Sorry, Melkboer dit wilde ik erbij horen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef AryaMehr het volgende:
Bill Haley and the Comets
Inderdaad, maar moest het de schrijver of de uitvoerende artiest zijn?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef AryaMehr het volgende:
Bill Haley and the Comets
Nah, ik reken hem wel goed, het was trouwens The last of the Mohicansquote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
lost of the mohawekings ofzo
Dat zou dan Last of the Mohicans zijn?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Yurithemaster het volgende:
lost of the mohawekings ofzo
Jeejquote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef AryaMehr het volgende:
Yurithemaster + 1
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef AryaMehr het volgende:
tim curry.
Ja zeg, van de Rocky Horror Picture Show, ziet er wel anders uit zoquote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef AryaMehr het volgende:
tim curry.
Ik was van plan om deze als extra te postenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ja zeg, van de Rocky Horror Picture Show, ziet er wel anders uit zo
En toch herkenbaar, dus zo ziet Frank 'n Furter er nu uitquote:Op woensdag 4 april 2007 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik was van plan om deze als extra te posten
[afbeelding]
Hehe inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:49 schreef ScottTracy het volgende:
Bohemian Rhapsody van Queen
quote:You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin' special
Je zit inderdaad op het goede spoorquote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef AryaMehr het volgende:
Komt me bekend voor, iets met radio dacht ik.
Yep, en welk nummer?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
radiohead?
LadyBlack+1quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
creep van radiohead
Inderdaad, let it be vind ik niet zo sterk.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef ScottTracy het volgende:
Beste album van the Beatles, naar mijn bescheiden mening.
Correct. Inderdaad, ook steniging wordt nog in enkele landen toegepast. De zevende nog bestaande manier is de gaskamer.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
Ophangen, Spuit, Elektrische stoel?, de kogel, onthoofding, steniging.
Klopt, onder andere in iran nog.(steniging)quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Correct. Inderdaad, ook steniging wordt nog in enkele landen toegepast. De zevende nog bestaande manier is de gaskamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |