Is dat niet zwaar in één keer 8 flessen whiskey en 16 flessen wijn ?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:33 schreef golfer het volgende:
Zo, alle boodschappen voor t/m de paasdagen zijn alvast in huis gehaald.
Ruim 100 euro lichter.
Als je dat met 100 euro voor elkaar krijgt, dan wil ik even het adres van die slijter!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat niet zwaar in één keer 8 flessen whiskey en 16 flessen wijn ?
Tong heeft de charme om dat voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je dat met 100 euro voor elkaar krijgt, dan wil ik even het adres van die slijter!
Die zou ik ook wel willen weten.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef Againzender het volgende:
Als je dat met 100 euro voor elkaar krijgt, dan wil ik even het adres van die slijter!
Hoe kan je dit postenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:18 schreef RayMania het volgende:
Yeah, ik heb een uur vertraging. Geen treinen tussen Schiphol en Weesp.
Hoera voor de NS.
NS heeft toch Wifi op de stations?quote:
er schijnt nogal wat vertraging te zitten op die netwerkenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
NS heeft toch Wifi op de stations?
Dat bedoel ik, daarom kwam die post zo laat door.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
er schijnt nogal wat vertraging te zitten op die netwerken
en heb je lekker meegejumpt?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Danny Koevermans.
Vandaag allemaal jumpende kinderen van groep 7 op het schoolplein. Gabberachtige klompendans.
Nee, ik heb ze aangemoedigd.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en heb je lekker meegejumpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |