quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef Mad-Matt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik delen van de Ion Cannon zagquote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer deed je het Statis Shield erop?
Toen je de delen van de Ion Cannon zag of was het gewoon gelukkig getimed?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef Jump het volgende:
Ik zit vast in die Cairo (denk ik), diegene waar je eerst vijf minuutjes je 'fort' moet bewaken. Ik geraak er maar niet voorbij
GDI btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door The_Obdurate_Ozjish op 06-04-2007 14:58:18 ]Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:51 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ik zit vast in die Cairo (denk ik), diegene waar je eerst vijf minuutjes je 'fort' moet bewaken. Ik geraak er maar niet voorbij
GDI btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]Nog een aanvullig hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ElmarO op 06-04-2007 15:19:39 ]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Jump het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:15 schreef The_Obdurate_Ozjis... het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga de demo downloaden, en als mijn computer deze game aankan koop ik de game mischien wel.
Moet je meer harvesters bouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.
GDI btw
klinkt alsof RTS spellen dan niks voor jou zijn... waarom download je de demo dan? je hoeft niet meer op geld te wachten dan in andere spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.
Neen. Als je micro beter is, kan je winnen ook al heb je minder geld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef hardstylesage het volgende:
Stelling
Om gegarandeerd te kunnen winnen moet je income/min hoger zijn dan je tegenstander.
maar als je geen geld hebt kan je micro nog zo goed zijn, heb je er geen reet aan..quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:30 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Neen. Als je micro beter is, kan je winnen ook al heb je minder geld.
Je hoeft niet te verliezen als je minder geld hebt dan je tegenstander.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je geen geld hebt kan je micro nog zo goed zijn, heb je er geen reet aan..
En na vijf minuten is je tiberium op, en daar gaat je investering. Dan lopen ze weg naar een ander veld, recht op de tank van de andere af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef hardstylesage het volgende:
Stelling
Om gegarandeerd te kunnen winnen moet je income/min hoger zijn dan je tegenstander.
Conclusie hieruit is dat je heel vroeg al moet beginnen met veel te investeren in je refinaries (gelijk 2 neergooien en 2 harvesters). Dankzij extra building queue's kun je de achtergelopen tijd inhalen en in rap tempo alles opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |