abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48137921
quote:
Op maandag 9 april 2007 08:26 schreef koffiegast het volgende:

[..]

ik weet dat de dat het spel is en niet exe ;x ,

in me hele leven ben ik nog nooit een spel tegengekomen dat zo verneukt lijkt te werken, andere games waren altijd minimale foutjes, simpele wijzigingen in spelconfiguratie of files changen. Hier werkt nix en crashed de game op zichzelf, over de out of memory error maar te twisten .

"ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt."

Mjah me pc is compleet up to date, alles passed de requirements en me vrienden ook, mensen met gloednieuwe complete installaties (ook met eerst fragment) blijven crashen. Daarbij vind ik het nogal apart dat je als EA na 4 patches het nog niet kunt solven of een deel ervan lijkt ut (de mensen die op de ea forums spammen zijn voornamelijk dezelfde met blijvende problemen, al dan niet dat ze met een pc van het moment alles op low moete spelen om niet te crashen, dat is toch niet war voor je geld?).

Daarnaast crashen al me maten op deze lan met CNC, de ene voordat een spel is opgestart, de andere kan niet via netwerk kijken, ook al kan heeft het netwerk, alle firewalls uit, etc. :/
dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)
pi_48137937
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Hmpf! Na 1,04 kun je nog stééds geen foxholes repareren of ventjes met groepen tegelijk laten healen in de Armory. En de waypoint van de Armory doet ;t ook nog niet. Bah.
foxholes niet reparen is jammer maar vind ik niet erg, je kan meerdere armory's plaatsen...
en de waypoint werkt bijna altijd
pi_48138792
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:46 schreef mschol het volgende:

[..]

dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)
leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...

Paar dingen in CNC3 vind ik ook aparte AI te noemen
Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium .
pi_48138851
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:

[..]

leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...

Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium .
die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI's
pi_48138859
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Beaver het volgende:

[..]

Jaaaaa, eindelijk gelukt! Thnx!!
Geen dank.
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:53 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]

moeten we tegen elkaar spelen.

Battle of de kneusjes
Misschien een idee om een 2vs2 te doen. Ik ben in ieder geval bereid om mee te doen. Kan ik tenminste op een rustige manier een beetje inkomen in het online gebeuren.
  maandag 9 april 2007 @ 11:11:32 #156
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_48139553
Mastermind + vijandelijke refinery = Geld stelen + verkopen

Heb C&C 3 nu 1,5 week gespeeld en er zijn toch wat minpunten:

- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
- Balans tussen de verschillende partijen is ver te zoeken. NOD had altijd al zwakkere units vergeleken met GDI, maar met de Scrin erbij wordt het alleen maar erger.
- Filmpjes. Leuk dat na Generals en de schilderijen van BFME / ingame filmpjes weer mission briefings zijn maar waar zijn de begin en eindfilmpjes met specifieke units van elk missie? Filmpjes aan het einde van de campaigns waren helemaal een dieptepunt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_48140089
Goed spel niet erg moeilijk ook niet op hard.
Alleen nu wil ik online, net een update gedownload en daarvoor moet ik een ea account hebben?
En een online id?
Weet iemand hoe ik gewoon online kan spelen?
pi_48140169
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Goed spel niet erg moeilijk ook niet op hard.
Alleen nu wil ik online, net een update gedownload en daarvoor moet ik een ea account hebben?
En een online id?
Weet iemand hoe ik gewoon online kan spelen?
je maakt een EA account aan, aan dit account koppel je een Online ID waarmee je online kan spelen, toegegeven het is niet het beste systeem dat je kan wensen

maar het heeft er allemaal mee te maken dat je speel stats worden bijgehouden
pi_48140207
Oke waar kan ik zo`n account aanmaken?
pi_48140268
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:37 schreef ScarFace- het volgende:
Oke waar kan ik zo`n account aanmaken?
https://www.commandandconquer.com/my_profile/login/default.aspx
pi_48140999
Oke ik heb nu een account gemaakt maar als ik wil inloggen staat er dat ik dit spel niet heb geregistreerd.
Klopt maar ik moet het spel dus eerst nog registreren om online te kunnen spelen?
pi_48141076
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef ScarFace- het volgende:
Oke ik heb nu een account gemaakt maar als ik wil inloggen staat er dat ik dit spel niet heb geregistreerd.
Klopt maar ik moet het spel dus eerst nog registreren om online te kunnen spelen?
volgens mij hoeft dat niet...
pi_48141151
Heb jij dat ook niet gedaan
pi_48141253
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef ScarFace- het volgende:
Heb jij dat ook niet gedaan
ik weet et niet meer
  maandag 9 april 2007 @ 13:09:44 #165
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_48143076
Je moet eenmalig een EA Online ID aanmaken. Elk spel wat je er vervolgens op wilt spelen moet je apart registreren inderdaad.
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
  maandag 9 april 2007 @ 15:40:25 #166
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_48147251
weet iemand hoe je de eerste missies van de capaign op hard kan spelen? want hij begint automatisch op normal...
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  maandag 9 april 2007 @ 16:17:58 #167
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48147786
Volgens mij kun je die op het begin alleen normal spelen. Later kun je ze nog eens spelen door ze op de "map" aan te klikken. Dan kun je wel hard selecteren
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_48149201
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Je hebt altijd een groep mensen waarbij het niet werkt, nu merk jij dat en ga je zoeken op internet naar oplossingen en zo zie je dat er ineens een hele grote groep problemen hebben. Bij een ander spel wat bij jou perfect werkt ga je niet op het internet op zoek dus zie je ook die groep klagers niet.

Niks speciaals denk ik zo bij C&C
  Redactie Games maandag 9 april 2007 @ 17:19:48 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48149557
Ik merk wel dat de AI van de harvesters nog wat kuren hebben met het vinden van hun weg naar de Ore refineries of de Tiberium fields. Soms worden ze gehinderd door gebouwen of obstakels en weten ze totaal niet wat ze moeten doen. Of dan staan ze bij de ore refinery en vergeten ze de lading te lossen Dan moet je er perse nog een keer op klikken. Dat soort micro-management is frustererend..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_48150617
Weet je wat pas gay is? Dat je alles (zoals filmpjes) weg kan "ESCape-en", maar het EA logo in het begin niet ! Daarom duurt het opstarten dubbel zo lang dan nodig is .
  maandag 9 april 2007 @ 18:02:11 #171
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_48150724
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef pberends het volgende:
Weet je wat pas gay is? Dat je alles (zoals filmpjes) weg kan "ESCape-en", maar het EA logo in het begin niet ! Daarom duurt het opstarten dubbel zo lang dan nodig is .
Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  Redactie Games maandag 9 april 2007 @ 18:02:23 #172
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48150729
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_48150759
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX
Ja, waar dan?
  maandag 9 april 2007 @ 19:19:08 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48152703
Wat heb je eigenlijk meer met die Kane edition?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48152935
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mastermind + vijandelijke refinery = Geld stelen + verkopen

Heb C&C 3 nu 1,5 week gespeeld en er zijn toch wat minpunten:

- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
- Balans tussen de verschillende partijen is ver te zoeken. NOD had altijd al zwakkere units vergeleken met GDI, maar met de Scrin erbij wordt het alleen maar erger.
Dat verschillende units nutteloos vind ik persoonlijk wel meevallen. Al zijn er wel units die nauwelijks gebruikt worden maar dat zal wel gepatched worden. Dat van de balans vind ik echt onzin. In het begin ownde de experts vooral met nod maar nu zie je dat bijna elke fractie online goed vertegenwoordigd wordt.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_48152943
Iemand 1v1 online BTW?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  maandag 9 april 2007 @ 19:57:05 #177
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_48154003
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef mschol het volgende:

[..]

die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI's
sorry de harverster van red alert2 vond ik wel beter
Deze kon teleporteren terug naar zijn basis.
Dit deed hij ook als er gevaar was.
pi_48154519
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Wat heb je eigenlijk meer met die Kane edition?

Hendig sjieke filmpjes... plus wallpapers en 3 extra mappen dacht ik.

En een iets andere luxere cover.

Tis maar net waar je waarde aan hecht .
pi_48154565
Die harvesters zuigen kont, en ik vind dat in bijna elke missie er te weinig Tiberium is .
  maandag 9 april 2007 @ 20:24:10 #180
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_48155018
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Die harvesters zuigen kont, en ik vind dat in bijna elke missie er te weinig Tiberium is .
Dan moet je betere units kopen ipv alles als kanonnenvoer te gebruiken

oh, en voor mensen met het crashprobleem:

Bij mij bleef en bleef ik maar dat blauwe scherm krijgen. Totdat ik anti-aliasing (ofzo) in de grafische opties uitzetten. Mijn radeon schijnt het niet te trekken

En nu loopt ie als een zonnetje
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')