Oh, nee veel te lam voor deze avondquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb jij er zoeen uit het jaar nul die je nog moet aanslingeren.
Foto.
quote:
Wheheh.quote:
Nah als je geen zin hebt laat dan maarquote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef tha_rizzo het volgende:
ik heb echt geen zin om te treinen, maandag al gedaan en ik had 2x vertraging
maargoed, waar wil je naartoe dan?
ik heb nog een auto, alleen dan is het geen biere andere alcoholische nuttigingquote:Op woensdag 4 april 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah als je geen zin hebt laat dan maar.
OCH VERREK. Ja natuurlijk. Je hebt een voiture. En waar ga jij die dan hendig wegzetten?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik heb nog een auto, alleen dan is het geen biere andere alcoholische nuttiging
Ach dan is er toch ook niks aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik heb nog een auto, alleen dan is het geen biere andere alcoholische nuttiging
13quote:Op woensdag 4 april 2007 18:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen een alias aangemaakt voor zijn mailadres
het is wat je er zelf van maakt, was gister ook weer in den stad genietend van live muziek en une cola.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach dan is er toch ook niks aan. [afbeelding]
je kan toch zeker wel parkeren in Breda??quote:Op woensdag 4 april 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OCH VERREK. Ja natuurlijk. Je hebt een voiture. En waar ga jij die dan hendig wegzetten?
Ok daar kan ik me dan weer wel in vindenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
en een biertje op z'n tijd is ook heerlijk hoor, ik moet alleen even iets rustiger aandoen
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:01 schreef OA het volgende:
[..]
je kan toch zeker wel parkeren in Breda??![]()
Ik heb mn auto weleens bij het station gezet... is alleen niet gratis...![]()
Waarom is mij dat niet eerder verteld...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
er zijn zat parkeermogelijkheden in Breda
ik ken er een paar gratis op 15minuten lopen van centrum, echter gooi ik 'm in den avond op een groot parkeerterrein in de stad, dat is minder ver lopen en na een bepaalde tijd gaan de slagbomen omhoog en dan kan je gratisch en voor niks wegrijden
kom vaker in Bredaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom is mij dat niet eerder verteld...![]()
nou ja, zo vaak kom ik niet in Breda...![]()
Breda de tofstuh.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
kom vaker in Breda, het is een puike stad
hier geniet men van het leven, met lekker weer is het hier echt prima te vertoevenBreda
absoluutquote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef Kuukske het volgende:
Hi Muck. De dag weer overleefd?
Groetjes,quote:Op woensdag 4 april 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Breda de tofstuh.
En veldmuis woont in Breda. Laten we dat niet vergeten.
Met wat moeite, maar het ergste hebben we weer gehad.quote:
Veldmuis is tof. Dat heb ik in een ontzettend bezopen moment toch al eens uitgelegd?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef eer-ik het volgende:
wat is er nou zo leuk aan veldmuis, dat iedereen dat in eens als ondertitel heeft
Niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis is tof. Dat heb ik in een ontzettend bezopen moment toch al eens uitgelegd?
En niet zomaar iedereen. Mensen uit het Breda topic met name![]()
ik heb eigenlijk alleen maar gelummeld vandaagquote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met wat moeite, maar het ergste hebben we weer gehad.
Hier nog eenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk alleen maar gelummeld vandaag
moet je kijken, dat is 25 delen terugquote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KOFFIE SC #31 - Jong geleerd, is oud gekoffied!
Ik moest vandaag 2e en 3e jaars studenten bellen met een hele fijne mededeling maar niet heus. Ook een dag over gedaan. Nu zijn het ook wel heel wat studenten, maar dan nog.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk alleen maar gelummeld vandaag
Ja. Inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je kijken, dat is 25 delen terug
wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 2e en 3e jaars studenten bellen met een hele fijne mededeling maar niet heus. Ook een dag over gedaan. Nu zijn het ook wel heel wat studenten, maar dan nog.
soms mag dat welquote:
awww, kusje erop?quote:En nu heb ik een heel irritante koppijn.
Dalijk maar even een aspirine wegwerken
Ja, nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Inderdaadik dacht precies hetzelfde.
Maar snap je het nu?
ah leukquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest vandaag 2e en 3e jaars studenten bellen met een hele fijne mededeling maar niet heus. Ook een dag over gedaan. Nu zijn het ook wel heel wat studenten, maar dan nog.
Studenten moesten eigenlijk in Den Bosch een tentamen maken, dat is ook logisch als je daar een studie volgt. Maar de instelling was niet zo handig bezig en daarom moet nu een vak in Breda getentamineerd worden. Enja, dat vindt je als Bossche student (ik typte bijna Bol) niet tof.quote:
Breda heerscht ook over Den Bossche Bolquote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten moesten eigenlijk in Den Bosch een tentamen maken, dat is ook logisch als je daar een studie volgt. Maar de instelling was niet zo handig bezig en daarom moet nu een vak in Breda getentamineerd worden. Enja, dat vindt je als Bossche student (ik typte bijna Bol) niet tof.
Ik denk dat JD en ik de enigen zijn van heel Fok! die veldmuis irl gezien hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nee.
Ik snap nog steeds niet waarom je veldmuis nou tof vind.
Omdat hij er was toen je JD leerde kennen?
Lijkt me een rare reden...
Whehe.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Breda heerscht ook over Den Bossche Bol
ik zou dan best pissig worden jaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten moesten eigenlijk in Den Bosch een tentamen maken, dat is ook logisch als je daar een studie volgt. Maar de instelling was niet zo handig bezig en daarom moet nu een vak in Breda getentamineerd worden. Enja, dat vindt je als Bossche student (ik typte bijna Bol) niet tof.
ah, okquote:Op woensdag 4 april 2007 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat JD en ik de enigen zijn van heel Fok! die veldmuis irl gezien hebben. Dat 'ie er dan ook nog eens was toen JD en ik .. eh, voor elkaar vielen
, maakt het eigenlijk alleen maar grappiger.
Nouja, euhm; veldmuis is gewoon tof.
hij had een staartjequote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok
Ik heb 'm ook nog nooit gezien...
Niet specifiek de behoefte aan ofzo ook.
Hoe wist je dan dat het veldmuis was?
Zei hij dat?
Of weet je wel hoe hij eruit ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |