Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook. Met een Pro val je tenminste nog een beetje opquote:Op woensdag 4 april 2007 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoa. Hij past gewoon in mn eastpack met de second skin
Primaaaaa.
Die typo van laatst, dat er ergens op een pagina "Quad core" stond, duide dus gewoon op twee dualcore procsquote:Quad-core or 8-core, all Xeon
USA only?quote:
*meld*quote:Op woensdag 4 april 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook.
Zeker in de trein.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook. Met een Pro val je tenminste nog een beetje op![]()
Tot nu toe wel, maar ik hoop dat Nederland snel meegaat. Die ACD's zijn absurd duur en ik wil er eentjequote:
Ik heb dit ding? Is volgens mij DVi-VGA.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=94698B27&nplm=TL952
Eventueel nog met een mini-dvi > Dvi adapter als je die niet hebt
Het is dan ook een omzetstukjequote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb dit ding? Is volgens mij DVi-VGA.
Hij had alleen iets langer mogen zijn.
[afbeelding]
Mja maar dan nog 900 euro voor een 23"quote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar ik hoop dat Nederland snel meegaat. Die ACD's zijn absurd duur en ik wil er eentje
En dan is 250 dollar voor AppleCare opeens niet zo heel erg duurquote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef Jarno het volgende:
De duurste Mac Pro die je nu kunt samenstellen (zonder HBA's en zonder scherm) kost je nu gewoon 13 mille. Tering.
Dan ben je wel klaar voor de komende 5 jaar hèquote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef Jarno het volgende:
De duurste Mac Pro die je nu kunt samenstellen (zonder HBA's en zonder scherm) kost je nu gewoon 13 mille. Tering.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dan kan je gewoon gelijk de DVI- HDMI kabel erin rossen 14.gif
Geen ACD's, waar ik zo op hoopte.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
Je gaat je wel afvragen wat ze nu dan op NAB gaan aankondigen.
De nederlandse prijzen zijn nog niet aangepast, de quadcore-Xeon is hier ook nog niet te selecterenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Cinema Dispay:
$599,- = 420 euro
¤799 in Nederland
Hopen dat ze hier in Nederland ook gaan zakken. Dit zou zeerzeker het overwegen waard worden om een 23" te kopen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Cinema Dispay:
$599,- = 420 euro
¤799 in Nederland
Ze kunnen de europeanen ook tegemoet komen. Dat scheelt sowieso. Apple schermen zijn gewoon extreem duur imo.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Heeft dat niet te maken met de invoerheffing die Europa voor buitenlandse TFT schermen heeft?
En enorm geilquote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ze kunnen de europeanen ook tegemoet komen. Dat scheelt sowieso. Apple schermen zijn gewoon extreem duur imo.
Nee, ben wel benieuwd of 't iets kan toevoegen aan Quicksilver + Spotlight...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef seekfaM het volgende:
Google Desktop versie van Google verkrijgbaar, vanmiddag even gaan testen, iemand hier al mee getest?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
http://www.apple.com/store
OMG 12" Macbook Pro!
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
http://www.apple.com/store
OMG 12" Macbook Pro!
Dat is dus ook 1 van de redenen waarom ik geen AppleTV koop. Het omzetten duurt lang. Heb meestal niet het geduld om zo lang te wachten!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight is nu Prison Break S02 aan het omzetten naar Apple TV formaat.
Duurt lang.
P.S.
Weet iemand waarom ik soms geen album covers kan toevoegen?Dan verwijder ik een cover, en stop de nieuwe er in en als ik dan vervolgens op OK druk staat de oude er nog steeds
(Alleen bij films)
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
http://www.apple.com/macpro/
Ik moet lenen.nl even bellen...![]()
Betekent toch dat ik zo het pakketje in ontvangst mag nemenquote:Chauffeur is onderweg 04-04-2007
Jepquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Betekent toch dat ik zo het pakketje in ontvangst mag nemen
Denk niet dat je daar op hoeft te rekenen want als je goed kijkt zie je vaak dat de dollarprijzen in de USA gelijkgesteld worden met die van de euro. Maar mischien wel handig om even door te gaan op die verschillen en of het wel zoveel goedkoper is dan in Nederland.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef Daklem het volgende:
Hopen dat ze hier in Nederland ook gaan zakken. Dit zou zeerzeker het overwegen waard worden om een 23" te kopen.![]()
Ik zei hem keihard op de grond gooien en er op stampen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef Daklem het volgende:
Blegh,
Anders houd je Mighty Mouse dr ff mee op.
Het scrollen doet het niet meer. hij maakt geen geluid meer. Ik heb hem ook al schoon gemaakt zonder resultaat. Ben bang dat hij is overleden.
Hoe kan ik dat ding aanmelden voor reparatie? Op de site zie ik niets terug over mighty mouse opsturen voor reparatie. Ding is nog geen half jaar oud...
Ik had nog een logitech liggen in de kast met draad. maar die logitech muis is zo mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 18:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zei hem keihard op de grond gooien en er op stampen.
Wat een kut dingen, die mighty mouse'sbij mij was het scrollwheel ook al na 2 weken kapot.
en bij 1000en meer mensen.
Zou gewoon een logitech ofzo kopen.
ik wil gewoon een nieuwe van apple krijgen...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef TwyLight het volgende:
Jawel hoor, maar die dingen gaan dan gewoon weer kapot.
zoek maar eens op google naar mighty mouse broken scrollwheel ofzo
gegarandeerd succes
Probeer voor de grap je hele dock tegelijk te openenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Iemand nog een leuke geheugenvretende app die ik in de achtergrond kan draaien?
Dat probleem had ik met 0.8.6 , ben nu terug naar 0.8.5 gegaan en heb er geen last meer van. Helaas geen remote support, geen OSD en geen dubbel-klik=fullscreen opties, maar wel een beter werkende VLC playerquote:Op woensdag 4 april 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
VLC loopt bij mij regelmatig vast bij xvids. dan stopt ie er gewoon ineens mee.
Iemand enige idee waar het aan kan liggen? Mijn mac heb ik al eens moeten herinstalleren, en hierna deed hij het nog.
iemand enig idee?
MySQL een Cartesian join laten uitvoeren op tabellen van redelijke formaat doet het wel aardig altijdquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Probeer Civilization IV eens te spelenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Nouhou, ik krijg mijn Mac maar niet traag
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | #include <unistd.h> void main(void) { while(42) { fork(); printf(":Y) "); } } |
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Zpottr het volgende:
[..]
MySQL een Cartesian join laten uitvoeren op tabellen van redelijke formaat doet het wel aardig altijd![]()
![]()
Er loopt op mijn werk een systeembeheerder rond die mij nog altijd met een scheef oog bekijkt (de prutser)...
Ah, de aloude Fok!bomquote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
Of dit programma draaien (daar heb je op een ruk UNIX systeem nog wel kans op dat je systeem op zijn bek gaat):
[ code verwijderd ]
Oke, weet ik meteen dat het niet meer aan mij ligt.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat probleem had ik met 0.8.6 , ben nu terug naar 0.8.5 gegaan en heb er geen last meer van. Helaas geen remote support, geen OSD en geen dubbel-klik=fullscreen opties, maar wel een beter werkende VLC player
Terminal: yes >/dev/nullquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Geqxon het volgende:
On Screen Display is klote erin gezet.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
VLC loopt bij mij regelmatig vast bij xvids. dan stopt ie er gewoon ineens mee.
Iemand enige idee waar het aan kan liggen? Mijn mac heb ik al eens moeten herinstalleren, en hierna deed hij het nog.
iemand enig idee?
Bedankt, ik had al het vermoeden dat het aan één van deze nieuwe functies lag. Toch maar weer upgraden danquote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
On Screen Display is klote erin gezet.
Zodra je die uitzet crasht VLC een stuk minder.
Waarop was je aan het wachten?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdomme kut tpg.. hebben ze het afgeleverd bij de buren... ben zo terug
Die hij nu in zijn snee aan 't proppen is...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Geqxon het volgende:
Op een geschenk uit de hemel. Veel geheugen
Je moet je cursor niet bewegen als het on-screen schermpje uitfade. Probleem wordt verholpen in 0.9.0.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
On Screen Display is klote erin gezet.
Zodra je die uitzet crasht VLC een stuk minder.
VLC -> Preferences -> Advanced aanklikken -> Interfaces->Main interfaces -> macosx -> Show Fullscreen Controller uitvinken.
Een rosetta versie van Flash Player installeren, en dan een paar fullscreen flashwebsites opstarten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Nouhou, ik krijg mijn Mac maar niet traag
Slim systeemquote:Op woensdag 4 april 2007 20:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je moet je cursor niet bewegen als het on-screen schermpje uitfade. Probleem wordt verholpen in 0.9.0.
Mijn 2Ghz MacBookje blijft meestal net onder de 80 graden hangen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als ik dat yes> dev/null doe dan tikt mijn MacBook 1,83 ghz de 85 graden aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |