We hadden afgesproken bij de kerstboom op de Grote Markt. Ik stond daar ff te staan toen JD aan kwam fietsen (quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok
Ik heb 'm ook nog nooit gezien...
Niet specifiek de behoefte aan ofzo ook.
Hoe wist je dan dat het veldmuis was?
Zei hij dat?
Of weet je wel hoe hij eruit ziet?
quote:
quote:
Kende je JDude daarvoor ook al dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hadden afgesproken bij de kerstboom op de Grote Markt. Ik stond daar ff te staan toen JD aan kwam fietsen () en 5 minuten later kwam er iemand aangefietst die vroeg of wij JDude en Kuukske waren.
Het komt in de buurt, maar nee. Het is een verwijfd mannetjequote:
is die van jou?quote:
Nee. Ik kende JDude alleen van het Breda topic in STA.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:25 schreef eer-ik het volgende:
Kende je JDude daarvoor ook al dan?
Ging je toen ook al met 'm...
Ik snap het niet zo goed meer nu
quote:
een kattenpootquote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Het komt in de buurt, maar nee. Het is een verwijfd mannetje
quote:
Jij bent echt scherpquote:
Uh, ik ken je niet, dus voorlopig alleen de katquote:
vooruit dan maarquote:Op woensdag 4 april 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Uh, ik ken je niet, dus voorlopig alleen de kat![]()
maar je hebt toch al een......quote:
Je moet een jonkie halenquote:
ja, maar die miauwt niet als ik thuiskomquote:Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
maar je hebt toch al een......
ik maak de zin niet af![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar die miauwt niet als ik thuiskom
gelukkig
doe ik als ik niet meer in een studentenhuis woonquote:
dag kuukquote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
Maar ik ga. Iets met pinnen en naar de bios fietsen enzo.
whehe, okquote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Het komt in de buurt, maar nee. Het is een verwijfd mannetje
dat zou echt verschrikkelijk zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
er zou iets mis zijn als er geluiden vandaan kwamen
Waar wil je het over hebben dan?quote:
De kat van het plaatje kun je van me kopen, voor 200 euro pak ik mijn vangnet en stuur ik hem op.quote:
voor 199 heb ik er nog een, die doet het niet heel lang meer, en die is wel knetterleipquote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De kat van het plaatje kun je van me kopen, voor 200 euro pak ik mijn vangnet en stuur ik hem op.![]()
Houd je mond jij, wormvormig aanhangselquote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De kat van het plaatje kun je van me kopen, voor 200 euro pak ik mijn vangnet en stuur ik hem op.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, laten we het we het maar algemeen houden aangezien we in GC zitten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fatsoenlijke dingen, 't is hier geen F&F
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, laten we het we het maar algemeen houden aangezien we in GC zitten.
Lekker weertje vandaag he?
voor 3 kwartjes kom ik hem wel een keertje aaienquote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor 199 heb ik er nog een, die doet het niet heel lang meer, en die is wel knetterleip
Heb jij nog kwartjesquote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef Muck het volgende:
[..]
voor 3 kwartjes kom ik hem wel een keertje aaien
ja, heerlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, laten we het we het maar algemeen houden aangezien we in GC zitten.
Lekker weertje vandaag he?
haarbalquote:Op woensdag 4 april 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
Nee, maar serieus, die katten komen me onderhand de strot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |