SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah eindelijk gehaald, nu maar Albanie veroveren.
[ Bericht 24% gewijzigd door VoreG op 05-04-2007 00:39:07 ]
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 5 april 2007 01:55 schreef outcast_within het volgende:
Ook hier maar posten. mss dat mschol deze post wel leuk vind![]()
![]()
![]()
![]()
omfgBBQcopterz,
Excuses voor het taalgebruik, en het gaat over online play en rankings, en daar zijn jullie niet zo een fan van
Maar ik en mijn 2mans clan (gister opgericht, genaamd [TT] (wat staat voor TeamTactics aww ^_^), die trouwens hun eerste clan match genadeloos hadden verloren. en op nr 85 stonden.
Speelde net tegen de nr 1 clan Tiberium nogwat. En dan ook nog tegen de nr 1 2vs2 gast
Cossack of cosack en een andere goeie.
Hier kijk cosack en jango Tegen Bull0563(ik) en PhasedNL
[afbeelding]
Ik was mijn speciale team basis aan het bouwen. komen er mannetjes. Maar gelukkig had ik al towers klaar staan in mijn o zo lege basis. Geen geouwehoer met poppetjes in mijn basis
[afbeelding]
Ik was lekker in mijn team genoot basis tanks aan het pompen terwijl meneer nr1 het nodig vond om mijn basis kapot te schieten. Afgelopen zaak voor bull.
[afbeelding]
Maar gewoon samen met mijn maat (NOD Predator rush) die ander neer halen en tanks blijven pompen
[afbeelding]
Cossack besluit om ff langs te komen met zjin tanks die net mijn mcv kapot hebben geschoten.
[afbeelding]
Maar het mocht voor hem niet meer baten. Aangevallen van de ene kant. Pompende tanks aan de andere kant die em flanken
[afbeelding]
en het is .... omfg we hebben tegen de nr 1 gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Tevens te downloaden, omdat het er zo mooi uitziet.
replay
![]()
![]()
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Die is er blijkbaar nog niet. Eventueel wil ik die wel aanmaken.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:47 schreef outcast_within het volgende:
Waar is nu de fok clan?
			
			
			
			
			
			
			
			ik vind de uitleg over porttforwarding in de handleiding anders goed bagger...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Hehehehe. Maak je geen zorgen, je moet niet bij je computer zijn maar bij de router.
Volg de aanwijzingen voor Port Forwarding in leesmij.txt; die zijn vrij helder (voor een computerspel).
			
			
			
			
			
			
			
			Heb je hier al gekeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de uitleg over porttforwarding in de handleiding anders goed bagger...
			
			
			
			ik weet hoe ik moet forwarden op me router maar de poorten die gegeven worden overlappen elkaar en dat vind ik dus erg onduidelijkquote:
			
			
			
			SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry tags vergeten
[ Bericht 8% gewijzigd door MrDrako op 05-04-2007 14:34:46 ]
			
			
			
			Maareeeh hoe gaan jouw obelisken, SAM's of gunturrents een ion cannon tegenhouden? NIET dusquote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef MrDrako het volgende:
Ik heb eerst GDI uitgespeeld en ben toen met NOD begonnen.
Hoe KUT TERING MONGOLISCH is dat spel man, ik speel als NOD, bij temple prime, verneder de GDI basis en bombardeer de tering uit die andere 2 basissen, mijn verdediging bestond uit 5 obelisks bij elke ingang, samen met 2 laser turrets en 2 anti infantry turrets, met daar achter 3 AA gebouwen.
Ze kwamen er dus NOOIT doorheen. Was bijna zielig. Maar wat gebeurd er daarna, nadat ik dat stomme component had afgeleverd en iedereen weggevaagd had, krijg je het filmpje dat temple prime alsnog gesloopt word door de ion cannon. Dat verhaal in het spel is zo statisch en voorgeprogrammeerd als maar zijn kan. NOD/GDI is gewoon 1 campagne, wat je ook doet in de campagne het zal het verhaal NOOIT beinvloeden. Hoe simpel en saai is dat. Hebben ze soms het spel even vlug in elkaar geflanst op de BFME2 engine ofzo? het hele spel voelt meer aan als een MOD voor bfme2 als een standalone game.
			
			
			
			fijn dat je het voor de rest verraad alvast. En DUH. Ze moeten wel C&C 4 kunnen uitbrengen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef MrDrako het volgende:
...
			
			
			
			De GDI moet toch een Ion cannon uplink ding in hun basis bouwen?? maar ook zonder dat ene puntje,quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Maareeeh hoe gaan jouw obelisken, SAM's of gunturrents een ion cannon tegenhouden? NIET dus
			
			
			
			Bij GDI kun je ze in je armory gooien, bij NOD in de secret shrinequote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Mone het volgende:
Kun je ook je mannetjes healen? Komt dat misschien heul laat in de missies of helemaal nooit?
			
			
			
			dat kon bij mij iig niet (nod dan, gdi wel)quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij GDI kun je ze in je armory gooien, bij NOD in de secret shrine
			
			
			
			Aha! Bedankt. Ik stuurde ze naar de barracks ..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij GDI kun je ze in je armory gooien, bij NOD in de secret shrine
			
			
			
			
			
			
			
			Ik heb het bij NOD eigenlijk nooit geprobeerdquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Nietmachine2 het volgende:
NOD kan inf niet in de Secret Shrine sturen om te healen. Afaik kan NOD inf niet healen.
Buzzers van Scrin healen in Tiberium iig, weet niet of de rest van hun inf dat ook doet.
			
			
			
			nog niet geprobeerd maar aangezien ze na een upgrade tiberium proof worden zou dat best eens kunnen zijn..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Nietmachine2 het volgende:
NOD kan inf niet in de Secret Shrine sturen om te healen. Afaik kan NOD inf niet healen.
Buzzers van Scrin healen in Tiberium iig, weet niet of de rest van hun inf dat ook doet.
			
			
			
			
			
			
			
			SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |