Ik ook niet, snap ook het nut niet zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja ik speel echt nooit Arcade games.
ombouwquote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg nu dus een X360 aangeboden, met allerlei meuk erbij, en 10 spellen naar keus, voor een mooie prijs. Nintendo alles origineel, Xbox maakt me dat niet uit.. dus ik zou hem wel willen hebben, omdat ik dan tenminste weer ff lekker kan gamen. Die 10 spellen, tja, moet ik nog ff kijken.. paar goede adventures, paar goede shooters, PIna voor mijn vriendin. Zit dus een Globel chip in.
Ben ik meteen klaar. Vind het wel aantrekkelijk.
> Te koop: Xbox360 Premium,
> Globe,
> 20GB HDD,
> HDTV Scartkabel,
> Originele headset,
> Wireless controller,
> 1 maand gratis xbox live,
> Boekjes en doos aanwezig,
> Xbox is echt zo goed als nieuw enkel gebruikt voor het testen van spellen,
> Games zijn: Call Of duty 2 Special edition dit als enige orginele game.>
> inclusief extra Sunfaceplate en Multimedia remotecontrol.
flikker ff op met je omgebouwde zooi.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg nu dus een X360 aangeboden, met allerlei meuk erbij, en 10 spellen naar keus, voor een mooie prijs. Nintendo alles origineel, Xbox maakt me dat niet uit.. dus ik zou hem wel willen hebben, omdat ik dan tenminste weer ff lekker kan gamen. Die 10 spellen, tja, moet ik nog ff kijken.. paar goede adventures, paar goede shooters, PIna voor mijn vriendin. Zit dus een Globel chip in.
Ben ik meteen klaar. Vind het wel aantrekkelijk.
> Te koop: Xbox360 Premium,
> Globe,
dubieusquote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Heintje het volgende:
Gelukkig heb ik ook lang haar. Dus ik mag hem wel spelen en mijn vriendin niet.
HDTV scart wtf??quote:>HDTV Scartkabel,
> Originele headset
ga nou GH2 halen johquote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ben momenteel af en toe Lost Planet aan het gamen.
Best een leuk spel.
En dan veranderen ze ook niks aan de resolutie zodat je naar een postzegel zit te kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ook niet, snap ook het nut niet zo.
Zitten ze met hun ¤400 console en ¤1000 HDTV doom 1 (oid) te spelen. Like, WTF dude?
Mislukt!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb lang haar maar speel geen GH2
nee hoor keb geen lang haar, wou alleen ff interresant doen.
Burnout 5quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Nieuw topic betekent niet dat er geen plaatjes mogen worden gepost vuilaks
Erm er zitten ook mooie arcade games tussen hoor zoals geometry wars en nog vele anderenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ook niet, snap ook het nut niet zo.
Zitten ze met hun ¤400 console en ¤1000 HDTV doom 1 (oid) te spelen. Like, WTF dude?
De "a long road ahead"-achievement heb je iig al.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Ik ben niet voor niks naar de MM gefietst.
Ik heb een gitaar met een spelletje er bij. Ik denk alleen dat ik geen tijd heb om te spelen vanavond.
Zet hem gewoon even aan op easy en doe niks, heb je al een achievemnt verdient, YOU ROCK!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Ik heb een gitaar met een spelletje er bij. Ik denk alleen dat ik geen tijd heb om te spelen vanavond.
morgen kan ik eindelijk next-gen rocken!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Dat klopt, toen wist ik nog niet hoe het werkte,quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De "a long road ahead"-achievement heb je iig al.
Holy crapdown!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef apengek het volgende:
ik viel net met crackdown zomaar door een gebouw naar beneden en toen zwom ik een beetje onder de stad :S
[afbeelding]
quote:Flinke lijst aan Devil May Cry 4 details
Wat velen al hoopten werd onlangs waarheid: Devil May Cry 4 is niet langer een PlayStation 3 exclusive, maar verschijnt tevens op de Xbox 360 en PC. Toch is het Official PlayStation Magazine die een flinke lijst met nieuwe details heeft.
Algemene informatie:
- Het spel draait op een constante 60 FPS.
- Overal waar je kijkt moeten de HD graphics van je scherm af spatten.
- De omgevingen passen bij het Devil May Cry universum.
- Bij gevechten als die tegen Variel zal de omgeving op een manier vernietigd worden als dat we nog nooit gezien hebben in de serie.
- Capcom werkt aan het spel op een manier waarop ze hun eigen grenzen kunnen verleggen.
- De camera voelt meer aan als vanuit een film.
- In Fortuna zul je vele auto's en busjes zien, bijvoorbeeld aan de zijkanten van de weg.
- Het spel heeft een 16x9 (breedbeeld - Red.) aspect ratio waarin de camera een grote rol speelt.
- De tussenfilmpjes spelen een belangrijke rol binnen de verhaallijn. Ook deze keer zal Yuji Shimomura zorg dragen voor de tussenfilmpjes en hij beloofd ons dat ze nog stijlvoller zijn dan voorheen.
- Capcom gebruikt voor DMC 4 dezelfde grafische engine als het gaat om de basisondersteuning van wat we te zien krijgen
Over de karakters:
- De karakters krijgen veel meer expressie.
Nero's Devil Bringer voelt meer natuurlijk aan en is niet lastig om te gebruiken.
- De animaties en expressies van Dante zullen dezelfde coole toon hebben als voorheen.
- Dante en Nero zullen qua gameplay zeer van elkaar verschillen. Nero heeft de vier basisstijlen van het derde deel, te weten Swordsmaster, Gunslinger, Royal Guard en Trickster. De basisanimaties zullen er hetzelfde uit zien als in Devil May Cry 3, maar alles heeft wel een update gekregen om het natuurlijker te laten verlopen.
- Dante kent de grootste focus in het spel, om deze reden werd er dan ook niet gesproken over Vergil. De nadruk ligt naast Dante ook op Nero, en deze twee zijn dan ook de toekomst voor de serie. Hoewel niet gezegd is dat Vergil helemaal niet in het spel zit lijkt de kans hierop dus klein.
Over de vijanden:
- Variel is extreem gedetailleerd en zijn slagveld is een enorme schroothoop. In je gevecht met Variel spelen de vernietigbare omgevingen een grote rol, aangezien Variel alles vernietigd om bij je te kunnen komen.
- The Frosts zullen lastig zijn om te vernietigen aangezien ze kunnen verdwijnen om later weer opnieuw op te duiken. Daarnaast vallen ze aan in groepen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef Heintje het volgende:
Het komt wel goed met Mass Effect, laat die paupers maar lekker zeiken hoor BioWarequote:BioWare over Mass Effect kwaliteit
Tijdenlang kregen we screenshots van Mass Effect die onze kaken open deden slaan. Terwijl de release dichterbij kruipt sloeg er echter enige zorg toe.
In de laatste screenshots zagen we namelijk een stuk minder detail en dus vroegen we ons af of we voorgelogen waren wat betreft de grafische kwaliteit. Gelukkig heeft Chris Priestly, community coordinator bij BioWare, uitleg gegeven.
Ook Priestly geeft toe dat de laatste screenshots er niet erg goed uit zagen. Volgens hem lag het aan de persoon bij BioWare die de screenshots maakt, deze had ze namelijk op het laatste moment gemaakt voor een artikel. Hij nam de plaatjes in gebieden van het spel waar nog aan gewerkt wordt en stuurde ze vervolgens op zonder overleg met de rest van het team. Het is een menselijk foutje die het team bij deze dan ook toe geeft.
Om toch aan te geven dat Mass Effect wel een hoge standaard heeft voor kwaliteit liet hij onderstaand plaatje zien:
En dan een beta-plaatje meesturenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het komt wel goed met Mass Effect, laat die paupers maar lekker zeiken hoor BioWare![]()
Kan me de SP van Halo 2 zo niet meer heugen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:24 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik hoop dat de AI in Halo 3 nog een stuk hogerkomt te liggen dan die in Halo 2, want mijn god, de AI maakt Halo Halo! Het sterke van Halo is gewoon de AI van de vijand (helemaal op legendary).![]()
GEARS OF WAR 2 !!!!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb vandaag mn 360 om laten bouwen, echt supervet! Kan nu gewoon elke game stealthed patched spelen dus M$$$$$ ziet er niks van dat ik hem omgebouwd heb. Kan ook gewoon online no problemo ^^
Superrelaxte shit!
[Wii] #195quote:Op woensdag 4 april 2007 20:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat is zeker de Xbox die wij betaald hebben.
![]()
![]()
![]()
Dat zijn geen geintjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[Wii] #195
Just kidding, Wessiej en ik wilde ff kijken hoe er gereageerd werd in de 2 verschillende topics omdat er in het Wii topic vaker over ombouwen kan worden gepraat. En hier wordt het gelijk aangepakt dus misschien een tip voor de mods
![]()
Als BMH me al vanwege een ingame glitch uit z'n friendslist haalt, is dit zeker een goeie reden om jou te verwijderen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb vandaag mn 360 om laten bouwen, echt supervet! Kan nu gewoon elke game stealthed patched spelen dus M$$$$$ ziet er niks van dat ik hem omgebouwd heb. Kan ook gewoon online no problemo ^^
Superrelaxte shit!
Twas meer een psychologische testquote:
Mooie TFT heb je!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef apengek het volgende:
ik viel net met crackdown zomaar door een gebouw naar beneden en toen zwom ik een beetje onder de stad :S
[afbeelding]
En dat hoofd van Cole Train.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Uiteraard, maar kom op zeg dat pak is gewoon gejat van Marcus.
Geen leuk grapje.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
[Wii] #195
Just kidding, Wessiej en ik wilde ff kijken hoe er gereageerd werd in de 2 verschillende topics omdat er in het Wii topic vaker over ombouwen kan worden gepraat. En hier wordt het gelijk aangepakt dus misschien een tip voor de mods
![]()
quote:Bekraste Xbox 360 games kunnen 'vervangen' worden
Nieuws | 4 april 2007 - Het is vanaf nu mogelijk om je bekraste games naar Microsoft op te sturen - mits die games door Microsoft zijn uitgegeven. Spring niet direct een gat in de lucht als jouw Xbox 360 een krasser is. Aan het omruilprogramma van Microsoft zitten namelijk een aantal haken en ogen.
Zo is het alleen mogelijk om games op te sturen die voor 90 procent beschadigd zijn. Verder moet je als Europeaan administratiekosten van ¤15,- betalen en dat is alleen mogelijk via creditcard. Dat houdt automatisch in dat je achttien jaar of ouder moet zijn. De volgende games worden onder deze voorwaarden op dit moment vervangen:
* Crackdown
* Fuzion Frenzy 2
* Gears Of War
* Halo 2
* Kameo: Elements of Power
* Ninety Nine Nights
* Perfect Dark Zero
* Project Gotham Racing 3
* Viva Piñata
* Xbox Live Arcade Unplugged Vol. 1
Erm, hij liet dit onderstaande plaatje zien om te laten zien dat het goed is?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het komt wel goed met Mass Effect, laat die paupers maar lekker zeiken hoor BioWare![]()
halo 2 team slayer zo ongeveerquote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef lordteddybeer het volgende:
http://gearsofwar.com/News/New+Game+Type.htm
tis alleen handig als er goeie software voor de console is zoals XBMC voor de xbox1quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
alles, is gewoon gaar.. voor paupers
Ik heb de 19" variant.quote:
Dat mag niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
Superrelaxte shit!
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:34 schreef apengek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nieuwe screens van BF: Bad Company
CoD aftrekselquote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef apengek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er leuk uit
Hour of Victory
trailer ziet er ook leuk uit
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18325&type=wmv
De vrij simplistische wapens maken het volgens mij zo populair, en het man tot man gevecht. Iets wat moderne oorlogen beide amper meer hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef Heintje het volgende:
Is de tweede wereld oorlog nog niet genoeg uitgemolken.
Zonder adolf was het shooter genre nooit geworden wat het nou is. Heeft die gozer toch nog iets goed gedaan.
Ja ok, maar met een beetje fantasie kan er toch wel iets meer varriatie in. Voor een groot deel heb je in Gears het zelfde wapen argenaal. En ook de man op man gevechten zitten in gears.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De vrij simplistische wapens maken het volgens mij zo populair, en het man tot man gevecht. Iets wat moderne oorlogen beide amper meer hebben.
De wo2 setting en lokaties spreken meer aan dan bijv irak.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar met een beetje fantasie kan er toch wel iets meer varriatie in. Voor een groot deel heb je in Gears het zelfde wapen argenaal. En ook de man op man gevechten zitten in gears.
Of doe met de WW2 wapen eens in een andere setting spelen. Er zijn echt wel meer mogelijkheden die gebruik maken van de goede dingen van de tweede wereld oorlog.
Ja maar, dat kost tijd, energie, moeite en originaliteit. Terwijl een fatsoenlijke WW2 shooter toch wel verkoopt omdat iedereen t leuk vind duitsers af te knallen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok, maar met een beetje fantasie kan er toch wel iets meer varriatie in. Voor een groot deel heb je in Gears het zelfde wapen argenaal. En ook de man op man gevechten zitten in gears.
Of doe met de WW2 wapen eens in een andere setting spelen. Er zijn echt wel meer mogelijkheden die gebruik maken van de goede dingen van de tweede wereld oorlog.
Maar een orginele shooter verkoopt wel beter dan de zoveelste WW2 shooter.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja maar, dat kost tijd, energie, moeite en originaliteit. Terwijl een fatsoenlijke WW2 shooter toch wel verkoopt omdat iedereen t leuk vind duitsers af te knallen.
Maar die politiek correcte setting verkoopt als een tierelier, amerikanen houden er niet van hun landgenoten af te schieten.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar een orginele shooter verkoopt wel beter dan de zoveelste WW2 shooter.
En orginaliteit in games is alleen maar goed.
Ik wil trouwens ook wel eens met de duitsers de amerikanen afknallen. Altijd maar die politiek correcte setting wordt ook saai.
Nou jippy, lekker in de tanks crossenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef apengek het volgende:
[..]
lijkt me beter dan CoD
je kunt hier tenminste een beetje in tanks crossen enzo![]()
15 mei al? Top gelijk een volle maand mee aan de gang!quote:
Ik vind het vooral grappig dat die Thompson zo enorm klein is...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook leuk dat zijn hand groter is dan zijn hoofd. Jezus, wat een kolenschoppen.
OMFG lol!!!11quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben nu Mafia aan het installeren, jammer dat je die niet voor de 360 hebt, lekker vanuit de tram gastjes neerpaffen
Uh right, maar hier staat niets over een wereldwijde release. Volgens mij las ik toch echt ergens eind mei......quote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef Niek. het volgende:
http://www.gamespot.com/news/6168601.html
Hier staat het, 15 Mei is de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |