Maar is af en toe wel leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
godlike als voorbeeld hihi *binnenpretje*
teruglezen word je moe van
Ik geef heel goed het voorbeeld wat betreft terug lezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
godlike als voorbeeld hihi *binnenpretje*
teruglezen word je moe van
Ja hoor..quote:
daarom is het zo goedkoopquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom is het nou niet mogelijk om bij SlimDirect een volledige Vista/XP/What ever te kopen in plaats van een upgrade?
MS Windows Vista Business Upgrade (Studenten Thuisgebruik)quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom is het zo goedkoop
(vista zakelijk voor 17,-)
ben benieuwd naar ultimate
en de upgrades kan je prima schoon installeren...
tja die vond ik ook lichtelijk vreemd maar ik wacht tot eind van de maand, dan komt ultimate uit voor medewerkers (zo sta ik nog steeds geregistreerd bij slim) en later misschien ook voor studenten...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
MS Windows Vista Business Upgrade (Studenten Thuisgebruik)
ik heb er twee.. via school... cia msdnaa... dvd en cd versie beide gaven andere keyquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb via school een gratis Vista licentie met persoonlijke key
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb er twee.. via school... cia msdnaa... dvd en cd versie beide gaven andere key
nou ik wil best voor een OS dat ik gemiddeld per dag +/- 20 uur gebruik wat gewld neertellen alleen is 200 euro mij gewoon te veel (lees: dat kan ik dus niet betalen)quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:26 schreef devzero het volgende:
Ik heb geen vista via "school" en ook al zou ik er een krijgen, hij zou toch in de lade blijven liggen
Leuk cijfers verdraaienquote:In December 2000 there were ca. 200 000 Internet users in Saudi Arabia. By 2005 the number of Internet users in KSA had grown to 2,54 million, making the growth 1170 % and KSA one of the fastest growing Internet markets. (source: http://www.internetworldstats.com/middle.htm#sa).
Ik snap dat wel...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik wil best voor een OS dat ik gemiddeld per dag +/- 20 uur gebruik wat gewld neertellen alleen is 200 euro mij gewoon te veel (lees: dat kan ik dus niet betalen)
Ik heb ook niets er tegen dat microsoft hun software bijna weggeeft via allerlei school/univ. projecten. Als ik thuis windows zou gebruiken, dan zou ik ook zoiets doen. Mijn OS X copie op mijn laptop heb ik ook via de universiteit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik wil best voor een OS dat ik gemiddeld per dag +/- 20 uur gebruik wat gewld neertellen alleen is 200 euro mij gewoon te veel (lees: dat kan ik dus niet betalen)
* mschol heeft licentie van schoolquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap dat wel...
* JortK heeft een licentie van de zaak:Y ssssstttt
![]()
Ik ga niet zo hard meer!quote:Posts per jaar van Godlike02
Jaar, aantal posts
2003 1248
2004 6246
2005 25770
2006 13691
2007 2332
Wat knap dat je al diploma kan spellen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:10 schreef Geqxon het volgende:
Laat me raden, in 2005 kreeg je je diploma en ging je werken?
ik kan bij slim volgens mij nog wel aan win 98 licenties komenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb gewoon prive alle MS licenties!![]()
![]()
Oeh die heb ik denk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan bij slim volgens mij nog wel aan win 98 licenties komen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat knap dat je al diploma kan spellen?![]()
Eindelijk uit de brugklas?![]()
ach als ik het geld had had ik voor de nostalgie gewoon alle mogelijke windows licenties besteld die ik kan bestellen (je weet maar nooit wanneer je een cd nodig hebtquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oeh die heb ik denk ik dan weer niet![]()
Alleen supported sw![]()
Die heb ik dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ach als ik het geld had had ik voor de nostalgie gewoon alle mogelijke windows licenties besteld die ik kan bestellen (je weet maar nooit wanneer je een cd nodig hebt)
maar dat geld heb ik niet dus doe ik het ook maar niet...
d'ohquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
Geloof dat Microsoft behoorlijk wat verdiend met dat Technet, dus geen reden om 't eventueel te schrappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |