Ik ook niet, snap ook het nut niet zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja ik speel echt nooit Arcade games.
ombouwquote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg nu dus een X360 aangeboden, met allerlei meuk erbij, en 10 spellen naar keus, voor een mooie prijs. Nintendo alles origineel, Xbox maakt me dat niet uit.. dus ik zou hem wel willen hebben, omdat ik dan tenminste weer ff lekker kan gamen. Die 10 spellen, tja, moet ik nog ff kijken.. paar goede adventures, paar goede shooters, PIna voor mijn vriendin. Zit dus een Globel chip in.
Ben ik meteen klaar. Vind het wel aantrekkelijk.
> Te koop: Xbox360 Premium,
> Globe,
> 20GB HDD,
> HDTV Scartkabel,
> Originele headset,
> Wireless controller,
> 1 maand gratis xbox live,
> Boekjes en doos aanwezig,
> Xbox is echt zo goed als nieuw enkel gebruikt voor het testen van spellen,
> Games zijn: Call Of duty 2 Special edition dit als enige orginele game.>
> inclusief extra Sunfaceplate en Multimedia remotecontrol.
flikker ff op met je omgebouwde zooi.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg nu dus een X360 aangeboden, met allerlei meuk erbij, en 10 spellen naar keus, voor een mooie prijs. Nintendo alles origineel, Xbox maakt me dat niet uit.. dus ik zou hem wel willen hebben, omdat ik dan tenminste weer ff lekker kan gamen. Die 10 spellen, tja, moet ik nog ff kijken.. paar goede adventures, paar goede shooters, PIna voor mijn vriendin. Zit dus een Globel chip in.
Ben ik meteen klaar. Vind het wel aantrekkelijk.
> Te koop: Xbox360 Premium,
> Globe,
dubieusquote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Heintje het volgende:
Gelukkig heb ik ook lang haar. Dus ik mag hem wel spelen en mijn vriendin niet.
HDTV scart wtf??quote:>HDTV Scartkabel,
> Originele headset
ga nou GH2 halen johquote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ben momenteel af en toe Lost Planet aan het gamen.
Best een leuk spel.
En dan veranderen ze ook niks aan de resolutie zodat je naar een postzegel zit te kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ook niet, snap ook het nut niet zo.
Zitten ze met hun ¤400 console en ¤1000 HDTV doom 1 (oid) te spelen. Like, WTF dude?
Mislukt!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb lang haar maar speel geen GH2
nee hoor keb geen lang haar, wou alleen ff interresant doen.
Burnout 5quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Nieuw topic betekent niet dat er geen plaatjes mogen worden gepost vuilaks
Erm er zitten ook mooie arcade games tussen hoor zoals geometry wars en nog vele anderenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ook niet, snap ook het nut niet zo.
Zitten ze met hun ¤400 console en ¤1000 HDTV doom 1 (oid) te spelen. Like, WTF dude?
De "a long road ahead"-achievement heb je iig al.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Ik ben niet voor niks naar de MM gefietst.
Ik heb een gitaar met een spelletje er bij. Ik denk alleen dat ik geen tijd heb om te spelen vanavond.
Zet hem gewoon even aan op easy en doe niks, heb je al een achievemnt verdient, YOU ROCK!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Ik heb een gitaar met een spelletje er bij. Ik denk alleen dat ik geen tijd heb om te spelen vanavond.
morgen kan ik eindelijk next-gen rocken!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Dat klopt, toen wist ik nog niet hoe het werkte,quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De "a long road ahead"-achievement heb je iig al.
Holy crapdown!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef apengek het volgende:
ik viel net met crackdown zomaar door een gebouw naar beneden en toen zwom ik een beetje onder de stad :S
[afbeelding]
quote:Flinke lijst aan Devil May Cry 4 details
Wat velen al hoopten werd onlangs waarheid: Devil May Cry 4 is niet langer een PlayStation 3 exclusive, maar verschijnt tevens op de Xbox 360 en PC. Toch is het Official PlayStation Magazine die een flinke lijst met nieuwe details heeft.
Algemene informatie:
- Het spel draait op een constante 60 FPS.
- Overal waar je kijkt moeten de HD graphics van je scherm af spatten.
- De omgevingen passen bij het Devil May Cry universum.
- Bij gevechten als die tegen Variel zal de omgeving op een manier vernietigd worden als dat we nog nooit gezien hebben in de serie.
- Capcom werkt aan het spel op een manier waarop ze hun eigen grenzen kunnen verleggen.
- De camera voelt meer aan als vanuit een film.
- In Fortuna zul je vele auto's en busjes zien, bijvoorbeeld aan de zijkanten van de weg.
- Het spel heeft een 16x9 (breedbeeld - Red.) aspect ratio waarin de camera een grote rol speelt.
- De tussenfilmpjes spelen een belangrijke rol binnen de verhaallijn. Ook deze keer zal Yuji Shimomura zorg dragen voor de tussenfilmpjes en hij beloofd ons dat ze nog stijlvoller zijn dan voorheen.
- Capcom gebruikt voor DMC 4 dezelfde grafische engine als het gaat om de basisondersteuning van wat we te zien krijgen
Over de karakters:
- De karakters krijgen veel meer expressie.
Nero's Devil Bringer voelt meer natuurlijk aan en is niet lastig om te gebruiken.
- De animaties en expressies van Dante zullen dezelfde coole toon hebben als voorheen.
- Dante en Nero zullen qua gameplay zeer van elkaar verschillen. Nero heeft de vier basisstijlen van het derde deel, te weten Swordsmaster, Gunslinger, Royal Guard en Trickster. De basisanimaties zullen er hetzelfde uit zien als in Devil May Cry 3, maar alles heeft wel een update gekregen om het natuurlijker te laten verlopen.
- Dante kent de grootste focus in het spel, om deze reden werd er dan ook niet gesproken over Vergil. De nadruk ligt naast Dante ook op Nero, en deze twee zijn dan ook de toekomst voor de serie. Hoewel niet gezegd is dat Vergil helemaal niet in het spel zit lijkt de kans hierop dus klein.
Over de vijanden:
- Variel is extreem gedetailleerd en zijn slagveld is een enorme schroothoop. In je gevecht met Variel spelen de vernietigbare omgevingen een grote rol, aangezien Variel alles vernietigd om bij je te kunnen komen.
- The Frosts zullen lastig zijn om te vernietigen aangezien ze kunnen verdwijnen om later weer opnieuw op te duiken. Daarnaast vallen ze aan in groepen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Het komt wel goed met Mass Effect, laat die paupers maar lekker zeiken hoor BioWarequote:BioWare over Mass Effect kwaliteit
Tijdenlang kregen we screenshots van Mass Effect die onze kaken open deden slaan. Terwijl de release dichterbij kruipt sloeg er echter enige zorg toe.
In de laatste screenshots zagen we namelijk een stuk minder detail en dus vroegen we ons af of we voorgelogen waren wat betreft de grafische kwaliteit. Gelukkig heeft Chris Priestly, community coordinator bij BioWare, uitleg gegeven.
Ook Priestly geeft toe dat de laatste screenshots er niet erg goed uit zagen. Volgens hem lag het aan de persoon bij BioWare die de screenshots maakt, deze had ze namelijk op het laatste moment gemaakt voor een artikel. Hij nam de plaatjes in gebieden van het spel waar nog aan gewerkt wordt en stuurde ze vervolgens op zonder overleg met de rest van het team. Het is een menselijk foutje die het team bij deze dan ook toe geeft.
Om toch aan te geven dat Mass Effect wel een hoge standaard heeft voor kwaliteit liet hij onderstaand plaatje zien:
En dan een beta-plaatje meesturenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het komt wel goed met Mass Effect, laat die paupers maar lekker zeiken hoor BioWare![]()
Kan me de SP van Halo 2 zo niet meer heugen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik hoop dat de AI in Halo 3 nog een stuk hogerkomt te liggen dan die in Halo 2, want mijn god, de AI maakt Halo Halo! Het sterke van Halo is gewoon de AI van de vijand (helemaal op legendary).![]()
GEARS OF WAR 2 !!!!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb vandaag mn 360 om laten bouwen, echt supervet! Kan nu gewoon elke game stealthed patched spelen dus M$$$$$ ziet er niks van dat ik hem omgebouwd heb. Kan ook gewoon online no problemo ^^
Superrelaxte shit!
[Wii] #195quote:Op woensdag 4 april 2007 20:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat is zeker de Xbox die wij betaald hebben.
![]()
![]()
![]()
Dat zijn geen geintjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[Wii] #195
Just kidding, Wessiej en ik wilde ff kijken hoe er gereageerd werd in de 2 verschillende topics omdat er in het Wii topic vaker over ombouwen kan worden gepraat. En hier wordt het gelijk aangepakt dus misschien een tip voor de mods
![]()
Als BMH me al vanwege een ingame glitch uit z'n friendslist haalt, is dit zeker een goeie reden om jou te verwijderen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb vandaag mn 360 om laten bouwen, echt supervet! Kan nu gewoon elke game stealthed patched spelen dus M$$$$$ ziet er niks van dat ik hem omgebouwd heb. Kan ook gewoon online no problemo ^^
Superrelaxte shit!
Twas meer een psychologische testquote:
Mooie TFT heb je!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef apengek het volgende:
ik viel net met crackdown zomaar door een gebouw naar beneden en toen zwom ik een beetje onder de stad :S
[afbeelding]
En dat hoofd van Cole Train.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Uiteraard, maar kom op zeg dat pak is gewoon gejat van Marcus.
Geen leuk grapje.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
[Wii] #195
Just kidding, Wessiej en ik wilde ff kijken hoe er gereageerd werd in de 2 verschillende topics omdat er in het Wii topic vaker over ombouwen kan worden gepraat. En hier wordt het gelijk aangepakt dus misschien een tip voor de mods
![]()
quote:Bekraste Xbox 360 games kunnen 'vervangen' worden
Nieuws | 4 april 2007 - Het is vanaf nu mogelijk om je bekraste games naar Microsoft op te sturen - mits die games door Microsoft zijn uitgegeven. Spring niet direct een gat in de lucht als jouw Xbox 360 een krasser is. Aan het omruilprogramma van Microsoft zitten namelijk een aantal haken en ogen.
Zo is het alleen mogelijk om games op te sturen die voor 90 procent beschadigd zijn. Verder moet je als Europeaan administratiekosten van ¤15,- betalen en dat is alleen mogelijk via creditcard. Dat houdt automatisch in dat je achttien jaar of ouder moet zijn. De volgende games worden onder deze voorwaarden op dit moment vervangen:
* Crackdown
* Fuzion Frenzy 2
* Gears Of War
* Halo 2
* Kameo: Elements of Power
* Ninety Nine Nights
* Perfect Dark Zero
* Project Gotham Racing 3
* Viva Piñata
* Xbox Live Arcade Unplugged Vol. 1
Erm, hij liet dit onderstaande plaatje zien om te laten zien dat het goed is?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het komt wel goed met Mass Effect, laat die paupers maar lekker zeiken hoor BioWare![]()
halo 2 team slayer zo ongeveerquote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef lordteddybeer het volgende:
http://gearsofwar.com/News/New+Game+Type.htm
tis alleen handig als er goeie software voor de console is zoals XBMC voor de xbox1quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
alles, is gewoon gaar.. voor paupers
Ik heb de 19" variant.quote:
Dat mag niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
Superrelaxte shit!
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:34 schreef apengek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nieuwe screens van BF: Bad Company
CoD aftrekselquote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef apengek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er leuk uit
Hour of Victory
trailer ziet er ook leuk uit
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18325&type=wmv
De vrij simplistische wapens maken het volgens mij zo populair, en het man tot man gevecht. Iets wat moderne oorlogen beide amper meer hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef Heintje het volgende:
Is de tweede wereld oorlog nog niet genoeg uitgemolken.
Zonder adolf was het shooter genre nooit geworden wat het nou is. Heeft die gozer toch nog iets goed gedaan.
Ja ok, maar met een beetje fantasie kan er toch wel iets meer varriatie in. Voor een groot deel heb je in Gears het zelfde wapen argenaal. En ook de man op man gevechten zitten in gears.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De vrij simplistische wapens maken het volgens mij zo populair, en het man tot man gevecht. Iets wat moderne oorlogen beide amper meer hebben.
De wo2 setting en lokaties spreken meer aan dan bijv irak.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar met een beetje fantasie kan er toch wel iets meer varriatie in. Voor een groot deel heb je in Gears het zelfde wapen argenaal. En ook de man op man gevechten zitten in gears.
Of doe met de WW2 wapen eens in een andere setting spelen. Er zijn echt wel meer mogelijkheden die gebruik maken van de goede dingen van de tweede wereld oorlog.
Ja maar, dat kost tijd, energie, moeite en originaliteit. Terwijl een fatsoenlijke WW2 shooter toch wel verkoopt omdat iedereen t leuk vind duitsers af te knallen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar met een beetje fantasie kan er toch wel iets meer varriatie in. Voor een groot deel heb je in Gears het zelfde wapen argenaal. En ook de man op man gevechten zitten in gears.
Of doe met de WW2 wapen eens in een andere setting spelen. Er zijn echt wel meer mogelijkheden die gebruik maken van de goede dingen van de tweede wereld oorlog.
Maar een orginele shooter verkoopt wel beter dan de zoveelste WW2 shooter.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja maar, dat kost tijd, energie, moeite en originaliteit. Terwijl een fatsoenlijke WW2 shooter toch wel verkoopt omdat iedereen t leuk vind duitsers af te knallen.
Maar die politiek correcte setting verkoopt als een tierelier, amerikanen houden er niet van hun landgenoten af te schieten.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar een orginele shooter verkoopt wel beter dan de zoveelste WW2 shooter.
En orginaliteit in games is alleen maar goed.
Ik wil trouwens ook wel eens met de duitsers de amerikanen afknallen. Altijd maar die politiek correcte setting wordt ook saai.
Nou jippy, lekker in de tanks crossenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef apengek het volgende:
[..]
lijkt me beter dan CoD
je kunt hier tenminste een beetje in tanks crossen enzo![]()
15 mei al? Top gelijk een volle maand mee aan de gang!quote:
Ik vind het vooral grappig dat die Thompson zo enorm klein is...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook leuk dat zijn hand groter is dan zijn hoofd. Jezus, wat een kolenschoppen.
OMFG lol!!!11quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben nu Mafia aan het installeren, jammer dat je die niet voor de 360 hebt, lekker vanuit de tram gastjes neerpaffen
Uh right, maar hier staat niets over een wereldwijde release. Volgens mij las ik toch echt ergens eind mei......quote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef Niek. het volgende:
http://www.gamespot.com/news/6168601.html
Hier staat het, 15 Mei is de dag
Zeker. WOII speel ik liever dan irak ofzo jaquote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
De wo2 setting en lokaties spreken meer aan dan bijv irak.
Je speelt liever een level in arnhem of berlijn dan in de woestijn van irak of een of ander gaar brak dorpje in die zandbak daar.
hadden we nog mooie zinnen over als je in een metro staptquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben nu Mafia aan het installeren, jammer dat je die niet voor de 360 hebt, lekker vanuit de tram gastjes neerpaffen
Agh, er moet wel afwisseling zijn, het is best leuk om even door die woestijnen te lopen en die dorpjes te bestormen, maar je wil vooral in urban setting en mooie weilanden oorlog voerenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker. WOII speel ik liever dan irak ofzo ja
Ik heb het spel er gewoon in gedaan en ben gaan spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat klopt, toen wist ik nog niet hoe het werkte,
Maar daarna toen ik het wel wist heb ik hem nog een paar keer gehaald als ik hem niet al had.
Ja een beetje oefen kan idd geen kwaad. Als je zorgt dat je het zagen een beetje onder de knie hebt. En dan nog een klein beetje met de shotgun overweg kan kun je wel meedoen met MP. Dan zal het nog niet super gaan maar dan leer je snel. En dan leer je ook vanzelf wel de andere wapens.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:18 schreef Salsagrill het volgende:
Gisteren voor het eerst ff Gears of War gedaan ( met Heintje1 ).
Ik kon er echt geen k*t van maar het was dan ook de eerste keer dat ik online speelde
Anyway, opeens liep mijn xbox vast, dus ik zette hem uit. Toen weer aan en ...... 3 red rings of Death
Ik was echt pissed, dus ik op i-net zoeken wat het zou kunnen zijn want ik heb geen garantie meer ( hij is nu meer dan een jaar oud ).
Lees ik iets over een " toweltrick "
Dus je zou je defecte xbox in een handdoek of deken moeten wikkelen, het ding zo'n 30 minuten aan laten staan en opnieuw opstarten en voila, hij zou werken.
Dus ik zo wtfmaar ik was inmiddels wanhopig en heb het maar geprobeerd en wat schetste mijn spreekwoordelijke verbazing?
Hij doet het weer!!!
Moraal van het verhaal:
[afbeelding]
En vanavond ga ik weer GoW oefenen.
Dat heet een WWIII shooterquote:Op donderdag 5 april 2007 07:02 schreef Heintje het volgende:
In CoD2 heb je ook woestijn levels. Die waren toch van het zelfde nivo dan de andere levels.
maar wat mij wel leuk lijkt is een soort WW2 shooter in een stad van deze tijd.
Of iig iets vernieuwends er in.
je hebt 2 jaar garantie....quote:Op donderdag 5 april 2007 09:18 schreef Salsagrill het volgende:
Gisteren voor het eerst ff Gears of War gedaan ( met Heintje1 ).
Ik kon er echt geen k*t van maar het was dan ook de eerste keer dat ik online speelde
Anyway, opeens liep mijn xbox vast, dus ik zette hem uit. Toen weer aan en ...... 3 red rings of Death
Ik was echt pissed, dus ik op i-net zoeken wat het zou kunnen zijn want ik heb geen garantie meer ( hij is nu meer dan een jaar oud ).
Lees ik iets over een " toweltrick "
Dus je zou je defecte xbox in een handdoek of deken moeten wikkelen, het ding zo'n 30 minuten aan laten staan en opnieuw opstarten en voila, hij zou werken.
Dus ik zo wtfmaar ik was inmiddels wanhopig en heb het maar geprobeerd en wat schetste mijn spreekwoordelijke verbazing?
Hij doet het weer!!!
Moraal van het verhaal:
[afbeelding]
En vanavond ga ik weer GoW oefenen.
Ja ok, maar het zou juist wel leuk zijn dat ze eens een ander verhaal verzinnen. Bijvoorbeeld dat de duitsters niet verslagen waren en in 1955 gaan proberen New York in te nemen. Dan heb je wel de WW2 setting en ben je ook orgineel.quote:
Of om het in de huidige tijd te plaatsen, dat je controle neemt van Amerikaanse/Engelse/Nederlandse onafhankelijkheidsstrijders en probeert in 2005 te Duitse overheersing omver te werpen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar het zou juist wel leuk zijn dat ze eens een ander verhaal verzinnen. Bijvoorbeeld dat de duitsters niet verslagen waren en in 1955 gaan proberen New York in te nemen. Dan heb je wel de WW2 setting en ben je ook orgineel.
Die game komt ook uit, weet even de naam niet, je ziet dan ook een plaatje met het witte huis met nazi logo's en allemaal marcherende nazi's, Duitsland had dus daar de oorlog gewonnen, maar wat is ookalweer die verdamte naam.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar het zou juist wel leuk zijn dat ze eens een ander verhaal verzinnen. Bijvoorbeeld dat de duitsters niet verslagen waren en in 1955 gaan proberen New York in te nemen. Dan heb je wel de WW2 setting en ben je ook orgineel.
Oh, nou ja vooralsnog doet ie het nu weerquote:
Ik wacht wel op Brothers in Arms en de nieuwe Medal of Honour.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef Tain het volgende:
Hour of Victory
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef Ash het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/4/9404041421.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou wordt ik toch wel heel nieuwsgierig.quote:U probeert een webpagina te benaderen die niet is toegestaan.
URL: [[url=http://img1.putfile.com/thumb/4/9404041421.jpg]afbeelding][/URL]
Categorie: Adult Materials
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
[..]
Nou wordt ik toch wel heel nieuwsgierig.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[afbeelding]
Doet u mij die maar.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[afbeelding]
Doet u mij die maar.
weet jij hoe ik die drie lobs kan slaan in de training?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef Morthill het volgende:
ok, dit was waanzin. Ik ging online met Duke, won de eerste game zonder punt tegen omdat ik al mijn services maxed had en mijn tegenstander dus gelijk 3 fouten maakte. Kom moeiteloos op 2-0 en toen ik op 15-0 kwam in de derde game door weer 226km/h te slaan gaf ie op
Nee, lobs am suxx0rz. AI kan prachtige lobs slaan, maar ik kan het zelfs niet met King/Duke. Foutje in de game denk ik zo.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
weet jij hoe ik die drie lobs kan slaan in de training?Lukt me steeds niet en ik wil wel alles op goud halen
Mijn max is nu twee, met geluk
Of dat de 2de wereld oorlog nooit gebeurt is omdat hitler voor die tijd is omgelegd!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haal eerst die maar eens.
Dat was wel een leuk bedacht verhaal. Alleen niet echt een shooter he.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of dat de 2de wereld oorlog nooit gebeurt is omdat hitler voor die tijd is omgelegd!!!
Zoals bij Red alert
Daarom ook zoals, en mensen het is klaar nu met die achievement plaatjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat was wel een leuk bedacht verhaal. Alleen niet echt een shooter he.
Een wananbe mod die niet eens soliciteerd naar een mod functie.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Daarom ook zoals, en mensen het is klaar nu met die achievement plaatjes.
Aangezien onze grote vriend Bernie alleen in wii topics post zeg ik het maar even als wannabe Mod.
Verder met screenshots en andere games gerelateerde posts.
- Nee Heintje. -quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, dat van die archievement plaatjes is leuk geweest, OK?
D/T/DT fouten oke, maar whitout.. er zijn tegenwoordig gewoon spellingscontrole plugins voor browsers.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
En het is niet dat ik het niet wil, maar ik kan het gewoon niet. Dyslectie.
Oei mijn topic report heeft gewerktquote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
Joh trek het je niet aan, iedereen heeft zo zijn problemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een wananbe mod die niet eens soliciteerd naar een mod functie.
En julie weten inmiddels wel hoe goed mijn Nederlands is.
Nou, mijn engels is nog slechter.
En het is niet dat ik het niet wil, maar ik kan het gewoon niet. Dyslectie.
Renegade was idd een gaaf spel. Vooral de MP was gaaf.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oei mijn topic report heeft gewerkt
[..]
Joh trek het je niet aan, iedereen heeft zo zijn problemen.
Die van jou is dyslectie, lekker boeiend zolang we maar begrijpen wat je bedoelt.
Maargoed het is eigenlijk jammer dat ze bij westwood niet verder zijn gegaan met het Renegade principe.
De C&C FPS, ik vond die game persoonlijk erg vet en had nog wel een addon of vervolg willen zien waarbij je Nod speelt.
Of 1tje in het Red alert universum
quote:
Wanneer komt nou eens uitquote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Quake Wars: In-Depth Interview
Kopuh!![]()
Waarschijnlijk wel, maar waar zag je dat die retour ging, kreeg je een mailtje oid?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef Leonos het volgende:
Mijn xbox is nu in frankfurt, maar er staat dat ie nu retour gaat.
Krijg ik dan geen andere ofzo?
bellen naar microsoftquote:
Is dat een syncmaster? Zo ja, hoe bevalt het? Ik heb namelijk de 'Syncmaster 206BW besteldquote:
ja wat kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef Leonos het volgende:
Klantenservice zegt dat het klopt.
frankfurt is het reparatiecentrum!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef Leonos het volgende:
Dat ie weg gaat uit frankfurt en terug naar het reparatiecentrum ofzo.
nee totaal niet, als ie weg gaat uit het frakfurt = reperatiecentrum, waar gaat ie dan naar toe als ie naar het reperatiecentrum gaatquote:Op donderdag 5 april 2007 14:53 schreef Leonos het volgende:
Ja, dat zegt die gast toch...
maar waarom wordt ie dan geretourneerd naar jouwquote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef Leonos het volgende:
Hij zei letterlijk: Hij gaat nu vanuit frankfurt naar ons reparatiecentrum dus het kan nog wel even duren.
Ik: Oke, check je later
en Fear?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef Retarded het volgende:
Ik kreeg vandaag Quake 4 in de brievenbus binnenLeuke shooter! Maar toch mis ik "iets"...
Ik heb me prima vermaakt met GoW en ook met Lost Planet. Andere games die ik veel speel zijn Call of Duty 2, Tomb Raider, Lego Star Wars en op mijn oude Xbox waren dat voornamelijk Burnout 3 en Black...
stuk voor stuk arcadegames, en ik mis nog een echte goede shooter op de 360. Ik vermaak me wel met Quake 4, maar het is toch vaak een erg donker spel. Ik vond Call of Duty 2 fantastisch, en deel 3 te chaotisch (dus die heb ik links laten liggen). Er komen gelukkig een hoop toppers aan, want ik hou wel van dat soort games (lekker lineair en hersenloos)
Klopt idd ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
dat touwtje zit er gewoon aan om het toch al dure spel niet nog duurder te maken.
En zo'n ramp is het volgens mij ook niet. De meeste echte gitaren hebben ook gewoon een draadje.
Turning Point: Fall of Libertyquote:Op donderdag 5 april 2007 09:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die game komt ook uit, weet even de naam niet, je ziet dan ook een plaatje met het witte huis met nazi logo's en allemaal marcherende nazi's, Duitsland had dus daar de oorlog gewonnen, maar wat is ookalweer die verdamte naam.
Wel het goede van de oorlog pakken voor de game en toch een orgineel verhaal er aan hangen.quote:
Bernie de modquote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
en net nu de forza 2 demo bijna uitkomtquote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Red ring of deathx 100!
Waarom nu, net nu ik een lang weekend heb.
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Die wireless controllers werken natuurlijk op batterijen. En dat zuigt helemaal. Wired ftw![]()
quote:Play and Charge Kit van de Xbox 360™
Laad de draadloze Xbox 360 Controller op terwijl je speelt en zeg vaarwel tegen wegwerpbatterijen! Compleet met een oplaadkabel en oplaadbare batterij is de Play and Charge Kit van de Xbox 360 alles wat je nodig hebt om je draadloze controller op te peppen, zelfs in het heetst van de strijd.
Straks idd weer even mijn benen vingers gekruist houden of ie het gewoon doet, nadat ik gisteren de towel trick heb uitgevoerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik lees ook net dat die 'Towel Trick' maar een tijdelijk uitkomst biedt.
Nou lekker is dat, dat wordt een enkeltje Duitsland...
Heb je die towel-trick geprobeerd dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Je moet die Quick charge kit hebben, hoef je niet elke keer dat 'last-gen'oplaadsnoer aan je controller te hangen
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef apengek het volgende:
en net nu de forza 2 demo bijna uitkomt![]()
ik las net over een nieuw truukje om de error te verhelpen...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik deed me console aan via mn controller.
De lampjes op me controller bleven maar flikkeren, dus ik kijk naar me console.
Opeens 3 rode lampjes.
Kabels eruit gehaald evenals de HDD, niets helpt.
Ben nu bezig met de toweltrick, ik haal hem er zo af.
Maar dat is maar tijdelijk, het word enkeltje Deutschland vrees ik.
Ik kreeg btw helemaal geen fout code (of komt er pas een code na 10 seconden?
Want ik zette de console vrij snel uit toen ik die kut lampjes zag.
dat komt doordat de videokaart niet goed gebakken zit in het moerbord. door de wartme zakken de elementen weer goed in elkaar en kan je weer voorruit, alleen is het natuurlijk niet goed voor je boxjequote:Op donderdag 5 april 2007 17:22 schreef apengek het volgende:
[..]
ik las net over een nieuw truukje om de error te verhelpen...
in het kort:
je moet je xbox openmaken en je moet een gewicht van ongeveer 6 kilo op je gpu heatsink zetten terwijl de xbox aanstaat![]()
Daarom is de truuk die veel mensen die van een risicotje houden dit:quote:Op donderdag 5 april 2007 17:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat komt doordat de videokaart niet goed gebakken zit in het moerbord. door de wartme zakken de elementen weer goed in elkaar en kan je weer voorruit, alleen is het natuurlijk niet goed voor je boxje
Je bent echt achterlijk als je zoiets zou doen als je nog garantie hebt.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:29 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Daarom is de truuk die veel mensen die van een risicotje houden dit:
xbox open maken, met alluminium bepaalde delen afschermen (ja ik weet niet welke, zoek een tutorial zou ik zeggenzijn erzat) die kunnen smelten, en dan met zo'n zeer hete verfblazer (je weet wel, zo'n opgevoerde föhn) verwarmen. Dan smelten de soldeer connecties weer en dan is het als het goed is het probleem voor de komende paar weken opgelost
maar waarschijnlijk zal je het later weer krijgen
![]()
dat onderste screen. zijn dat voor zapplinsquote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef apengek het volgende:
[..]
Turning Point: Fall of Liberty![]()
In 1931, Winston Churchill was hit by a taxi in New York. In the real world, he survived, and went on to rally the British people to fight the Nazi threat. But what if he hadn’t?
It’s from this premise that Fall Of Liberty takes it’s theme - without Churchill’s leadership, Europe and the United Kingdom have fallen to Hitler’s forces. By 1951, using crushing technical superiority, the United States is invaded and defeated by the Third Reich.
With this setting, Fall Of Liberty will be an FPS experience like no other; a game that’s both a World War 2 FPS and something different. Fighting not as a soldier, but a resistance fighter in a United States of America that’s under the rule of a foreign power.
Exclusive to next-generation platforms and PC, Fall Of Liberty breathes new life into the FPS genre.
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: komt uit op: Xbox360, ps3 en pc
In beie gevallen word je ook niet gelukkig als je voorbij de lampjes kijkt :quote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
lijkt wel de wallen hier, met al die rode lampjes
zappelins die de duitsers gebruiken om amerika binnen te vallen ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat onderste screen. zijn dat voor zapplins![]()
Ik las gisteren ergens dat als je forza preordered, je meteen bij release een speciale auto kan downloaden... zal wel, begrijp niet hoe ze het willen controleren.quote:Artikel omschrijving Systeem Prijs Aantal Korting Totaal Status
World Championship Poker 2 Xbox 360 37,99 1 - 37,99 verwacht: 20-04-2007
Forza Motorsport 2 Xbox 360 59,99 1 - 59,99 verwacht: 25-05-2007
zep·pe·lin (de ~ (m.), ~s)quote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat onderste screen. zijn dat voor zapplins![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Zeppelins gevuld met waterstof en met raketten er onder gaan het helemaal maken![]()
behalve dus die auto'squote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef Bastard het volgende:
Zo lekker
[..]
Ik las gisteren ergens dat als je forza preordered, je meteen bij release een speciale auto kan downloaden... zal wel, begrijp niet hoe ze het willen controleren.
Overigs, je kan alle auto's die je bezit weer online verkopen
Het ziet er niet echt leuk uit, wel mooi maar nogal grauw.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef apengek het volgende:
paar screens van Flatout: Ultimate Carnage
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
360quote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Niek. het volgende:
Echt een complete overload aan racegames, forza2, pgr4, dirt, flatout
Dat is altijd al zo geweest op de eerste Xbox ook al.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Niek. het volgende:
Echt een complete overload aan racegames, forza2, pgr4, dirt, flatout
Niet erg, wel lastig, teveel games die het waard zijn om te kopen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest op de eerste Xbox ook al.
En ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
heb je alle orbs al ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef apengek het volgende:
poe net crackdown uitgespeeld...
Ruilen tegen mijn V. Pinata?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef apengek het volgende:
poe net crackdown uitgespeeld...
heb ik alquote:Op donderdag 5 april 2007 20:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn V. Pinata?
whaha ik wil wel ruilen tegen GoW als ik alle orbs en archiements hebquote:Op donderdag 5 april 2007 20:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
eentje extra kan nooit kwaad, toch?
Ruilen tegen Rainbow Vegas?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:58 schreef apengek het volgende:
[..]
whaha ik wil wel ruilen tegen GoW als ik alle orbs en archiements heb
FEAR vond ik niet super. Wel een lekker sfeertje, maar verder niet meer dan een middelmatige shooter. Mijn favoriete shooter aller tijden is Black... kort, maar wel enorm intens, grafisch geweldig en een geweldige gameplay!quote:
Dat kun je toch niet zien als je hem koopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef Wiellems het volgende:
Ik wil Guitar Hero II, alleen wete nou niet precies welke vand e twee gitaarmodellen fout is?
Want wat er bij dat nieuwsbericht staat is allemaal verwarrend, iemand duidelijkheid?
Ik maak hem daar gewoon openquote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zien als je hem koopt.
En als het echt een probleem is dan zul je hem toch wel om kunnen ruilen. Dus gewoon het bonnentje bewaren.
Maar dat kan maar een week ofzo he, maar fabrieksgarantie zal er ook nog wel zijn neem ik aan ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zien als je hem koopt.
En als het echt een probleem is dan zul je hem toch wel om kunnen ruilen. Dus gewoon het bonnentje bewaren.
Tip: don't play the singleplayerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
geen idee ga hem zo ff spelen voor het eerst
Ik neem aan als er echt een probleem is en dat niet software matig op te lossen is dat je dan die gitaar wel in kan ruilen voor een goede. Dus ik heb gewoon de doos en het bonnentje bewaard.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:49 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Maar dat kan maar een week ofzo he, maar fabrieksgarantie zal er ook nog wel zijn neem ik aan ja.
Die viel echt tegen jaquote:
Dramatiek ten top. Hij viel tegen maar zo slecht was het echt niet. En bij Bungie zijn ze niet bepaald gek dus je kan er wel vanuit gaan dat ze na de kritiek van deel 2 het laatste deel (3e) wel heel erg goed maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die viel echt tegen ja![]()
Komt het goed met de SP van Halo 3![]()
Speelt goed hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef Niek. het volgende:
Hoe speelt oblivion eigenlijk etm een controller? Heb alleen morowind gespeeld op de pc dus vraag me af of het dan ook goed speelbaar is met een controller, en hoe groot de overgang is.
Misschien dat je in het begin even moet wennen maar het speeld eigenlijk als elke FPS.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef Niek. het volgende:
Hoe speelt oblivion eigenlijk etm een controller? Heb alleen morowind gespeeld op de pc dus vraag me af of het dan ook goed speelbaar is met een controller, en hoe groot de overgang is.
Gears of War.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef LENUS het volgende:
Krijg volgende week mijn 360 binnen. Beste game om mee te beginnen?
watvoor games hou je vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef LENUS het volgende:
Speelde op de xbox veel Rainbow Six3, Black, Star Wars:KOTOR, Ghost Recon en op het laatst vooral Black.quote:
Die krijgt niet een hele hoge beoordeling bij reviewsites, wel de moeite waard dus?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gears of War.
En Condemned moet je ook een keer gespeeld hebben. En die is nog maar 30 euro nieuw.
Verder ligt het een beetje aan je smaak. Laat dus maar ff weten van wat voor games je houd, dan ik nog wel wat titels noemen.
RB6:LV en GRAW2 liggen wel voor de hand danquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Speelde op de xbox veel Rainbow Six3, Black, Star Wars:KOTOR, Ghost Recon en op het laatst vooral Black.
Nou omdat er zoveel moois te spelen is zeg maar. Bovendien heb ik nu minder tijd om echt uren achter elkaar te gamen. Ben daarom meer opzoek naar arcade-achtige games. Die je iedere dag even een uurtje kunt spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
RB6:LV en GRAW2 liggen wel voor de hand danGoW is ook wel een must-have, hoewel ik er zelf niet zo heel lyrisch over ben is het wel een hele ervaring om te spelen.
Pro Evo 6 misschien, als je van voetbalgames houdtquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou omdat er zoveel moois te spelen is zeg maar. Bovendien heb ik nu minder tijd om echt uren achter elkaar te gamen. Ben daarom meer opzoek naar arcade-achtige games. Die je iedere dag even een uurtje kunt spelen.
Ik vond het eigenlijk wel mee vallen. Alleen dat level in dat huis was wel erg.quote:
Nog een paar maandjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:26 schreef Tain het volgende:
Mass Effect
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je GRAW 2 sowieso even halen ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Speelde op de xbox veel Rainbow Six3, Black, Star Wars:KOTOR, Ghost Recon en op het laatst vooral Black.
Die kledingzaak vond ik nog best creepy, die hele sfeer was echt... eng jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel mee vallen. Alleen dat level in dat huis was wel erg.
De sfeer in het spel is echt super. Dat is ook wat de game zo goed maakt. Maar het kon enger, een Fatal Frame 2 dat ik ooit gespeeld heb was een stuk enger.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die kledingzaak vond ik nog best creepy, die hele sfeer was echt... eng ja
Have fun, ik ga straks naar de MMquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef Wessiej het volgende:
GH2 is binnen, heb toch al een manier gevonden om het spel te spelen, Frets on Fire
Waarom ga je niet naar de MM. Volgens mij is hij bij de Makro wel duurder dan 77 euro.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
ik straks weer naar de Makro
zal je zien dat tie net is uitverkocht
Hmm.. was dat op de PS1 met die dinosaurussen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
De sfeer in het spel is echt super. Dat is ook wat de game zo goed maakt. Maar het kon enger, een Fatal Frame 2 dat ik ooit gespeeld heb was een stuk enger.
Nee ik had hem op de oude Xbox. Enhet was met spoken waar je foto's van moest maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm.. was dat op de PS1 met die dinosaurussen?
Dat was echt een van de beste levels die ik ooit gespeeld heb.. wat een sfeer. Dat verneukte kerstliedje ook constant op de achtergrond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die kledingzaak vond ik nog best creepy, die hele sfeer was echt... eng ja
Kijk , dat zijn screens waar ik vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:26 schreef Tain het volgende:
Mass Effect
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nope, met personeelskorting istie 70quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar de MM. Volgens mij is hij bij de Makro wel duurder dan 77 euro.
je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
GH2
Wtf is daar nou leuk aan, beetje als een kleuter op een nep gitaartje spelen
Mass Effect is echt zo'n spel waar ik niet warm of koud van wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kijk , dat zijn screens waar ik vrolijk van wordt
Ga jij maar weer fijn Viva Pinata spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
GH2
Wtf is daar nou leuk aan, beetje als een kleuter op een nep gitaartje spelen
Gears of War als je meteen multiplay wilt gaan drmee, of een tweede controller erbij koopt, dan moet je GOW op zn moeilijkst spelen met een maat van je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef LENUS het volgende:
1) Zorg ervoor dat je alle post processing effecten die je tv te bieden heeft uit hebt staan. 2) Dubbel check je kabels. 3) OMG doomed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:11 schreef pmponer het volgende:
Ik heb mijn xbox 360 aangesloten via component op een hd ready tv van samsung
Sinds vanmorgen heb ik het probleem dat bij het spel tigerwoods (als ik ca 10 minuten speel) de kleuren spontaan faal worden.
Ik dacht WTF en heb de demo van virtua tennis gespeeld om te kijken of het daar ook gebeurd, en tot mijn schrik zag ik dat na een minuut of wat gespeeld te hebben dat de kleur groen faal werd (donkergroen werd lichtgroen zeg maar)
Toen heb ik de instellingen van 720 p naar 1080 i gezet om te kijken of er verschil zou zijn, helaas geen verschil
Toen heb ik de xbox aangsloten via de tulpstekkers (normaal av kanaal) om te kijken of dan hetzelfde gebeurde. Ik heb toen tiger woods weer gestart en na een paar minuten geconcludeerd dat het beeld daar (al ziet het er niet uit) wel goed blijft
Heeft iemand hetzelfde wel eens gehad? en wat was er toen aan de hand.
Ik heb helaas geen mogelijkheid om uit te sluiten dat het aan de tv ligt. Of heeft iemand tips daarvoor? (ik heb bv geen ps3 om te vergelijken zeg maar)
1) Hoe doe ik dat? {ik heb nu alles uit gezet wat je kan uitzetten in het menu van de tv}quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef BMH het volgende:
[..]
1) Zorg ervoor dat je alle post processing effecten die je tv te bieden heeft uit hebt staan. 2) Dubbel check je kabels. 3) OMG doomed.
Nah, voor jongens is dat grauwe juist vet stoerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt leuk uit, wel mooi maar nogal grauw.
Maar toch moet ik die hebben. Lijkt me wel een gaaf spel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |