed
4.8 kilo Ik zou ze heeeeel hoog zetten, dan kan je er met je krukken toch niet bij Of loop je niet op krukken?
pi_48030565
Grappig. Ik wil juist aankomen. Moet wat meer gaan fitnessen weer.
Iedereen succes gewenst.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48030703
Mogge!
Deel 63 alweer
De weegschaal zegt 79
Het is de dag van rare getallen.
Zo maar weer eens zwemmen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Moderator donderdag 5 april 2007 @ 06:38:20 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_48030723
goedemorgen

zometeen weer naar stage, maar ik ben nog moe...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_48030732
Ik ga zo kakken, zal dus wel een paar kilo's afvallen.
pi_48030736
quote:
Op donderdag 5 april 2007 06:41 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ga zo kakken, zal dus wel een paar kilo's afvallen.
Klopt
Hoewel, een paar kilo is wel erg optimistisch
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48030737
quote:
Op donderdag 5 april 2007 06:38 schreef Guppyfriend het volgende:
goedemorgen

zometeen weer naar stage, maar ik ben nog moe...
Tja, het is ook best vroeg
Ik moet zeggen dat ik er al aan gewend ben, ik ben niet eens moe

Edit:

Stuiter stuiter!
Zwemmen is geweldig

[ Bericht 17% gewijzigd door Alcarin op 05-04-2007 08:23:45 ]
  donderdag 5 april 2007 @ 08:24:24 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48031275
Goeiemorgen ,

ik ga me vandaag ook maar poedelnaakt wegen, want ik zag net dat het twee ons uitmaakt of ik m'n shirt wel of niet aan heb. Ik ben dus 3 ons kwijt ten opzichte van gisteren (eigenlijk dus 1 ons, aangezien ik gisteren nog met shirt aan woog).

En straks moet ik dus echt gaan hardlopen . Brrr... spannend hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_48031299
*klaag* Iik ben al een paar weken bezig met flink wat lichaamsbeweging (per week 2x hardlopen, 2x spinnen), maar er gaat gewoon nix af! Mag maar hopen dat het door spieropbouw komt
pi_48031314
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen ,

ik ga me vandaag ook maar poedelnaakt wegen, want ik zag net dat het twee ons uitmaakt of ik m'n shirt wel of niet aan heb. Ik ben dus 3 ons kwijt ten opzichte van gisteren (eigenlijk dus 1 ons, aangezien ik gisteren nog met shirt aan woog).

En straks moet ik dus echt gaan hardlopen . Brrr... spannend hoor .
Ik heb altijd alleen ondergoed aan als ik me weeg. Kleding kan wel een kilo schelen. Dat is snel afvallen!

Hardlopen...dat lijkt me ook wel eng, maar het is wel heel stoer
Zeker als je begint met 1 minuut ofzo, en uiteindelijk gewoon even 10 minuten achter elkaar rent. Dan kun je de trein tenminste halen
pi_48031328
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:26 schreef STING het volgende:
*klaag* Iik ben al een paar weken bezig met flink wat lichaamsbeweging (per week 2x hardlopen, 2x spinnen), maar er gaat gewoon nix af! Mag maar hopen dat het door spieropbouw komt
Zie je het nog niet? Of voel je het aan je kleding?
Geduld helpt, het komt echt wel
  donderdag 5 april 2007 @ 08:31:02 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48031357
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb altijd alleen ondergoed aan als ik me weeg. Kleding kan wel een kilo schelen. Dat is snel afvallen!

Hardlopen...dat lijkt me ook wel eng, maar het is wel heel stoer
Zeker als je begint met 1 minuut ofzo, en uiteindelijk gewoon even 10 minuten achter elkaar rent. Dan kun je de trein tenminste halen
Best wel stom. Vroeger holde ik overal naartoe en nou kan ik nog niet eens een minuut rennen .
Niet meer actief op Fok!
pi_48031371
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Best wel stom. Vroeger holde ik overal naartoe en nou kan ik nog niet eens een minuut rennen .
Ja erg is dat he...moet ik een overstap halen ofzo, en dan kom ik helemaal hijgend aan in die trein
Maar ik hoop dat zwemmen ook al helpt voor mijn conditie
pi_48031442
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zie je het nog niet? Of voel je het aan je kleding?
Geduld helpt, het komt echt wel
Nee ik zie nog niet echt vooruitgang (maar misschien wil ik het wel gewoon niet zien )
Maar aan de andere kant, men zegt ook wel dat afvallen steeds lastiger gaat, als je eenmaal in de buurt komt van je "optimale" gewicht. M'n BMI zit in het groen, maar echt tevreden over m'n postuur ben ik nog niet.

Laten wer inderdaad maar vanuit gaan dat geduld een schone zaak is
pi_48031496
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen.
Is er toevallig ergens een 'wachtwoord vergeten' linkje?
pi_48031883
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon rustig hardlopen, niet echt 'rennen'

Maar goed, gewoon rustig opbouwen, en dan gaat het vast goed! Ow, en zorg voor iets van leuke muziek voor tijdens het hardlopen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48032148
)Goeiemorgen allemaal!
Alweer een topic - en heel wat liefdesperikelen - verder, leuk hoor om dat te lezen
De afgelopen 2 dagen heb ik wat minder goed voor mezelf gezorgd, veel te weinig gegeten, met als gevolg dat ik me gisteravond tijdens het afwassen behoorlijk draaiierig voelde zodat ik echt wat moest eten...
Normaal let ik echter wel heel goed op of ik wel genoeg eet, dus ik weet niet wat ik heb...
Ik vrees dat het komt doordat ik op vakantie ga voor een weekendje (Italie , wel zin in) en schrik heb in tshirts aandoen (vorige zomer zagen ze er eigenlijk niet uit bij mij) en ik de bril nog niet heb en dat ik daar wel zenuwachtig voor ben stom waarschijnlijk maar goed.
Vandaag dus ontbeten met een boterham met appelstroop (goed voor je ijzer ) en een met .... hagelslag (lekker hoor).
Op vakantie zal het in elk geval NIET goed gaan, dat is een ding dat zeker is.
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')