van die trixy zooi? die hebben ze wel gewoon bij de supermarkt, toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
Trouwens.. waar koop je goede Gelatine pudding?
gezien t laatste pakje nou op is.. en dat had mams mee genomen van vakantie
Met de hoeveelheden die ik de afgelopen dagen eet: makkiequote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]herkenbaar
![]()
"Fuck ja! 2 kilo eraf. Nu ga ik een lekker italiaans ijsje kopen!"
ik heb al 2 jaar een vent weer. Ik was vorig jaar zomer zo heerlijk afgevallenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met de hoeveelheden die ik de afgelopen dagen eet: makkie![]()
[..]
ben jij mijn kloon ofzo?
![]()
Ik ben me net met avondeten te buiten gegaan... 2 visschnitzels, een ham-kaassoufflé, frites en komkommersalade.
Ik heb net een vriendje...ik moet stoppen met eten en weer strak en plat worden![]()
![]()
![]()
Is het niet zo dat je bij verliefdheid je juist moeite hebt wat naar binnen te krijgen?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb net een vriendje...ik moet stoppen met eten en weer strak en plat worden![]()
![]()
![]()
Zeebaarsfiletje eerst even besprenkeld met citroensap (houd hem lekker stevig) daarna ingewreven met zout en peper en door de bloem gehaald. 2 minuten bakken aan elke kant. Was weer heerlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Zeekraal, zeebaars (om in de lijn van de TS te blijven) en jasmijnrijst die we nog hadden van het indiase afhaalrest.
Zag er zo uit :quote:Op woensdag 4 april 2007 19:33 schreef golfer het volgende:
Zeebaarsfiletje eerst even besprenkeld met citroensap (houd hem lekker stevig) daarna ingewreven met zout en peper en door de bloem gehaald. 2 minuten bakken aan elke kant. Was weer heerlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |