mwoa, de billen van Syl zijn ook best te pruimenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind dat dansen toch eigenlijk véél leuker als Melissa de DansGodin les geeft...![]()
[afbeelding]
tis gewoon echt een lompe boer jaquote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Wat ziet Japio eruit!!! Die broek met die schoenen... Mijn god. En niemand daar zegt er iets van.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Wat ziet Japio eruit!!! Die broek met die schoenen... Mijn god. En niemand daar zegt er iets van.
Oh ik vind hem mega sexyquote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Hoe bedoel je. Hij ziet er toch aantrekkelijk en charmant uit. Een pure macho in zomer-outfitquote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Je vergeet zijn boeren en scheten tijdens het trainen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
Dat gekreun en gesteun van Jaap is zo onsmakelijk ;-(
ik word zo hitsig van dat samentrekken van die broek in het kruisquote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft ook zo'n heerlijk lekker sexy kontje in die broek![]()
![]()
Muts door jou lig ik regelmatig dubbel achter pctjuhquote:Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
ik word zo hitsig van dat samentrekken van die broek in het kruis![]()
Correctie:quote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef petraa het volgende:
Hij heeft wel een vast ritme die Jaap. Van de ijskast, naar beneden op zijn bed en dan weer opstaan en naar de private achter de pc. Tussendoor snackt hij nog wat weg.
In zn eentje schoffelt hij gewoon een heel arsenaal vooroordelen onderuit.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Brian kan het echt na 10 passen niet meer volgen. Hoe hij ook zijn best doet, niks lukt.
Het dansen van Brian is net als zijn zingen, gitaarspelen, dichten, neuken ...... Net niet !quote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Brian kan het echt na 10 passen niet meer volgen. Hoe hij ook zijn best doet, niks lukt.
Nét niet?????????????quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het dansen van Brian is net als zijn zingen, gitaarspelen, dichten, neuken ...... Net niet !
he wat leuk... ik had laatst echt een leuke naam bedacht... ff mailenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef Katewalker het volgende:
Bolle, de trotse zwangere merrie in De Gouden Kooi, zal binnenkort bevallen van een mooi veulen. En jij mag meedenken over de naam! Echter let op. De naam moet namelijk beginnen met een C . Volgens het stamboek van de KWPN ( Koninklijke Warmbloed Paardenstamboek Nederland) moet elk veulen die in 2007 geboren wordt, beginnen met de letter C. Wees creatief en mail je naam naar ........ We weten nog niet of het een merrie of een hengst zal worden...
bron: Tien
Bolle?
Mail naar...?????huh
![]()
hmm, handig, geen mailadresquote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
he wat leuk... ik had laatst echt een leuke naam bedacht... ff mailen
Hoeveel cp's zetten we erop dat Brian achter Syls rug gaat lopen zeiken over het lesgeven?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia is goed bezig. Ze geeft leuk les en de groep volgt haar alsof ze een volleerd docente is.
[afbeelding]
ze mogen het kantoor niet in.. waar de typcursus op de computer staat..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef Sporti het volgende:
Nastasi typt nog steeds met 2 vingers heeft ze geen les meer?
ze heeft al lang genoeg les om de vingerposities te weten.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
ze mogen het kantoor niet in.. waar de typcursus op de computer staat..
kennelijk nietquote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
ze heeft al lang genoeg les om de vingerposities te weten.![]()
Ooooo is ze vast blij meequote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef getl0st het volgende:
ze mogen het kantoor niet in.. waar de typcursus op de computer staat..
Cp's zetten op Brian ? No Way, rattengif en anders niets .........quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel cp's zetten we erop dat Brian achter Syls rug gaat lopen zeiken over het lesgeven?
belachelijk.. en elke reflectie van zichzelf minuten lang bekijken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |