dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)quote:Op maandag 9 april 2007 08:26 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik weet dat de dat het spel is en niet exe ;x ,
in me hele leven ben ik nog nooit een spel tegengekomen dat zo verneukt lijkt te werken, andere games waren altijd minimale foutjes, simpele wijzigingen in spelconfiguratie of files changen. Hier werkt nix en crashed de game op zichzelf, over de out of memory error maar te twisten.
"ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt."
Mjah me pc is compleet up to date, alles passed de requirements en me vrienden ook, mensen met gloednieuwe complete installaties (ook met eerst fragment) blijven crashen. Daarbij vind ik het nogal apart dat je als EA na 4 patches het nog niet kunt solven of een deel ervan lijkt ut (de mensen die op de ea forums spammen zijn voornamelijk dezelfde met blijvende problemen, al dan niet dat ze met een pc van het moment alles op low moete spelen om niet te crashen, dat is toch niet war voor je geld?).
Daarnaast crashen al me maten op deze lan met CNC, de ene voordat een spel is opgestart, de andere kan niet via netwerk kijken, ook al kan heeft het netwerk, alle firewalls uit, etc. :/
foxholes niet reparen is jammer maar vind ik niet erg, je kan meerdere armory's plaatsen...quote:Op maandag 9 april 2007 09:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Hmpf! Na 1,04 kun je nog stééds geen foxholes repareren of ventjes met groepen tegelijk laten healen in de Armory. En de waypoint van de Armory doet ;t ook nog niet. Bah.
leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?quote:Op maandag 9 april 2007 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)
die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI'squote:Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...
Paar dingen in CNC3 vind ik ook aparte AI te noemen
Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium.
Geen dank.quote:
Misschien een idee om een 2vs2 te doen. Ik ben in ieder geval bereid om mee te doen. Kan ik tenminste op een rustige manier een beetje inkomen in het online gebeuren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:53 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
moeten we tegen elkaar spelen.
Battle of de kneusjes
je maakt een EA account aan, aan dit account koppel je een Online ID waarmee je online kan spelen, toegegeven het is niet het beste systeem dat je kan wensenquote:Op maandag 9 april 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Goed spel niet erg moeilijk ook niet op hard.
Alleen nu wil ik online, net een update gedownload en daarvoor moet ik een ea account hebben?
En een online id?
Weet iemand hoe ik gewoon online kan spelen?
https://www.commandandconquer.com/my_profile/login/default.aspxquote:Op maandag 9 april 2007 11:37 schreef ScarFace- het volgende:
Oke waar kan ik zo`n account aanmaken?
volgens mij hoeft dat niet...quote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef ScarFace- het volgende:
Oke ik heb nu een account gemaakt maar als ik wil inloggen staat er dat ik dit spel niet heb geregistreerd.
Klopt maar ik moet het spel dus eerst nog registreren om online te kunnen spelen?
ik weet et niet meerquote:Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef ScarFace- het volgende:
Heb jij dat ook niet gedaan
Je hebt altijd een groep mensen waarbij het niet werkt, nu merk jij dat en ga je zoeken op internet naar oplossingen en zo zie je dat er ineens een hele grote groep problemen hebben. Bij een ander spel wat bij jou perfect werkt ga je niet op het internet op zoek dus zie je ook die groep klagers niet.quote:Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...
Paar dingen in CNC3 vind ik ook aparte AI te noemen
Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium.
Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.quote:Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef pberends het volgende:
Weet je wat pas gay is? Dat je alles (zoals filmpjes) weg kan "ESCape-en", maar het EA logo in het begin niet![]()
! Daarom duurt het opstarten dubbel zo lang dan nodig is
.
Ja, waar dan?quote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX![]()
Dat verschillende units nutteloos vind ik persoonlijk wel meevallen. Al zijn er wel units die nauwelijks gebruikt worden maar dat zal wel gepatched worden. Dat van de balans vind ik echt onzin. In het begin ownde de experts vooral met nod maar nu zie je dat bijna elke fractie online goed vertegenwoordigd wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mastermind + vijandelijke refinery = Geld stelen + verkopen![]()
Heb C&C 3 nu 1,5 week gespeeld en er zijn toch wat minpunten:
- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
- Balans tussen de verschillende partijen is ver te zoeken. NOD had altijd al zwakkere units vergeleken met GDI, maar met de Scrin erbij wordt het alleen maar erger.
sorry de harverster van red alert2 vond ik wel beterquote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI's
quote:Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Wat heb je eigenlijk meer met die Kane edition?
Dan moet je betere units kopen ipv alles als kanonnenvoer te gebruikenquote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Die harvesters zuigen kont, en ik vind dat in bijna elke missie er te weinig Tiberium is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |