Wat doe je hier nogquote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Bos81 het volgende:
Eilandette,![]()
I dont have stamps, so I'm very sorry EIlanden didn't received a card from me (yet)
Ik kan hier niet weg, verwacht een belangrijk telefoontje.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat doe je hier noghup naar de sigarenboer voor stamps
als die Amsterdammers zitten in Almerequote:Op donderdag 5 april 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Originele Amsterdammers in de minderheid
Verontrustend eigenlijk...
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die Amsterdammers zitten in Almere
quote:
Hey, mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Met C terug uit het ziekenhuis voor de halfjaarlijkse controle. Alles prima, bloeduitslagen goed. Over half jaartje weer terug!
Daar kom je nu niet meer vanaf Clauwiaquote:
Ging naar het ziekenhuis om galstenen te laten verwijderen en nu zijn er complicaties opgetreden....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Eilanden gebeurd?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Bos81 het volgende:
Eilandette,![]()
I dont have stamps, so I'm very sorry EIlanden didn't received a card from me (yet)
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ging naar het ziekenhuis om galstenen te laten verwijderen en nu zijn er complicaties opgetreden....
Cookies zuigen..quote:
Tja, ben niet de enige die op FOK post hier.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef rubbereend het volgende:die link had ik nog nooit gelegd! dank u venom
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |