Ik durf wel hoor,ben daar niet zo bang voorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm nooit gedaan.
Wil ik wel maar niemand durft het als ik het vraag
Ik ben er ook niet bang voor hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ik durf wel hoor,ben daar niet zo bang voor
Maar het werkte gewoon niet
Zo dat is een slechte ervaring met je glaasje draaien. Om bang van te worden. Daarom waag ik mij er ook maar niet aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef Integrity het volgende:
Je haalt ook een hoop ellende op je hals als je het doet. Ik heb dat een keer gedaan toen ik 14/15 was en durfde een week niet op mijn slaapkamer te komen. Het glas bewoog wel, maar dat had een grap kunnen zijn. Het werd wat serieuzer toen het glas over een stroeve vloerbedekking bewoog naar het programma van mijn opa's begrafenis, die toevallig toen net op de grond lag.
Het glas ging naar de lettertjes en zei: ik ga je wreken. Pretendeerde mijn opa te zijn en ging steeds van goodbye en dan weer naar nee. Dat was flippen. Achteraf weet ik dat het demonen zijn die zoiets doen en die nodig je dus ook uit in je leven. Niet lang daarna werd ik mijn huis uitgezet en begon er een hoop ellende in mijn leven.
Ik ben nu gelukkig gezalfd en bevrijd.
Klinkt nepquote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef Integrity het volgende:
Je haalt ook een hoop ellende op je hals als je het doet. Ik heb dat een keer gedaan toen ik 14/15 was en durfde een week niet op mijn slaapkamer te komen. Het glas bewoog wel, maar dat had een grap kunnen zijn. Het werd wat serieuzer toen het glas over een stroeve vloerbedekking bewoog naar het programma van mijn opa's begrafenis, die toevallig toen net op de grond lag.
Het glas ging naar de lettertjes en zei: ik ga je wreken. Pretendeerde mijn opa te zijn en ging steeds van goodbye en dan weer naar nee. Dat was flippen. Achteraf weet ik dat het demonen zijn die zoiets doen en die nodig je dus ook uit in je leven. Niet lang daarna werd ik mijn huis uitgezet en begon er een hoop ellende in mijn leven.
Ik ben nu gelukkig gezalfd en bevrijd.
'quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef moki het volgende:
[..]
Zo dat is een slechte ervaring met je glaasje draaien. Om bang van te worden. Daarom waag ik mij er ook maar niet aan.
Dat was de vraag die ik mezelf stelde, logisch toch. Als jij mijn vloerbedekking van toen zag en het glas dat daar overheen schoof... ik heb dat meerdere keren nadien geprobeerd. Het glas viel nadien altijd om. De vloerbedekking was te stroef voor dat glas.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:49 schreef PushyGurl het volgende:
Nou ik geloof er niet in,volgens mijn doen zij dat zelf,maar dan wel onbewust
De geest gaat dan in het glaasje en dat zorgt er weer voor dat het glaasje gaat bewegen naar de letters.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog nooit glaasje gedraaid, echter wel glazen ingeschonken
Waarom heb je overigens persee een glas nodig om te draaien? Waarom is een glas ingredient nummer 1 om op te roepen?
But why?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef DeadlyWhisper het volgende:
Ik geloof er absoluut wel in, ook eens bijna gedaan op vakantie 3 jaar geleden. alleen werden we telkens onderbroken als we wilden beginnen.
Ook was er een meisje die het toch iets te eng vond, en hebben eht toen niet gedaan.
Daarna heb ik er véél over gelezen en ben nog steeds wel nieuwsgierig ernaar![]()
Als jij volop door een trein wordt aangereden, zeg je als je het overleeft toch ook niet: moet je doen joh, geeft een kick.quote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
okay, ik las net een topic uit 2003 door over dit onderwerp en het valt me op dat mensen die het hebben gedaan en er negatieve gevolgen van zeggen te hebben gehad, er maar heel zweverig over doen.
iedereen zegt maar: Doe het niet, doe het niet blabla
hoe werkt het nou eigenlijk? een stuk papier met letters en dan een omgekeerd glas en dan gaat het vanzelf bewegen en reageren op je vraag? moet je iets doen met je eigen spirit ofzo?
en wat zijn dan de vragen die je stelt waar slechte dingen op gebeuren, hoe kunnen geesten je achtervolgen? laten ze een lamp op je hoofd vallen ofzo?
en waarom word het nooit bewezen, zijn we gelijk van al die niet gelovers af.
quote:Op maandag 9 april 2007 12:39 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat was de vraag die ik mezelf stelde, logisch toch. Als jij mijn vloerbedekking van toen zag en het glas dat daar overheen schoof... ik heb dat meerdere keren nadien geprobeerd. Het glas viel nadien altijd om. De vloerbedekking was te stroef voor dat glas.
Daarnaast ook dat het glas naar het overlijdensprogramma ging. Wisten hun niets van. Als je het nu gelooft of niet, ik durfde een week niet op mn kamer te komen en mijn moeder praat daar nu nog steeds over.
Jij vind het zelf erg geloofwaardig overkomen? leuk script voor een film dat wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij mag denken wat je wilt. Ik lieg alleen niet.
Geef het es een serieuze kans dan, zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik geloof er echt helemaal niets van. De wens is de vader van de gedachte...
ik zou het graag willen doen, ik weet nog steeds niet duidelijk wat het nou inhoud, maar als iedereen nerveus gaat roepen dat je het NIET moet doen... tja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Geef het es een serieuze kans dan, zou ik zeggen
Goh, het zou vast niet bewegen als je 3 verlamden hun vinger op het glas plaatst.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zou het graag willen doen, ik weet nog steeds niet duidelijk wat het nou inhoud, maar als iedereen nerveus gaat roepen dat je het NIET moet doen... tja.
Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?quote:Wanneer de bedieners van een ouijabord niet kunnen volgen welke woorden gevormd worden, bijvoorbeeld doordat ze geblinddoekt zijn, ontstaan geen begrijpelijke boodschappen
goede vraagquote:Op zondag 29 april 2007 03:38 schreef Isabeau het volgende:
Dit staat ook op wiki:
[..]
Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?
Geesten willen niet communiceren, dat willen mensen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
goede vraaglaat mensen dat maar proberen. Ik vraag me ook af als geesten zo graaag willen communiceren met mensen, waarom ze dat niet wat simpeler doen dan met een glaasje lettertjes aanwijzen.
Dit hangt er maar net van af.quote:Op zondag 29 april 2007 15:27 schreef Integrity het volgende:
Geesten willen niet communiceren, dat willen mensen.
Waarom een bord? Tegenwoordig hebben we toch ook toetsenborden?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dit hangt er maar net van af.
Sommige dwalen juist rond omdat ze nog iets niet hebben afgesloten / geaccepteerd.
Dus jou stelling gaat niet altijd op!
'Kut', dacht de geest toen hij de pubertjes met hun hand op het glas zag zitten. 'Moet ik weer aan de bak. Mij van mijn eeuwige rust laten genieten is te veel gevraagd.'quote:Op zondag 29 april 2007 15:27 schreef Integrity het volgende:
Geesten willen niet communiceren, dat willen mensen.
Een glas.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Birra het volgende:
Wat heb je er allemaal voor nodig?
En hoe maak je zo'n bord?
Want ik wil het samen met nog iemand doen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een glas.
Letters A t/m Z, iets met ja erop en iets met nee en dan ben je wel klaar.
Als het werkt, wil je het dan ook een keer geblinddoekt proberen waarbij 1 van je vrienden alleen toekijkt of er dan ook woorden ontstaan?
Ik las dat je 28 blaadjes nodig had, het alfabet en ja en nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Och, gewoon hardop praten en niet proberen te lachen. En je concentreren. En als het niet werkt wil verplaatsen naar een andere kamer nog wel eens helpen.
Je vergeet de cijfers 0 t/m 9quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een glas.
Letters A t/m Z, iets met ja erop en iets met nee en dan ben je wel klaar.
Als het werkt, wil je het dan ook een keer geblinddoekt proberen waarbij 1 van je vrienden alleen toekijkt of er dan ook woorden ontstaan?
Ja hoor, met een bierglas gaat het ook prima.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Best wel beperkt die geesten, dat ze perse een wijnglas nodig hebben. Zijn ze niet in staat om een bierglas te verplaatsen?
quote:
Laat je jezelf niet gek maken? Je zou de eerste niet zijn die na een spelletje glaasje draaien wekenlang niet kan slapen. En ik hoop dat het lukt en daarna ben ik benieuwd wat de blinddoek doet.quote:
Zo werkt het dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik denk dat als je zó sterk níet gelooft dat die geesten zoiets hebben van jaaa pff..
daar doe ik mn best niet voor
Net zoals je god niet mag uittesten ofzo
*niet dat ik daarin geleuf, tis een voorbeeld
Waarom heb je het dan gedaan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Birra het volgende:
[..]
Zo werkt het dus.
Als je maar een beetje erin gelooft, hoor je met glaasje draaien allemaal 'rare' dingen.
Ik wilde degene die er wel in geloofde laten zien dat het onzin is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan gedaan?
Dan had het toch überhaupt geen nut.
je zegt net dat het klopt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:27 schreef Birra het volgende:
[..]
Ik wilde degene die er wel in geloofde laten zien dat het onzin is.
Ik ben altijd van de wetenschap geweest, eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Als ik het doe gebeurt er ook vast niks. Ik blijf er niet in geloven, geval van Birra versterkt mijn ongeloof. Het carpenter effect vind ik een mooie verklaring die nog niemand heeft kunnen weerleggen hier. Ik geloof dus best dat sommigen wat waarnemen maar de verklaring daarvoor is gegeven door wetenschappers.
Je begrijpt me volgens mij verkeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
je zegt net dat het klopt!
Dat als je gelooft dat ze dan wel komen
maar als je niet gelooft dat er niks gebeurt
dus heb je ook niets bewezen/..
ach.. ik overtuig je toch nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef Birra het volgende:
[..]
Je begrijpt me volgens mij verkeerd.
Ik bedoelde dat als je erin gelooft, dat je denkt dat er wat is.
Geloven en zeker weten zijn twee héél verschillende dingen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
ach.. ik overtuig je toch niet
als je gelooft dan denk je niet dat er wat is, dan weet je het (bijna) zeker
als je niet gelooft.. dan geloof je niet
geloven dat er op dat moment een geest is ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:25 schreef Birra het volgende:
[..]
Geloven en zeker weten zijn twee héél verschillende dingen.
Het blijft geloven, dus niet zeker weten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
geloven dat er op dat moment een geest is ?
dat lijkt wel op weten
okquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef Birra het volgende:
[..]
Het blijft geloven, dus niet zeker weten.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef fransbreda het volgende:
ik draaide gister mee me glas bier en ineens was hij leeg,
denk dat de geest van andre hazes het was.
Je legt de letters en cijfers in een circel of ovaal voor je neer, bovenin de letters, onderin de cijfers.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Robier het volgende:
Ik ben van plan binnenkort te gaan glaasje draaien, puur om te kijken of het werkt of niet. Is er iemand die me precies kan vertellen hoe ik te werk moet gaan?
Je moet dus briefjes met alle letters er op maken, ook briefjes met alle cijfers, eentje met "ja" en eentje met "nee". Hoe moet je deze briefjes vervolgens neerleggen?
Verder heb je een wijnglas nodig, moet deze rechtop staan of ondersteboven? En waar moet je deze plaatsten als je wilt beginnen?
En hoe moet je vervolgens te werk gaan als de hele opstelling eenmaal klaarstaat?
En als je het met meerdere mensen doet, moet je de vraag dan gezamelijk stellen? En allemaal een hand op het glas?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je legt de letters en cijfers in een circel of ovaal voor je neer, bovenin de letters, onderin de cijfers.
"Ja" leg je rechts in de circel en "nee" links.
Het glas zet je onderste boven in het midden, daarop leg je lichtjes een vinger.
Ik kan je alleen mijn werkwijze vertellen, anderen zullen het misschien anders doen.
Ik brand nooit kaarsen of wierook, anderen doen dat soms wel.
Het enige wat ik doe is me concentreren, proberen mijn hoofd "leeg" te maken, lukt me dit niet, wat echt weleens voorkomt, ga ik niet beginnen maar probeer het op een later tijdstip nog een keer.
Krijg ik mijn hoofd wel leeg, vraag ik gewoon of er iemand/iets aanwezig is die mijn vragen wil beantwoorden.
Als er iemand/iets is schuift het glas vanzelf naar "Ja", daarna stel ik mijn vraag.
waar heb je die glazen ingeschonken dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog nooit glaasje gedraaid, echter wel glazen ingeschonken
Waarom heb je overigens persee een glas nodig om te draaien? Waarom is een glas ingredient nummer 1 om op te roepen?
Waarom laat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Robier het volgende:
Ok, we gaan het vanavond laat proberen, met waarschijnlijk een groep van 4 a 5 mensen.
FILMEN!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:59 schreef Robier het volgende:
Ok, we gaan het vanavond laat proberen, met waarschijnlijk een groep van 4 a 5 mensen.
Vanavond heeft iedereen tijd, het komt gewoon het best uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom laat?
Het kan ook gewoon midden op de dag.
Het hoeft echt niet donker te zijn of volle maan of iets in die strekking, ik denk dat het juist verstandiger is om het gewoon in het begin van de avond te doen, heb je de rest van de avond nog om alles te relativeren![]()
O ja, en drink van te voren geen alcohol anders ga je misschien "verschijningen" zien die helemaal niks met het glaasje draaien te maken hebben![]()
Ja, ik zal kijken of ik een camera er bij kan krijgen, maar ik vrees dat zelfs wanneer dat glas zomaar zou gaan bewegen alle kijkers zullen denken dat we voor de gein dat glas zelf zitten te duwen.quote:
och.. ik ben goedgelovig..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:31 schreef Robier het volgende:
[..]
Ja, ik zal kijken of ik een camera er bij kan krijgen, maar ik vrees dat zelfs wanneer dat glas zomaar zou gaan bewegen alle kijkers zullen denken dat we voor de gein dat glas zelf zitten te duwen.
Het is voor ons meer om voor onzelf te kijken of er nou werkelijk iets is.
We spreken van tevoren af dat we écht niet voor de gein gaan duwen tegen dat glas, we zouden toch wel in staat moeten zijn om ons in te houden.quote:
De camera is geregeld, we zijn waarschijnlijk met een groep van 4 a 5 mensen die allemaal niet in dit soort dingen geloven. Morgen of misschien vanavond laat zal ik verslag uitbrengen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:02 schreef syntaxerror het volgende:
Ben benieuwd, morgen wel gelijk verslag uitbrengen hor!
Het hoeft niet altijd te lukken... dus als het niet lukt zou ik het op een ander tijdstip nog eens proberen...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:38 schreef MediciBR het volgende:
We hebben echt een paar serieuze pogingen ondernomen (ik was een van de deelnemers). De eerste paar keer lukte het niet echt omdat we melig waren. Maar na een paar minuutjes rust hebben we een serieuze poging ondernomen, wat we ook een aantal minuten volhielden. We hebben verder alles volgens de regels gedaan. Ook hebben we het een keer zonder camera geprobeerd omdat dat misschien invloed zou kunnen hebben. Maar er gebeurde nog steeds niets.
We hebben ook verschillende samenstellingen van deelnemers geprobeerd, de mensen waarvan we dachten dat ze het serieust waren deden toen mee. Maar ook dit had geen effect.
Ik ga het vandaar waarschijnlijk nog een keer proberen in een andere kamer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:39 schreef Isabeau het volgende:
En hoe bizar het ook klinkt, bij ons hielp het een keer door naar een andere kamer te gaan met het bord.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:52 schreef Robier het volgende:
Net ging de telefoon, maar toen ik hem oppakte had ik niemand aan de lijn.
Ik hoopte vandaag nog iets te kunnen doen, maar ik denk niet dat het er nog van komt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef Silentium het volgende:
[..]
Ik geef je nog hooguit 2 dagen!
Maarehm, wanneer is de volgende sessie?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Ik hoopte vandaag nog iets te kunnen doen, maar ik denk niet dat het er nog van komt...
In ieder geval zo spoedig mogelijk, ik wil het een keer in m'n eentje proberen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:29 schreef RickoKun het volgende:
volgende sessie is op de begraafplaats rond middernacht
er zitten ook gozers in inrichtingen die allerlei geesten en demonen zien zonder daar ooit een glaasje voor gedraaid te hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:06 schreef nicoo het volgende:
ik hoorde over zon gozer die glaasje had gedraait en toen allemaal geesten en demonen ging zien en 2 weken in een psychiatrische inrichting terecht kwam, dus ik begin er niet aan
dat snap ik dus niet, vinden jullie het niet ontzettend leguber en raar om midden in de nacht op een begraafplaats te gaan zitten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:29 schreef RickoKun het volgende:
volgende sessie is op de begraafplaats rond middernacht
Daarbij zie ik niet in waarom spoken op een begraafplaats zouden rondhangen (als je er vanuit gaat dat spoken al bestaan). Spoken schijnen met name daar te zijn waar ze een deel van hun leven hebben doorgebracht. Maar misschien kan je daar de geest van de begraafplaatstuinman oproepenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Ice_Ice het volgende:
dat snap ik dus niet, vinden jullie het niet ontzettend leguber en raar om midden in de nacht op een begraafplaats te gaan zitten?
Ja hoor, ik doe het bijna altijd alleen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
is dit ook in je eentje te doen?
Dit soort reacties.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:20 schreef Candaasje het volgende:
*schud hoofd*..stelletje stomkoppen.
Maar goed, ieder zn meug en je moet het verder zelf maar weten.
Hoop dat jullie weten om te gaan met het zogenaamde "mindfucken" want je zal de eerste niet zijn die er beroerder af is gekomen dat dan hij/zij zo'n "sessie" begon...
Waarom weet ik ook niet maar ik praat altijd hardopquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
is het ook de bedoeling dat je hardop praat? of is in je gedachten genoeg
trouwens Lilith, heb je misschien een aantal goeie sites waar ik me wat kan inlezen?
ik probeer eigenlijk wat positieve ervaringen te vinden, de negatieve kant heb ik inmiddels wel genoeg over gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom weet ik ook niet maar ik praat altijd hardop![]()
Misschien dat er andere users zijn die het in gedachten doen.
Er zijn heel veel verschillende sites hierover, de meeste met waarschuwingen (niet onterecht trouwens).
Wat wil je precies weten?
Ik denk dat er niet een site bestaat die alleen positieve ervaringen heeft, ik kan ze in ieder geval niet vinden maar anderen misschien wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:44 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik probeer eigenlijk wat positieve ervaringen te vinden, de negatieve kant heb ik inmiddels wel genoeg over gelezen
heb nog nooit zoiets gedaan en ben van plan om dit over een weekje of 2 eens te proberen (heb nu examens, dus kan geen slechte geesten oid gebruiken)
Bij een programma dat ik laatst keek, ''Most Haunted'', gingen ze ook glaasje draaien maar zonder letters en cijfers etc erbij, maar daar vroegen ze de geest het glas te bewegen als het antwoord '''Ja'' was, en ''Nee'' was niks met het glas doen. Dat werkte prima (weet alleen niet of het in scene is gezet daar, zou goed kunnen natuurlijk), maar zou dat in hte echt ook werken?
Hhm,, ik ben al vrij snel gestopt met kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Als je je een keertje verveeld oid, moet je dit programma eens kijken; http://www.youtube.com/watch?v=j3tSvsWAUc8 (de aflevering staat er compleet op, opgesplitst in 14 delen)
Hier gaan ze ook glaasje draaien en daar wordt iedereen onwel, tafel gaat kapot, glas breekt etc, best spannend. Het medium daar (Derek ofzo) wordt overgenomen door zo'n geest zegt hij, dat ziet er wel een beetje nep uit en lijkt me ook onwaarschijnlijk
Volgens mij is deze show nep.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hhm,, ik ben al vrij snel gestopt met kijken
ze maken er gewoon een hele liveshow van,
dan is voor mij de lol er wel af.
Waarom bump je een topic van 3 jaar oud ?quote:
Dan hoef ik zelf geen topic te openen, met dit onderwerp.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef TryX het volgende:
[..]
Waarom bump je een topic van 3 jaar oud ?
hey logisch man! je reagert ergens op met "Volgens mij is deze show nep." en stelt helemaal geen vraag ofzo, waarom zou je dan een nieuw topic aanmoeten maken? wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je er niet naar gekeken hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:06 schreef Cristal het volgende:
[..]
Dan hoef ik zelf geen topic te openen, met dit onderwerp.
Nee, ik geloof media niet. Ik geloof niets wat TRU hier zegt totdat ik het met mijn eigen ogen heb gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Als je je een keertje verveeld oid, moet je dit programma eens kijken; Bekijk deze YouTube-video (de aflevering staat er compleet op, opgesplitst in 14 delen)
Hier gaan ze ook glaasje draaien en daar wordt iedereen onwel, tafel gaat kapot, glas breekt etc, best spannend. Het medium daar (Derek ofzo) wordt overgenomen door zo'n geest zegt hij, dat ziet er wel een beetje nep uit en lijkt me ook onwaarschijnlijk
Dat denk ik ook, ik heb ook vaak glaasje gedraaid, en vrienden dachten ook een keer schimmen te zien toen en dingen te voelen, maar ik denk dat als ik dat nu na vraag, dat ze ook wel in zien dat het door het de angst kwam. Iedereen was namelijk doodsbangquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
Ik vraag me toch af hoe je met een stuk karton/papier met wat letters en een glas contact zou kunnen maken met een geest.
Ben er ook van overtuigd dat mocht er iets gebeuren het een illusie/hersenspinsel is, vroeger als klein jochie dacht ik ook soms wat te zien maar dat kwam puur om de angst wat te zien.
Dan lukt het dus nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:34 schreef VaderVanJezus het volgende:
Volgens mij niet.
Probeer het gewoon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |