Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook. Met een Pro val je tenminste nog een beetje opquote:Op woensdag 4 april 2007 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoa. Hij past gewoon in mn eastpack met de second skin
Primaaaaa.
Die typo van laatst, dat er ergens op een pagina "Quad core" stond, duide dus gewoon op twee dualcore procsquote:Quad-core or 8-core, all Xeon
USA only?quote:
*meld*quote:Op woensdag 4 april 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook.
Zeker in de trein.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook. Met een Pro val je tenminste nog een beetje op![]()
Tot nu toe wel, maar ik hoop dat Nederland snel meegaat. Die ACD's zijn absurd duur en ik wil er eentjequote:
Ik heb dit ding? Is volgens mij DVi-VGA.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=94698B27&nplm=TL952
Eventueel nog met een mini-dvi > Dvi adapter als je die niet hebt
Het is dan ook een omzetstukjequote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb dit ding? Is volgens mij DVi-VGA.
Hij had alleen iets langer mogen zijn.
[afbeelding]
Mja maar dan nog 900 euro voor een 23"quote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar ik hoop dat Nederland snel meegaat. Die ACD's zijn absurd duur en ik wil er eentje
En dan is 250 dollar voor AppleCare opeens niet zo heel erg duurquote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef Jarno het volgende:
De duurste Mac Pro die je nu kunt samenstellen (zonder HBA's en zonder scherm) kost je nu gewoon 13 mille. Tering.
Dan ben je wel klaar voor de komende 5 jaar hèquote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef Jarno het volgende:
De duurste Mac Pro die je nu kunt samenstellen (zonder HBA's en zonder scherm) kost je nu gewoon 13 mille. Tering.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dan kan je gewoon gelijk de DVI- HDMI kabel erin rossen 14.gif
Geen ACD's, waar ik zo op hoopte.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
Je gaat je wel afvragen wat ze nu dan op NAB gaan aankondigen.
De nederlandse prijzen zijn nog niet aangepast, de quadcore-Xeon is hier ook nog niet te selecterenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Cinema Dispay:
$599,- = 420 euro
¤799 in Nederland
Hopen dat ze hier in Nederland ook gaan zakken. Dit zou zeerzeker het overwegen waard worden om een 23" te kopen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Cinema Dispay:
$599,- = 420 euro
¤799 in Nederland
Ze kunnen de europeanen ook tegemoet komen. Dat scheelt sowieso. Apple schermen zijn gewoon extreem duur imo.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Heeft dat niet te maken met de invoerheffing die Europa voor buitenlandse TFT schermen heeft?
En enorm geilquote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ze kunnen de europeanen ook tegemoet komen. Dat scheelt sowieso. Apple schermen zijn gewoon extreem duur imo.
Nee, ben wel benieuwd of 't iets kan toevoegen aan Quicksilver + Spotlight...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef seekfaM het volgende:
Google Desktop versie van Google verkrijgbaar, vanmiddag even gaan testen, iemand hier al mee getest?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
http://www.apple.com/store
OMG 12" Macbook Pro!
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
http://www.apple.com/store
OMG 12" Macbook Pro!
Dat is dus ook 1 van de redenen waarom ik geen AppleTV koop. Het omzetten duurt lang. Heb meestal niet het geduld om zo lang te wachten!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight is nu Prison Break S02 aan het omzetten naar Apple TV formaat.
Duurt lang.
P.S.
Weet iemand waarom ik soms geen album covers kan toevoegen?Dan verwijder ik een cover, en stop de nieuwe er in en als ik dan vervolgens op OK druk staat de oude er nog steeds
(Alleen bij films)
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
http://www.apple.com/macpro/
Ik moet lenen.nl even bellen...![]()
Betekent toch dat ik zo het pakketje in ontvangst mag nemenquote:Chauffeur is onderweg 04-04-2007
Jepquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Betekent toch dat ik zo het pakketje in ontvangst mag nemen
Denk niet dat je daar op hoeft te rekenen want als je goed kijkt zie je vaak dat de dollarprijzen in de USA gelijkgesteld worden met die van de euro. Maar mischien wel handig om even door te gaan op die verschillen en of het wel zoveel goedkoper is dan in Nederland.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef Daklem het volgende:
Hopen dat ze hier in Nederland ook gaan zakken. Dit zou zeerzeker het overwegen waard worden om een 23" te kopen.![]()
Ik zei hem keihard op de grond gooien en er op stampen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef Daklem het volgende:
Blegh,
Anders houd je Mighty Mouse dr ff mee op.
Het scrollen doet het niet meer. hij maakt geen geluid meer. Ik heb hem ook al schoon gemaakt zonder resultaat. Ben bang dat hij is overleden.
Hoe kan ik dat ding aanmelden voor reparatie? Op de site zie ik niets terug over mighty mouse opsturen voor reparatie. Ding is nog geen half jaar oud...
Ik had nog een logitech liggen in de kast met draad. maar die logitech muis is zo mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 18:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zei hem keihard op de grond gooien en er op stampen.
Wat een kut dingen, die mighty mouse'sbij mij was het scrollwheel ook al na 2 weken kapot.
en bij 1000en meer mensen.
Zou gewoon een logitech ofzo kopen.
ik wil gewoon een nieuwe van apple krijgen...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef TwyLight het volgende:
Jawel hoor, maar die dingen gaan dan gewoon weer kapot.
zoek maar eens op google naar mighty mouse broken scrollwheel ofzo
gegarandeerd succes
Probeer voor de grap je hele dock tegelijk te openenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Iemand nog een leuke geheugenvretende app die ik in de achtergrond kan draaien?
Dat probleem had ik met 0.8.6 , ben nu terug naar 0.8.5 gegaan en heb er geen last meer van. Helaas geen remote support, geen OSD en geen dubbel-klik=fullscreen opties, maar wel een beter werkende VLC playerquote:Op woensdag 4 april 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
VLC loopt bij mij regelmatig vast bij xvids. dan stopt ie er gewoon ineens mee.
Iemand enige idee waar het aan kan liggen? Mijn mac heb ik al eens moeten herinstalleren, en hierna deed hij het nog.
iemand enig idee?
MySQL een Cartesian join laten uitvoeren op tabellen van redelijke formaat doet het wel aardig altijdquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Probeer Civilization IV eens te spelenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Nouhou, ik krijg mijn Mac maar niet traag
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | #include <unistd.h> void main(void) { while(42) { fork(); printf(":Y) "); } } |
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Zpottr het volgende:
[..]
MySQL een Cartesian join laten uitvoeren op tabellen van redelijke formaat doet het wel aardig altijd![]()
![]()
Er loopt op mijn werk een systeembeheerder rond die mij nog altijd met een scheef oog bekijkt (de prutser)...
Ah, de aloude Fok!bomquote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
Of dit programma draaien (daar heb je op een ruk UNIX systeem nog wel kans op dat je systeem op zijn bek gaat):
[ code verwijderd ]
Oke, weet ik meteen dat het niet meer aan mij ligt.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat probleem had ik met 0.8.6 , ben nu terug naar 0.8.5 gegaan en heb er geen last meer van. Helaas geen remote support, geen OSD en geen dubbel-klik=fullscreen opties, maar wel een beter werkende VLC player
Terminal: yes >/dev/nullquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
On Screen Display is klote erin gezet.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
VLC loopt bij mij regelmatig vast bij xvids. dan stopt ie er gewoon ineens mee.
Iemand enige idee waar het aan kan liggen? Mijn mac heb ik al eens moeten herinstalleren, en hierna deed hij het nog.
iemand enig idee?
Bedankt, ik had al het vermoeden dat het aan één van deze nieuwe functies lag. Toch maar weer upgraden danquote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
On Screen Display is klote erin gezet.
Zodra je die uitzet crasht VLC een stuk minder.
Waarop was je aan het wachten?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdomme kut tpg.. hebben ze het afgeleverd bij de buren... ben zo terug
Die hij nu in zijn snee aan 't proppen is...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Geqxon het volgende:
Op een geschenk uit de hemel. Veel geheugen
Je moet je cursor niet bewegen als het on-screen schermpje uitfade. Probleem wordt verholpen in 0.9.0.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
On Screen Display is klote erin gezet.
Zodra je die uitzet crasht VLC een stuk minder.
VLC -> Preferences -> Advanced aanklikken -> Interfaces->Main interfaces -> macosx -> Show Fullscreen Controller uitvinken.
Een rosetta versie van Flash Player installeren, en dan een paar fullscreen flashwebsites opstarten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Nouhou, ik krijg mijn Mac maar niet traag
Slim systeemquote:Op woensdag 4 april 2007 20:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je moet je cursor niet bewegen als het on-screen schermpje uitfade. Probleem wordt verholpen in 0.9.0.
Mijn 2Ghz MacBookje blijft meestal net onder de 80 graden hangen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als ik dat yes> dev/null doe dan tikt mijn MacBook 1,83 ghz de 85 graden aan![]()
Jep, DutchErrorist ook. Vandaag geinstalleerd. 2GB in totaal, werkt echt geweldig! Tot nu toe geen gekke dingen als reboots of kernel panics.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Reinnn85 het volgende:
Hee Geqx, jij had toch ook dat Transcend geheugen besteld bij 4launch? Dat werkt prima bij jou?
Voor mn zusje ook maar 1 gb besteld daar..
Nee bij mij werkt het ook prima...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, DutchErrorist ook. Vandaag geinstalleerd. 2GB in totaal, werkt echt geweldig! Tot nu toe geen gekke dingen als reboots of kernel panics.
2 dagenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:10 schreef Reinnn85 het volgende:
mooi..hoe lang was de levertijd bij jou?
Yeps why?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Geqxon het volgende:
DE, jij had eerst toch ook 512MB RAM?
Mac met windows isquote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
Blijft lelijk uitzien. Windows op een Mac.
Gaat hier als een trein. Zelfs met InDesign erbij openquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee bij mij werkt het ook prima...![]()
Zometeen even Adobe Suite CS3 installeren en dan eens kijken of ik Photoshop en Illustrator goed naast elkaar kan draaien (vast wel)
Winamp?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zal ik vandaag eens gaan gebruiken?
Parallels. En om het helemaal belachelijk te maken:quote:Op woensdag 4 april 2007 22:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
WMP via CrossOver?
Dat 4Launch is trouwens best goedkoop. Ik ga misschien ook mijn MBP 's upgraden naar 2 Gb: Kingston geheugen kost nog geen 60 euro.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Parallels. En om het helemaal belachelijk te maken:
[afbeelding]
En nog weigert hij langzaam te worden
Eh...ik heb dat ding gedownload en via wat terminal commands en mousesteer werkend gekregen op mijn iMac. Syncen met iTunes van mijn MBP. Werkt prima maar doe er verder weinig mee..quote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft er eigenlijk ook een Apple TV?
Alles draait nu hetzelfde 192kbit/s nummer, met daarnaast Adium en Safari. 50% CPU, 1.6GB geheugengebruik.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zet ze eerst een allemaal op play voordat je conclusies gaat trekken. Nu staan die processen geen ruk te doen en gebruiken ze nagenoeg geen CPU tijd.
En in Windows staat het neem ik aan gewoon op 100%? Want volgens mij staat nu effectief 1 CPU voluit te werken en de andere bijna niets te doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alles draait nu hetzelfde 192kbit/s nummer, met daarnaast Adium en Safari. 50% CPU, 1.6GB geheugengebruik.
Aangezien ik te lui ben weer alles aan te slingeren: Beide CPU's schommelde rond de 50 procent.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En in Windows staat het neem ik aan gewoon op 100%? Want volgens mij staat nu effectief 1 CPU voluit te werken en de andere bijna niets te doen.
Ik durf te wedden dat je MacBook op z'n beentjes staat te trillen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Parallels. En om het helemaal belachelijk te maken:
[afbeelding]
En nog weigert hij langzaam te worden
Demonoid, Piratebay. Meer zeg ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef Junkie het volgende:
Ik zie enkel van CS3 nergens een OSX versie.. Dan maar PC... 15GB... tering...
Zelfs niet in een pm?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Demonoid, Piratebay. Meer zeg ik niet.
Mee eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik stel voor dat, als we allemaal CS3 icoontjes in de dock hebben, we gaan proberen het meest onzinnige woord van PS, ID, AI, FL, DW, enz gaan maken...
Heb je hem al gevonden dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mee eens.Moet ik eerst CS3 hebben.
![]()
He lui, zullen we deze Slowchat van een wisse dood redden door verder geen hints meer te geven/ vragen? Zou toch zonde zijn als we in het algemene geval verder moeten babbelenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee, vandaar mijn subtiele hint(s).
Excusez moi, zal me stilhouden verder.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef Zpottr het volgende:
[..]
He lui, zullen we deze Slowchat van een wisse dood redden door verder geen hints meer te geven/ vragen? Zou toch zonde zijn als we in het algemene geval verder moeten babbelen
Met beta photoshop.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog 20 Minuten en ik heb Adobe Design Premium Suite CS3
Kga morgen toch maar ff bellen met apple of ze geen nieuwe kunnen sturen, want dit is niks zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Excusez moi, zal me stilhouden verder.
Wat ik nog wilde zeggen, ik vind m'n Mighty Mouse eigenlijk wel fijn, en hij functioneert nog prima.Maar heb er inderdaad wel slechte verhalen over gelezen.
![]()
Nouja, 't is in ieder geval 't proberen waard van de andere programma's. Is later wel weer up te daten anyway.quote:
Echt een nerd jonge.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GKQdxqu4iSY&mode=related&search=!
Waarom kijkt hij telkens in de camera.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GKQdxqu4iSY&mode=related&search=!
Tis meer om te laten zien dat het kan. Niet dat hij het in de praktijk gaat doen ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij telkens in de camera.![]()
En die stem...
![]()
![]()
En waarom zou je WoW willen spelen en het dan via VNC willen besturen? Dat werkt tog echt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker hequote:Op donderdag 5 april 2007 09:15 schreef Jarno het volgende:
Dem, dat Usenet roeleert wel de tering.
Jammer dat er nog geen goed Newsleecher alternatief is.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:15 schreef Jarno het volgende:
Dem, dat Usenet roeleert wel de tering.
Ik ben natuurlijk maar pas 2 dagen bezig maar ik red me prima met Unison en UnrarX. Zoeken doe ik via binsearch (en ik heb ook voor 1 euro 4 weken newzbin genomen, zoekt net iets prettiger), echt prima allemaal!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen goed Newsleecher alternatief is.
Igrabnews komt wel in de buurt, maar zit nog niet op het niveau van newsleecher.
Ook ik heb newsleecher aanbeden, maar ben na de strengere crackbeveiliging toch naar GrabIt, en op de Mac iGrabnews.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen goed Newsleecher alternatief is.
Igrabnews komt wel in de buurt, maar zit nog niet op het niveau van newsleecher.
Als je de extra features zoals de filebrowser e.d. niet gebruikt scheelt het niet zoveel met iGrabnews. Niks mis met Unison hoor, de queue vind ik zelf erg gelikt.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Wat missen jullie dan aan features aan iets als Unison? Of gaat het erom dat het payware is?
Het is meer een eTFTquote:Op donderdag 5 april 2007 10:19 schreef Jarno het volgende:
Een ACD is toch een monitor? Moet ik dat zo zien? 'Gewoon' een LCD scherm oid?
Dan neem je het toch.quote:
Coherence FTW he.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef Geqxon het volgende:
Dat Parallels is tenminste nog ergens handig voor
Dan doe je dat toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Het is zover. Ik begin serieus te overwegen mijn PC de deur uit te doen.
Doomed..
Mijn PC staat ook te verstoffen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef Jarno het volgende:
Mja. Op zich staat -ie niet in de weg, maar het geld zou wel weer lekker zijn. En ik hou dan een poort over op m'n KVM switch (vrouwlief heeft ook een PC en we hebben een 2 poorts kvm) die ik dan voor m'n MB zou willen gebruiken.
En ik heb het ding gewoon niet meer aangeraakt sinds ik de MB heb..
Vaak is afprijzen geen teken van vervanging bij Apple. Sterker nog, ze zien het vaak als een update.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...zo'n 20 inch klinkt prima. En toch vrees ik dat Apple binnenkort met nieuwe ACDs op de proppen komt.
En btw: met onderwijskorting 548,59![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Doomed..
Je kan het ook altijd geven aan de kansarme jongeren in Afrika (waar ze ook al de helft van de tijd geen electriciteit hebben)quote:Op donderdag 5 april 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Doomed..
Nooo, don't spread the virus!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan het ook altijd geven aan de kansarme jongeren in Afrika (waar ze ook al de helft van de tijd geen electriciteit hebben)
Nee, je bent gewoon een kansarme kutstudent die een decadent leven probeert te leiden..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:26 schreef Sjoewe het volgende:
ik vind de 20" ACD dus te klein![]()
Ben ik nu de posterboy van het kapitalisme?
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef TwyLight het volgende:
OMG ik zag trouwens gister in de Apple storeeen iMac 24"
Jezus christus wat zijn die dingen lomp lelijk.
een cinema scherm van 24" is mooi maar bij een imac staat dat echt niet imo
Als ik decadent wilde zijn kocht ik wel een 80gig ipod met shure pluggenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een kansarme kutstudent die een decadent leven probeert te leiden..
Ik vind het groot genoeg, zeker vergeleken met 12 inchquote:Op donderdag 5 april 2007 13:26 schreef Sjoewe het volgende:
ik vind de 20" ACD dus te klein![]()
Ben ik nu de posterboy van het kapitalisme?
Mja ik heb nu een iiyama vision master pro 545 (19") En dat is echt een prima scherm.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik vind het groot genoeg, zeker vergeleken met 12 inch
quote:Gegevens
Twee Intel Xeon quad-coreprocessors van 3 GHz
16 GB (8 x 2 GB)
NVIDIA Quadro FX 4500 512 MB, Stereo 3D (2 x dual-link DVI)
750 GB 7200-rpm seriële ATA met 3 Gb/s
Twee SuperDrives met 16-voudige snelheid
Zowel Bluetooth 2.0+EDR als AirPort Extreme
Apple USB Modem
Vierkanaals 4-Gb Fibre Channel PCI Express-kaart
Apple Keyboard en Mighty Mouse - Internationaal Engels (draadloos)
Mac OS X (Nederlands)
Aperture 1.5.1
Apple Cinema HD Display (30-inch flat-panel)
Apple Cinema HD Display (30-inch flat-panel)
AppleCare Protection Plan voor Mac Pro - Auto-enroll
Vijf USB-poorten
Twee FireWire 400-poorten
Twee FireWire 800-poorten
Je bankrekening iigquote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n grote monitor is natuurlijk ter compensatie van andere dinger
Ik mag niet klagen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n grote monitor is natuurlijk ter compensatie van andere dinger
Mjah, aan de andere kant, zo'n 30" inch apparaat in je woonkamer is ook een ontzettend opgeil-apparaatquote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.. En sinds mijn eierstokken vanmorgen officieel "prima" zijn verklaard heb ik al helemaal niks meer te klagen.
.
Gaan we hierna een wedstijdje doen met wie de langste heeft?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat Geqxon kan, kan ik ook.
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07144/Afbeel1.jpg]afbeelding][/url]
MacBook Core Duo 1,83 Ghz. 2 GB geheugen.
Ach, die zijn er tegen die tijd ook wel. Sjoewe tovert ze met z'n Magic Brush binnen enkele minuten uit z'n mouwquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Er bestaan niet eens wallpapers voor een resolutie die je hebt op 50"
En dan krijg je er geen Remote bijquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Dan zit ik gewoon voor safari aan de ene kant van mn kamer en voor itunes aan de andere kant
Moet je voorstellen Exposé op een 50", Hele tijd <Shift> <F9> blijven drukken met tig schermpjes open..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Dan zit ik gewoon voor safari aan de ene kant van mn kamer en voor itunes aan de andere kant
Denk even mee: Wat heb je aan een 50" scherm? Een scherm van meer dan een meter diagonaal en jij wilt nog fatsoenlijk je computer gebruiken dan? En dan ook nog eens touchscreen?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Junkie het volgende:
Verwachting van mij voor de nieuwe CInema Displays:Misschien wel 42" of 50" Picture in Picture van andere ingang. Touch? Firewire/USB hubje Cardreader?
[..]
Lijkt me geweldig om te zien hoe die mensen van UPS dat ding komen afleveren. Ik ga het ding niet tillen, ik heb niet voor niks ¤10.000,- voor zo'n display betaald, dus ze mogen em 3 etages in een flat zonder lift omhoog sjouwenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Zie jij het al voor je? 1,27 meter en dan touchscreen? Dat is een complete workout man.
Het is enkel hardop denken vanuit mijn kant.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk even mee: Wat heb je aan een 50" scherm? Een scherm van meer dan een meter diagonaal en jij wilt nog fatsoenlijk je computer gebruiken dan? En dan ook nog eens touchscreen?
Ja, misschien dat ze het groene LEDje nu blauw gemaakt hebben. Weer $100 extra op de prijs.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het maar een laffe update wordt
Waarchijnlijk wordt de panel-resolutie wat hoger, een paar leuke gadgets erin maybe. Maar ik zou niet gaan zitten denken aan giga grote panels.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ze het groene LEDje nu blauw gemaakt hebben. Weer $100 extra op de prijs.
Hooguit een stuk dunner, maar de iMac is verder een prima ding zoals hij nu is.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef TwyLight het volgende:
Ben benieuwd wat ze verzinnen als nieuwe iMac, vind deze erg mooi en kan zelf niet iets verzinnen wat deze zou overtreffen.
Apple wel hoop ik
Neeeequote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
En ik zet in op een iMac Black.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er een roze Macbook komtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
Of een roze.
Ja zeker. De huidige iMac is ook eigenlijk ook al gewoon een laptop met een voet.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zal het wel worden. Hoewel de warmte ontwikkeling dan wel groter is. Ik denk dat je eerder aan een dikte zoals je Macbook (pro) moet denken. Dat moet wel te halen zijn.
"Wat moet een consumer met twee schermen?" Dat lijkt me wel een beetje de redenering van Apple op het moment.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef TwyLight het volgende:
Zou wel erg tof zijn als de imac gewoon hetzelfde was als de imac maar dan wat dikker maar dat een cinema scherm ernaast wel mooi zou staan.
wat het nu niet echt doet.
'Cause blacks have a bigger hard drivequote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
En ik zet in op een iMac Black.
Maar ondertussen worden alle nieuwe pc's wel voorzien van een minimaal 480W-600W voeding, dus het maakt geen reet uit..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, de reden dat er zoveel TFTs zijn is dat het ook veel milieuvriendelijker is en het verbruikt relatief weinig energie (vergeleken met een CRT)
Ik heb een mooie oplossing though, dat ding kan in de winter prima als verwarming draaien...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat klopt. En dat is zonde.
Gelukkig trekt mijn Apple maar maximaal 80W en kan ik daar meer mee dan een PC.
Ik weet genoeg redenenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
"Wat moet een consumer met twee schermen?" Dat lijkt me wel een beetje de redenering van Apple op het moment.
MacBooks kunnen tegenwoordig gelukkig in elk geval wel een 2e scherm aansturen zonder dat 'ie per se op mirror staat. Voorheen konden alleen PowerBooks dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Wat moet een consumer met twee schermen?" Dat lijkt me wel een beetje de redenering van Apple op het moment.
dit misschien:quote:Op donderdag 5 april 2007 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil graag een .tar archief maken, iemand tips voor mij? MacTar is er enkel voor OS Classic
Final Cut Studio 6 en Logic Pro 8. Meer niet. Serieus.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het maar een laffe update wordt
Tnx!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:39 schreef Jarno het volgende:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24508
Daar zouden 8 cores nog best wel eens van pas kunnen komen,quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef TwyLight het volgende:
tifus. * TwyLight is nu heel prison break seizoen 2 aan het omzetten naar .mp4 om in itunes te zetten
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Liever een 13.3" ZusjePro met Boob2Duo
Hoe lang heb jij je Macbook laten "puffen", Jarno?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:39 schreef Jarno het volgende:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24508
Ik heb het niet gebruikt (ik heb het geheugen er in de winkel gelijk in laten zetten) maar ik kwam de link tegen op GoT, vandaar.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je Macbook laten "puffen", Jarno?
Doe mij maar een ZusjeMini met slut-in superdrive.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Liever een 13.3" ZusjePro met Boob2Duo
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe mij maar een ZusjeMini met slut-in superdrive.
Gewoon deïnstalleren die hapquote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
tijdelijk geleverd met iPuber en breezer studio pro
Oke, dan laat ik em wel even pruttelen, kan ik m'n belastingen in de tussentijd doenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb het niet gebruikt (ik heb het geheugen er in de winkel gelijk in laten zetten) maar ik kwam de link tegen op GoT, vandaar.
Nee pleasequote:Op donderdag 5 april 2007 17:03 schreef Intrepidity het volgende:
Wordt tijd dat apple deze uitbrengt:
[afbeelding]
Pfff, Geforce 7200 Ultra, verouderde zooiquote:
Kijk hier eens rondquote:Op donderdag 5 april 2007 17:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wie weet een mooie icon voor een usb stick.
Heb zojuist een USB stick gekocht, maar dat standaard 'drive icoon' is zo lelijk.
Al gezocht. Zie eigenlijk alleen maar icons voor harde schijven enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 17:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kijk hier eens rondZijn allemaal iconpacks volgensmij, maar er zit vast wel wat leuks tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |