sjummentoa bedoel je ?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Over 2 uur komt Samentha, ik verheug me nu al op de vriendin van Snollie.![]()
![]()
![]()
![]()
CAPS pleasequote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Japio is uit z'n zwembroek gescheurt. Het kruis is eruit geknalt
Wat jij wiltquote:
Nou als het een tiepje is zoals haar teaser vriendinnetjes dan zit je een uur met verbazing te luisterenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Over 2 uur komt Samentha, ik verheug me nu al op de vriendin van Snollie.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn vet is zich aan het omzetten tot spieren, en die zijn nu eenmaal veerkrachtiger.
Een goed teken dus, en niets om lacherig over te doen.
niet zo flauw hoor... als Huub uit zijn broek was gescheurd, had ik ook in een deuk gelegenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn vet is zich aan het omzetten tot spieren, en die zijn nu eenmaal veerkrachtiger.
Ja Carlos vond het ook al zo goed dat ie 2 kilo aangekomen was...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Verder geen problemen?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waarom doen ze daar of het hoog zomer is? Het is nog niet eens 15 graden en alle mannen lopen alweer in blote body. Ik vind het gewoon lachwekkend.
Net als BB1 liepen ze ook in oktober nog in hun blote bast buitenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waarom doen ze daar of het hoog zomer is? Het is nog niet eens 15 graden en alle mannen lopen alweer in blote body. Ik vind het gewoon lachwekkend.
Ik denk dat Huub zich nog heel goed kan herinneren hoe hij de laatste keer de villa verlietquote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub noemt Nathanael een "fucking cry baby", ik herrinner me nog hoe hij hem met trillende stem vertelde dat hij een rechtzaak tegen hem ging aanspannnen.
Maar dat is Huub natuurlijk vergeten, het menselijk geheugen is nu eenmaal selectief.
Hij was toen ernstig bezopen, en hield lange 'emotionele' betogen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub zich nog heel goed kan herinneren hoe hij de laatste keer de villa verliet
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nou, mijn zonnebrand is net op. Het gaat zo hard man met dit weer![]()
Leuk mag Brian kiezen Wie van de driequote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef happyme28 het volgende:
Misschien komt Nena wel gezellig met Samantha meeGezellig met z'n 3-tjes en dan blijft Nena gezellig
Maar zijn hart gaat sneller kloppen, dus is dat vetverbrandingquote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef Sporti het volgende:
Jaap klets uit zijn nek van een sauna verlies je alleen maar vocht en dat drink je er weer aan!!!!
Ja tis waar je ziet het aan hem de kilos vliegen erafquote:Op woensdag 4 april 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Maar zijn hart gaat sneller kloppen, dus is dat vetverbranding![]()
Fluitende merelsquote:
Whaahahaha, die Eric.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:20 schreef Sporti het volgende:
Hoorde ik dat goed Eric met 800 mannen naar bed geweest![]()
Het complex: ooohw die pus moederquote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
Brian neigde ernaar een zuigende beweging richting Amanda`s tepel te maken.
Alweer een indicatie van dat moedercomplex.
[afbeelding]
blijkbaar weet JIJ er veel vanquote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
Eric is ontmaagd op zijn 14e en ontknaapt op zijn 16e.
Ik neem aan dat ontknapen anusgerelateerde handelingen zijn.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef robert2006 het volgende:
vind amanda er mooi uitzien, lijkt wel een echte diva uit een oude hollywoodfilm, daarnaast heeft ze een mooie sensuele stem
Voor iemand van 30 jar had ze er goed uitgezien, en de stem van een 55 jarige had zeker wel geklopt.. !quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef robert2006 het volgende:
vind amanda er mooi uitzien, lijkt wel een echte diva uit een oude hollywoodfilm, daarnaast heeft ze een mooie sensuele stem
Prima, als Bwian maar niet klaar komt..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef milk-shake het volgende:
wat zijn amandel en rat weer klef vandaag...moet vanacht weer gebeuren denk![]()
Is weer tijdquote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef milk-shake het volgende:
wat zijn amandel en rat weer klef vandaag...moet vanacht weer gebeuren denk![]()
ik vind haar er echt mooi uitzien, ze heeft ook altijd van die mooie nachtponnetjes aan, alleen die cowboylaarzen staan haar minder, ze heeft te korte beentjes daarvoorquote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef FSR het volgende:
[..]
Voor iemand van 30 jar had ze er goed uitgezien, en de stem van een 55 jarige had zeker wel geklopt.. !
en het verstand van een 8 jarige, zou ook wel goed kloppen..
ja ..die nachtponnetjes zijn idd erug mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind haar er echt mooi uitzien, ze heeft ook altijd van die mooie nachtponnetjes aan, alleen die cowboylaarzen staan haar minder, ze heeft te korte beentjes daarvoor
Die beentjes sluiten nooit, maar wel goed aan op haar geheugen...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind haar er echt mooi uitzien, ze heeft ook altijd van die mooie nachtponnetjes aan, alleen die cowboylaarzen staan haar minder, ze heeft te korte beentjes daarvoor
De nachtponnetjes die ze draagt als zomerjurkje?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze loopt erbij als een verwaande en verlepte hoer en heeft een stem alsof er nog korsten sperma of braaksel diep in d'r strot zijn aangekoektquote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ze schuimt het goed af. Koken kan onze hittepetit welquote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t koken voor vies (ziet er niet uit) goedje?
Dat is de kip voor de pindasoep.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t koken voor vies (ziet er niet uit) goedje?
nou lekker ...eet smakelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ze loopt erbij als een verwaande en verlepte hoer en heeft een stem alsof er nog korsten sperma of braaksel diep in d'r strot zijn aangekoekt![]()
ik vind het knap........veel vrije tijd had ie zekerquote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef FdW het volgende:
Wat vinden onze Libelle dames van 800 mannen op 25 jarige leeftijd? Wie biedr meer?![]()
![]()
Japio zegt zojuist dat het 18:15 gaat wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
Zou de tijd gaan aftellen om 18:00u ??
Je was mijn edit-actie voor.....quote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio zegt zojuist dat het 18:15 gaat worden
Dan eten wij ook wat laterquote:Op woensdag 4 april 2007 17:54 schreef Desii het volgende:
Op de bank-tijd is verzet naar 18:15
Nee, nog niet bekend. Ik gok zelf dat het pas na de stemming van morgen zal zijn. Dat in verband met de mogelijke weken immuniteit en het mogelijk aanwijzen van een ander, die immuun wordt.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
Is het al bekend wanneer de oud bewoner komt?
neee .....niks van bekend...irritant wel hequote:Op woensdag 4 april 2007 17:57 schreef havefun het volgende:
Is het al bekend wanneer de oud bewoner komt?
En is het kantoor mysterie al opgelost?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet bekend. Ik gok zelf dat het pas na de stemming van morgen zal zijn. Dat in verband met de mogelijke weken immuniteit en het mogelijk aanwijzen van een ander, die immuun wordt.
En de bedden zijn niet schoon, dat wordt morgen gedaan...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet bekend. Ik gok zelf dat het pas na de stemming van morgen zal zijn. Dat in verband met de mogelijke weken immuniteit en het mogelijk aanwijzen van een ander, die immuun wordt.
Ik denk al dat ze blij zijn dat ze 1 oud miljonair gevonden hebben die zo gek is om dat gesticht weer in te gaan. Ik heb trouwens nog steeds geen enkel idee wie het nou kan zijn. Ik gok Nena maar het kan net zo goed die Nousysysy zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef waxmask het volgende:
Zou wel mooi zijn als er 3 oud miljonairs op de stoep staat en dat er een soort, wie van de drie ontstaat.
Al een paar dagen horen ze 'morgen is het kantoor weer beschikbaar'. Meer weten we niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef havefun het volgende:
[..]
En is het kantoor mysterie al opgelost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |