Leuk!quote:Op donderdag 5 april 2007 08:39 schreef Suijk het volgende:
Mogguh. Morgen een lang weekend naar Londen.
Nou, heb dit pas een weekje geleden geboekt allemaal, Chelsea en Arsenal spelen wel thuis maar zijn al uitverkocht. Nog even kijken wat er in de andere divisies gebeurt.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk!
Veel plezier! Ga je ook een wedstrijd bezoeken?
Reading speelt thuis tegen Pool!quote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, heb dit pas een weekje geleden geboekt allemaal, Chelsea en Arsenal spelen wel thuis maar zijn al uitverkocht. Nog even kijken wat er in de andere divisies gebeurt.
Geen idee nog, de meeste bekende plekken heb ik daar wel gezien, dus op zoek naar de wat minder bekende dingen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef RayMania het volgende:
En op stage.
Doe maar luxe Suijk! Lijkt mij ook wel een goed te vertoeven stad. Wat ben je allemaal van plan te bezichtigen?
waarom ga je dan niet naar een andere stad ?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee nog, de meeste bekende plekken heb ik daar wel gezien, dus op zoek naar de wat minder bekende dingen.
Goed geregeld! Ik ga volgend weekend een lang weekend (do-ma) naar Madrid. Zit ook een bezoekje aan Calderón in, spelen zondag tegen Levante.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:39 schreef Suijk het volgende:
Mogguh. Morgen een lang weekend naar Londen.
ik was te laat om mee te doen, anders was ik er ook bijquote:Op donderdag 5 april 2007 03:00 schreef rubbereend het volgende:
nou denk je ff aan te schuiven voor een 3 dollaar freeze out op Unibet............. 2,5 uur later 4e gewordendik 120 dollar
Omdat Londen gewoon een toffe stad is!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waarom ga je dan niet naar een andere stad ?
Goed punt....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Omdat Londen gewoon een toffe stad is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |