quote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoogst aantal posts per dag + meer! (lees de OP!) #3![]()
Kom eens wat vaker buiten deze sc![]()
ik wist niet eens dat die bestondquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoogst aantal posts per dag + meer! (lees de OP!) #3![]()
Kom eens wat vaker buiten deze sc![]()
Ik af en toe welquote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat die bestond
en sowieso: general chat kom ik zowieso al bijna niet...
quote:
Daar ging het een beetje omquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef devzero het volgende:
Het is wel duidelijk wanneer ik slaap![]()
[..]
tussen 8 en 9 uur
Dat ik meestal tussen 8 en 9 nederlandse tijd slaap, wil nog niet uitsluiten dat ik ook tussen 7 en 10 nederlandse tijd slaapquote:
1x eens iets gepost in een GC slowchat topic en ik kreeg direct te horen dat ik niet bij de incrowd hoorde en of ik weg wou gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef mschol het volgende:
en sowieso: general chat kom ik zowieso al bijna niet...
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
1x eens iets gepost in een GC slowchat topic en ik kreeg direct te horen dat ik niet bij de incrowd hoorde en of ik weg wou gaan.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je nieuwe icoontje is een beetje groot. Ff verkleinen![]()
Komt voor elkaarquote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijna 1MB ipv de 100KB die is toegestaan op FoK!
Dank je, ik heb hem gelij keven gehotlinktquote:Op donderdag 19 april 2007 17:11 schreef devzero het volgende:
Even resizen en wat kleurtjes eruit halen is al voldoende (aspect ratio gehouden en daarom is die 60x59)
[afbeelding]
Hotlinken doe ik niet aan. Host em zelf maar ergens. Als ik straks naar huis ga (paar uur) is die weer weg.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Dank je, ik heb hem gelij keven gehotlinkt
Is dit het ik-wil-ook-een-kleurtje-topic?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Jumperke het volgende:
Dit is een test.
Ik zeg toch ook evenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Hotlinken doe ik niet aan. Host em zelf maar ergens. Als ik straks naar huis ga (paar uur) is die weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |