Jij vind het zelf erg geloofwaardig overkomen? leuk script voor een film dat wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wilt. Ik lieg alleen niet.
Geef het es een serieuze kans dan, zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik geloof er echt helemaal niets van. De wens is de vader van de gedachte...
ik zou het graag willen doen, ik weet nog steeds niet duidelijk wat het nou inhoud, maar als iedereen nerveus gaat roepen dat je het NIET moet doen... tja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Geef het es een serieuze kans dan, zou ik zeggen
Goh, het zou vast niet bewegen als je 3 verlamden hun vinger op het glas plaatst.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zou het graag willen doen, ik weet nog steeds niet duidelijk wat het nou inhoud, maar als iedereen nerveus gaat roepen dat je het NIET moet doen... tja.
Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?quote:Wanneer de bedieners van een ouijabord niet kunnen volgen welke woorden gevormd worden, bijvoorbeeld doordat ze geblinddoekt zijn, ontstaan geen begrijpelijke boodschappen
goede vraagquote:Op zondag 29 april 2007 03:38 schreef Isabeau het volgende:
Dit staat ook op wiki:
[..]
Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Geesten willen niet communiceren, dat willen mensen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
goede vraaglaat mensen dat maar proberen. Ik vraag me ook af als geesten zo graaag willen communiceren met mensen, waarom ze dat niet wat simpeler doen dan met een glaasje lettertjes aanwijzen.
Dit hangt er maar net van af.quote:Op zondag 29 april 2007 15:27 schreef Integrity het volgende:
Geesten willen niet communiceren, dat willen mensen.
Waarom een bord? Tegenwoordig hebben we toch ook toetsenborden?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dit hangt er maar net van af.
Sommige dwalen juist rond omdat ze nog iets niet hebben afgesloten / geaccepteerd.
Dus jou stelling gaat niet altijd op!
'Kut', dacht de geest toen hij de pubertjes met hun hand op het glas zag zitten. 'Moet ik weer aan de bak. Mij van mijn eeuwige rust laten genieten is te veel gevraagd.'quote:Op zondag 29 april 2007 15:27 schreef Integrity het volgende:
Geesten willen niet communiceren, dat willen mensen.
Een glas.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Birra het volgende:
Wat heb je er allemaal voor nodig?
En hoe maak je zo'n bord?
Want ik wil het samen met nog iemand doen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een glas.
Letters A t/m Z, iets met ja erop en iets met nee en dan ben je wel klaar.
Als het werkt, wil je het dan ook een keer geblinddoekt proberen waarbij 1 van je vrienden alleen toekijkt of er dan ook woorden ontstaan?
Ik las dat je 28 blaadjes nodig had, het alfabet en ja en nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Och, gewoon hardop praten en niet proberen te lachen. En je concentreren. En als het niet werkt wil verplaatsen naar een andere kamer nog wel eens helpen.
Je vergeet de cijfers 0 t/m 9quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een glas.
Letters A t/m Z, iets met ja erop en iets met nee en dan ben je wel klaar.
Als het werkt, wil je het dan ook een keer geblinddoekt proberen waarbij 1 van je vrienden alleen toekijkt of er dan ook woorden ontstaan?
Ja hoor, met een bierglas gaat het ook prima.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Best wel beperkt die geesten, dat ze perse een wijnglas nodig hebben. Zijn ze niet in staat om een bierglas te verplaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |