van die trixy zooi? die hebben ze wel gewoon bij de supermarkt, toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
Trouwens.. waar koop je goede Gelatine pudding?
gezien t laatste pakje nou op is.. en dat had mams mee genomen van vakantie
Met de hoeveelheden die ik de afgelopen dagen eet: makkiequote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]herkenbaar
![]()
"Fuck ja! 2 kilo eraf. Nu ga ik een lekker italiaans ijsje kopen!"
ik heb al 2 jaar een vent weer. Ik was vorig jaar zomer zo heerlijk afgevallenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met de hoeveelheden die ik de afgelopen dagen eet: makkie![]()
[..]
ben jij mijn kloon ofzo?
![]()
Ik ben me net met avondeten te buiten gegaan... 2 visschnitzels, een ham-kaassoufflé, frites en komkommersalade.
Ik heb net een vriendje...ik moet stoppen met eten en weer strak en plat worden![]()
![]()
![]()
Is het niet zo dat je bij verliefdheid je juist moeite hebt wat naar binnen te krijgen?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb net een vriendje...ik moet stoppen met eten en weer strak en plat worden![]()
![]()
![]()
Zeebaarsfiletje eerst even besprenkeld met citroensap (houd hem lekker stevig) daarna ingewreven met zout en peper en door de bloem gehaald. 2 minuten bakken aan elke kant. Was weer heerlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Zeekraal, zeebaars (om in de lijn van de TS te blijven) en jasmijnrijst die we nog hadden van het indiase afhaalrest.
Zag er zo uit :quote:Op woensdag 4 april 2007 19:33 schreef golfer het volgende:
Zeebaarsfiletje eerst even besprenkeld met citroensap (houd hem lekker stevig) daarna ingewreven met zout en peper en door de bloem gehaald. 2 minuten bakken aan elke kant. Was weer heerlijk.![]()
Mooie foto! Zeekraal heb ik nog nooit gegeten, ga ik ook eens proberen! Ik had vanavond:quote:
golfer kwijlt vast als ie die lamsbout zietquote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Mooie foto! Zeekraal heb ik nog nooit gegeten, ga ik ook eens proberen! Ik had vanavond:
[afbeelding]
Lamsbout met thijm, saus was heel mager, wat fond met een beetje mosterd en beetje ketchup en lente-uitjes
ovenfriet en bimi![]()
ach, ik zat ook aan de wijnquote:Op donderdag 5 april 2007 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt zo zielig, een plakje kaas
That's all
Hier een heerlijk wit fruitig wijntje en bamisoep voor bij de sopranos
watte?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:58 schreef Qwea het volgende:
een woffie
Woffiequote:Op donderdag 5 april 2007 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
watte?
wij eten een maaltijdsalade, met kiploempia's
op die paddestoelen na ziet dat er kei lekker uitquote:
Die paddestoelen waren juist het lekkerst!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
op die paddestoelen na ziet dat er kei lekker uit
oeh! Lekker!!!quote:
heb je "je echte leeftijd" gekeken op sbs van de week?quote:
Je mag geen vlees eten vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nu een paashaas van Bakker Bart.
Vanavond pasta met prei, ui, gekruid gehakt, jalapeno pepers en creme fraiche.
nee?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je "je echte leeftijd" gekeken op sbs van de week?
gourmetten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef Qwea het volgende:
zo, nou ik heb verse broodjesen een sinaasappel.
Zeg, wat eten jullie allemaal met pasen? Mn vent lust niet zoveel en ik heb geen ID wat ik moet maken
En als ik niks weet dan moeten we maar uit etenMaar dat komt me ook mn neus uit
daar was een kerel op die iedere dag na zijn werk een zak bugles met twee tubes kaaspasta leegvrat, hij had last van zwaar overgewicht (gohquote:
iedere dag 1 zak, 2 tubes??/!!111 dat meen jequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar was een kerel op die iedere dag na zijn werk een zak bugles met twee tubes kaaspasta leegvrat, hij had last van zwaar overgewicht (goh) en ging met 15 jaar dood
Ik was er net ook bij de AH, mensen gooien hun karren vol en degene voor me had voor 250 euro ingekochtquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:33 schreef Adelante het volgende:
pain madelaine met kipfilet citroengras en een excellent vruchtenbavarois
en tering wat was het DRUK bij de lokale AH, en het waren niet eens hamsterweken
Ik baalde ook al dat er geen snelkassa was voor mandjes ofzo, had iets van 10 dingen ofzo, maar overal stonden echt afgeladen volle winkelwagens voor de kassa. Ik vraag me dan af of iedereen dat in drie dagen op gaat etenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was er net ook bij de AH, mensen gooien hun karren vol en degene voor me had voor 250 euro ingekochtheel wat AH exelent en voorverpakte dingen.
Dat denk je dan ook wel eens, heeft iedereen toevallig een familie feestje ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik baalde ook al dat er geen snelkassa was voor mandjes ofzo, had iets van 10 dingen ofzo, maar overal stonden echt afgeladen volle winkelwagens voor de kassa. Ik vraag me dan af of iedereen dat in drie dagen op gaat eten
Wij hebben gisteren alles al gekocht, was niet drukquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:43 schreef Adelante het volgende:
Ik baalde ook al dat er geen snelkassa was voor mandjes ofzo, had iets van 10 dingen ofzo, maar overal stonden echt afgeladen volle winkelwagens voor de kassa. Ik vraag me dan af of iedereen dat in drie dagen op gaat eten
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:38 schreef Qwea het volgende:
ik heb net witte thee gekocht, eens even maken, kijken hoe het smaakt!
Zo zeg het er niet echt uit, maar dat komt omdat ik een andere saus heb moeten gebruiken dan normaal gesproken erin moet. maar het was welquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef borisz het volgende:
vanaaf zo'n recept kaartje van appie
Wokgerecht van aubergine en varkensvlees
Als het goed is wordt het dit
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:21 schreef borisz het volgende:
Zo zeg het er niet echt uit, maar dat komt omdat ik een andere saus heb moeten gebruiken dan normaal gesproken erin moet. maar het was wel
Forel, dat is een heel vissige vis toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn forel vanavond was hemels, lekker mals en je haalde het visvlees (heet dat zo?) met het grootste gemak van de graat af.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef golfer het volgende:
Als tussendoortje om te snoepen vanuit de Tapas-winkel:
[afbeelding]
Ziet er niet echt smakelijk uit, zo'n Sepia, maar is lekker.
Ik dacht al,was dat voor raar gezichtjequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Jij eet een alienquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:15 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
he, das sieht ja gut aus! Heb je daar ook een receptje van?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef borisz het volgende:
vanaaf zo'n recept kaartje van appie
Wokgerecht van aubergine en varkensvlees
Als het goed is wordt het dit
[afbeelding]
dude, het water loopt in m'n mond bij al die lekkere foto's en dan begin jij over rijstwafels en waterquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:00 schreef Patries86 het volgende:
- 4 rijstewafels
2x slankie , 2x pindakaas
- 1 beker melk
- 1 glas water
Had geen brood meer in huis.. ga zo toch naar de camping dus doe wel boodschappen in breda!
En toch mis ik watquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:09 schreef SCH het volgende:
Vegetarische vrienden op bezoek: het diner is voorbereid en als volgt:
Eiersalade op een spinaziebedje met basilicumbrood
Avocadosoep
Aardappel-koolrabischotel met korstje van noten
Ijs met bramensaus en cactusvijgen
Heb ik godverdomme mijn best gedaan of niet
Ingrediëntenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he, das sieht ja gut aus! Heb je daar ook een receptje van?.
Vast wel, maar als ik dit zo lees denk ik toch echt alleen: waar is het vlees?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:09 schreef SCH het volgende:
Vegetarische vrienden op bezoek: het diner is voorbereid en als volgt:
Eiersalade op een spinaziebedje met basilicumbrood
Avocadosoep
Aardappel-koolrabischotel met korstje van noten
Ijs met bramensaus en cactusvijgen
Heb ik godverdomme mijn best gedaan of niet
Heb je een woord gemist van zijn verhaal, ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vast wel, maar als ik dit zo lees denk ik toch echt alleen: waar is het vlees?
Nee, maar ik vind het dus een incomplete maaltijd. Daarom ben ik ook niet vegetarisch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je een woord gemist van zijn verhaal, ofzo?
entrecote op je pizza?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb pizza gehad! Met ham-kaas-champigons-entrecote!
Was erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |