Misschien kan Amanda er sateetjes van maken en zo de kookwedstrijd te winnen..quote:Op woensdag 4 april 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een opluchting zeg, de hondjes mogen alsnog allebei komen.
Vertelt dat aan Diane... die erg blij is dat ze niet- terminaal is.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vanaf een jaartje of 25 zijn we allemaal aan het degeneren en terminaal.
Het zijn nerstsjesquote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
Anders gaat er één hondje dood van verdriet?
Kunnen ze geen weekbuddy adopteren ergens?
Vit.D is goed tegen depressiviteitquote:Op woensdag 4 april 2007 22:55 schreef Gigageil het volgende:
Wat wordt het ? De Gouden Kennel Kooi of De Gouden Kanker Kooi
Allebei wel goed wat mij betreft, want het wordt mooi weer en ik moet wat vaker gewoon naar buiten in plaats van DGK te kijken op de streams.......dit is mij teveel ellende, wat totaal niet past in DGK.....dus toedeloeeee GK.....ik kap ermee !
![]()
ik sluit me hier helemaal bij aan, ben blij dat jij het zo goed kunt verwoordenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Helder verhaal en je zet duidelijk uiteen wat jouw mening is. Ik vind het alleen wel even prettig om te zien dat ze een realitycheck krijgen en het is haar eigen keus. Zij wil dit, wie ben ik dan om dan te gaan zeggen dat het belachelijk is omdat er nu eenmaal een kutredactie zit. Ik ga dan voor haar keuze en niet voor de hypocriete pestshow-makers.
Als de stekker eruit gaat dan hoop ik de Eric of Syl gewoon doorgaan in het steun geven want dat lijkt haar keuze te zijn.
Alles wat dgk je laat zien of überhaupt de media word je opgedrongen. Het is jouw keuze of je dat blijft kijken of niet. Mij kun je iig niets opdringen want ik heb een eigen wil.
Mijn mening, niets meer en niets minder.
Die komt tegelijk met de hondjesquote:Op woensdag 4 april 2007 22:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat een gezeur over hondjes en buddies. Wanneer komt Nena?
Klopt... en als ik het verhaal zo hoorde zie ik het ook somber in. Maar ze gaat nog weer chemo krijgen, dus ze is nog niet terminaal. Daar houdt ze zich op dit moment nog een beetje aan vast denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uitgezaaide darmkanker is een heel slecht uitgangspunt.
Verstond ik nou goed dat die mormels 5000 euro per stuk hadden gekost?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
Anders gaat er één hondje dood van verdriet?
Kunnen ze geen weekbuddy adopteren ergens?
Ja, daar moest ik ook aan denken. En Jaap, die het over niets anders dan zijn doelen kon hebben en daarom zijn vragenlijstjes aan de bewoners voorlegde om te zien aan wie hij het meest kon hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
Het is inderdaad haar keuze maar is het Eric's keuze?
Ze wilden al deze kant op had ik het idee met jaap. Toen kreeg je het buddy verhaal ook op de site.
Mooi zo. Of geen hond of alletwee.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
Top, die hond van Amanda mag net komen van dr moeder.
Ik verstond 1000quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Verstond ik nou goed dat die mormels 5000 euro per stuk hadden gekost?
Morgen?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Die komt tegelijk met de hondjes![]()
Dit bevestigd alleen maar mijn idee over DGK. Was toch al bijna gestopt met DGK, nu helemaal. tis idd mooi weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:55 schreef Gigageil het volgende:
Wat wordt het ? De Gouden Kennel Kooi of De Gouden Kanker Kooi
Allebei wel goed wat mij betreft, want het wordt mooi weer en ik moet wat vaker gewoon naar buiten in plaats van DGK te kijken op de streams.......dit is mij teveel ellende, wat totaal niet past in DGK.....dus toedeloeeee GK.....ik kap ermee !
![]()
Ijdele hoop ben ik bang voor.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... en als ik het verhaal zo hoorde zie ik het ook somber in. Maar ze gaat nog weer chemo krijgen, dus ze is nog niet terminaal. Daar houdt ze zich op dit moment nog een beetje aan vast denk ik.
1000quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook uit Amsterdam Noordquote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft een zoontje van 6 die het niet echt begreep, maar er nu boekjes over leest. Hij zei vaak tijdens schelden 'kanker' enzo.... (Huh ???? 6 jaar en dan zulke woorden?? )
Kom op, mijn moeder had ook darmkanker en was binnen 3 maanden dood.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... en als ik het verhaal zo hoorde zie ik het ook somber in. Maar ze gaat nog weer chemo krijgen, dus ze is nog niet terminaal. Daar houdt ze zich op dit moment nog een beetje aan vast denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |