Ik vermoed dat het eerder omgekeerd evenredig is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij de meeste motorrijders recht evenredig is aan de slag van 't blok![]()
Niet persoonlijk, maar het schijnt wel een hele goeie te zijn ("van horen zeggen").quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:09 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik even langs de lokale rijschool hier in Utrecht. Iemand ervaring met Veronica??
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alsof dat veel is![]()
Als je dat al niet kan opbrengen had je nooit moeten beginnen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alsof dat veel is![]()
Als je dat al niet kan opbrengen had je nooit moeten beginnen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij de meeste motorrijders recht evenredig is aan de slag van 't blok![]()
Hé! Heb je wat tegen beginnersquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het pottdomme, neem me niet in de maling jaaH?![]()
Je bent net zoals al die andere beginnerts. heh? heH!? HEH [afbeelding]
nope, en als je hem niet afgeeft krijg je de nieuwe ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:12 schreef Oosthoek het volgende:
Kut ik lees net dat ik een nieuw rijbewijs op creditcard formaat krijg![]()
![]()
Ik wil mn roze papiertje helemaal niet kwijt
Mag je je ouwe houden?? Ik geef hem sowieso NIET af namelijk.
Zeg ik wel dat ie gejat is.quote:Op zondag 15 april 2007 15:20 schreef gias het volgende:
[..]
nope, en als je hem niet afgeeft krijg je de nieuwe ook niet.
ik heb maar gewoon een copy gemaakt als herrinering.
nou dan doe je dat toch lekker?quote:Op zondag 15 april 2007 18:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet je ook aangifte bij de politie doen he.
Maakt me geen zak uit. Ben hem dan gewoon 'kwijt'.quote:Op zondag 15 april 2007 18:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet je ook aangifte bij de politie doen he.
Kom je ooit nog wel eens achter.quote:
Heeft het emotionele waarde?quote:
De eerste die ik zijn rijbewijs zie opvouwen tot creditcard formaat krijgt inwendige stokslagenquote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef -XX- het volgende:
Heeft het emotionele waarde?![]()
Of is je zakje in je motorpak te klein voor het nieuwe rijbewijs aangezien je die NIET kan opvouwen?
Neh, alleen degenen die een GS500 kopen. Nou ja ... voor een vrouw kan nog wel. Maar van die macho leder tienermannekes die gaan posen op een lelijke GS500quote:
Wat is daar verkeerd aan!quote:Op zondag 15 april 2007 19:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De eerste die ik zijn rijbewijs zie opvouwen tot creditcard formaat krijgt inwendige stokslagen![]()
[..]
quote:Neh, alleen degenen die een GS500 kopen. Nou ja ... voor een vrouw kan nog wel. Maar van die macho leder tienermannekes die gaan posen op een lelijke GS500En dan stoer mee gaan praten met de grote jongens
(fulcrum uitgezonderd
)
Stink toch op.quote:Op zondag 15 april 2007 21:05 schreef fs180 het volgende:
maar over het algemeen, zijn het hokken!
Die bovenste lijkt op een ding wat bij mij op skool staatquote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd aan!![]()
[..]
![]()
GSjes kunnen gerust wel mooi zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Toevallig een GS500?quote:Op zondag 15 april 2007 23:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt op een ding wat bij mij op skool staat![]()
quote:
ssssh, mijn cover, wat doe je!quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wel iets in die trant jah, maar wat het precies is weet ik niet hoor![]()
![]()
![]()
Kevin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |