Hoi ijsmeis, wat ben je streng...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Goed, we geven het weer een kans.
Deze keer iets inhoudelijker, dus de bagger (tvp's, hoi's, hai's, hallo's en smileys) mag achterwege worden gelaten.
Game on.
Op het moment zou ik zeggen het vooral niet te snel laten gaan. Er zijn topics die geen slowchat zouden moeten zijn die sneller gaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef Tain het volgende:
Maar wat is nu het puike plan wat er met de slowchat gaat gebeuren?
Denk je niet dat het andersom uit gaat komen. Offtopic gelul met af en toe wat game zooi er tussen?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
We gaan het inderdaad gewoon wat beter in de gaten houden.
"Algemene gamepraat" met af en toe wat offtopic er doorheen kan dus hier.
Sssssht, zo gooit ze em weer dicht!!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Denk je niet dat het andersom uit gaat komen. Offtopic gelul met af en toe wat game zooi er tussen?
Ik heb geen PS2 dus ook geen GH (2), maar ik heb dan weer wel een 360. Dus van de week kan ik voor het eerst GH2 gaan spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Sssssht, zo gooit ze em weer dicht!!
Maaruuh... zin om guitar hero te spelen, op de 360, maar die heb ik niet, de 360 dan, wel GH, maar die's dan weer voor de PS2.
Kan me weinig gamegesprekken herinneren over die jaren dat de slowchat bestaatquote:
Er zijn wel meer topics waar ze offtopic slowchats niet dicht gegooit heeft. Dus zal ze dat hier ook wel niet zo snel doen. (hoop ik)quote:
Succes met je tentamens ieder gevalquote:Op woensdag 4 april 2007 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, weer een GAM SC. Heb ik ook op zitten wachten. Echter is het nu ook weer niet zo een geheel goede planning aangezien ik met tentamens zit en de afleiding niet goed kan gebruiken. Ik behoor eigenlijk mijn GBA ook achter slot en grendel te gooien en de sleutel van het slot door te slikken, want Summon Night: Swordcraft Story is ook al niet goed voor de tentamens!
Horen we hier over games te pratenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan me weinig gamegesprekken herinneren over die jaren dat de slowchat bestaat
Alleen als die vakken of werk je van het gamen weerhouden.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Horen we hier over games te pratendus we mogen niet meer bitchen op studievakken of werk of zo
?
Hallo Wessiejquote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Horen we hier over games te pratendus we mogen niet meer bitchen op studievakken of werk of zo
?
Of als je studievakken juist bestaan uit games! Hier in Breda zit namelijk zo'n opleiding dat je gamedeveloper kunt worden o.i.d. Die school staat een paar meter verwijderd van mijn school en ik zit dus vaak in de bus met mensen van die opleiding. Zaten ze afgelopen maandag allemaal te zeuren over dat ze niet genoeg tijd hadden om aandacht te besteden aan de ontwikkeling van hun game e.d. Allemaal vergelijkingen trekken met echt grote developers die bijvoorbeeld jaren voor een game uittrekken. Toen dacht ik bij mijzelf ook: 'Mja, maar zelfs als jullie jaren de tijd hebben voor de ontwikkeling van 1 gameproject kunnen jullie nooit zo iets geweldigs bedenken als Final Fantasy!'quote:Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
?
Dus ze geven nu al allemaal toe dat die opleiding niet de juiste is voor hun als ze daarover gaan zeiken...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of als je studievakken juist bestaan uit games! Hier in Breda zit namelijk zo'n opleiding dat je gamedeveloper kunt worden o.i.d. Die school staat een paar meter verwijderd van mijn school en ik zit dus vaak in de bus met mensen van die opleiding. Zaten ze afgelopen maandag allemaal te zeuren over dat ze niet genoeg tijd hadden om aandacht te besteden aan de ontwikkeling van hun game e.d. Allemaal vergelijkingen trekken met echt grote developers die bijvoorbeeld jaren voor een game uittrekken. Toen dacht ik bij mijzelf ook: 'Mja, maar zelfs als jullie jaren de tijd hebben voor de ontwikkeling van 1 gameproject kunnen jullie nooit zo iets geweldigs bedenken als Final Fantasy!'
'NERDS!'![]()
Kom joh, het bedenken is meestal niet zo moeilijk. Het uitwerken is het probleem. Ik heb ook wel eens ideetjes voor games. Maar als ik dan iets verder denk kom ik vaak op een spelletje uit dat niet meer dan 5 minuten leuk kan zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Of als je studievakken juist bestaan uit games! Hier in Breda zit namelijk zo'n opleiding dat je gamedeveloper kunt worden o.i.d. Die school staat een paar meter verwijderd van mijn school en ik zit dus vaak in de bus met mensen van die opleiding. Zaten ze afgelopen maandag allemaal te zeuren over dat ze niet genoeg tijd hadden om aandacht te besteden aan de ontwikkeling van hun game e.d. Allemaal vergelijkingen trekken met echt grote developers die bijvoorbeeld jaren voor een game uittrekken. Toen dacht ik bij mijzelf ook: 'Mja, maar zelfs als jullie jaren de tijd hebben voor de ontwikkeling van 1 gameproject kunnen jullie nooit zo iets geweldigs bedenken als Final Fantasy!'
'NERDS!'![]()
In feite wel. Zij kunnen niet onder druk en in een kort tijdbestek een plan maken en een eerste schets maken van een mogelijke game. Oftewel:quote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus ze geven nu al allemaal toe dat die opleiding niet de juiste is voor hun als ze daarover gaan zeiken...
Dat zegt volgens mij 90% van de studenten.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus ze geven nu al allemaal toe dat die opleiding niet de juiste is voor hun als ze daarover gaan zeiken...
Ik denk dat het anders is. Studenten kunnen wel de juiste zijn voor de opleiding, maar er zijn gewoon wat zaken aan de opleiding die je niet trekken. Dit maakt nog niet dat de bepaalde vakken niet juist voor hen zijn, ze zijn gewoon minder interessant. Ik krijg bijvoorbeeld management op mijn school (dat trekt me totaal niet), maar het hoort wel bij het uiteindelijke beroep.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij 90% van de studenten.
En als de opleiding wel de juiste is zijn er altijd wel bepaalde vakken waar ze zo over denken.
En opzich is dat nog wel logisch ook.
Vaak zijn opleidingen breder dan een beroep. Dus met een opleiding kun je meerdere functies betrekken. Dus dan heb je altijd wel vakken die je niet intereseren en die je ook niet direct nodig hebt voor het beroep dat je voor ogen hebt.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders is. Studenten kunnen wel de juiste zijn voor de opleiding, maar er zijn gewoon wat zaken aan de opleiding die je niet trekken. Dit maakt nog niet dat de bepaalde vakken niet juist voor hen zijn, ze zijn gewoon minder interessant. Ik krijg bijvoorbeeld management op mijn school (dat trekt me totaal niet), maar het hoort wel bij het uiteindelijke beroep.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vaak zijn opleidingen breder dan een beroep. Dus met een opleiding kun je meerdere functies betrekken. Dus dan heb je altijd wel vakken die je niet intereseren en die je ook niet direct nodig hebt voor het beroep dat je voor ogen hebt.
Uit eindelijk zal blijken dat die kennis van die saaie vakken wel eens handig kan zijn, maar dat weet je op dat moment nog niet natuurlijk.
Ik ben op het moment zelfs met een opleiding bezig waar ik nou al van weet dat ik er niks mee ga doen. Ik zal dus ook niet super goed mijn best doen om zoveel mogelijk te leren. Maar wat ik leer kan alleen maar handig zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
![]()
Wie weet wordt ik ooit nog wel zo een strenge autoritaire manager die alleen maar mensen gaat ontslaan!
![]()
![]()
Ga je hierna dan wel iets doen wat je leuk lijkt? Het lijkt mij verschrikkelijk om iets te doen waar je gewoon al van weet dat je er later niets aan hebt. Zonde van de tijd noem ik dat. Ook al leer je dan wel dingen die handig zijn, je kan natuurlijk ook gewoon voor een opleiding kiezen die en handig is en leuk!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben op het moment zelfs met een opleiding bezig waar ik nou al van weet dat ik er niks mee ga doen. Ik zal dus ook niet super goed mijn best doen om zoveel mogelijk te leren. Maar wat ik leer kan alleen maar handig zijn.
Waarom ik de opleiding dan nog doe? ff van mijn prestatiebeurs een gift maken.
Dit is de make-over niet, Tomasso. Dit is de slowchat.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef Tomasso het volgende:
Man, wat een totale make-over zeg. Nee, dit zorgt er wel voor dat GAM totaal anders is nu.
HBO telt zeker mee. Ik wil je dan alleen eigenlijk maar succes wensen met het volhouden van de opleiding. Ik zou gek worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
Een belangrijke reden dat ik door ga is ook dat ik gewoon een HBO diploma op mijn CV wil hebben. Ookal ga ik in een andere brach werken, dat HBO diploma telt wel mee.
Hee waarom kan er bij jou opeens wel (Moderator / Redactie Games) staanquote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is de make-over niet, Tomasso. Dit is de slowchat.
Omdat ze het ijsmeis wel gunnen en jou toenertijd niet Tain.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee waarom kan er bij jou opeens wel (Moderator / Redactie Games) staan
Tja, ik ben nou aan het afstuderen. dat is wel lastig zeker omdat het nog veel tijd kost. Maar ik hoop dat ik dat ga halen en dan hoef ik nog een half jaar 2 dagen in de week naar school. Kan ik al beginnen met het zoeken naar werk / werken terwijl ik nog stufi krijg.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
HBO telt zeker mee. Ik wil je dan alleen eigenlijk maar succes wensen met het volhouden van de opleiding. Ik zou gek worden.
![]()
Peristilidinges had het ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat ze het ijsmeis wel gunnen en jou toenertijd niet Tain.
![]()
Ik werk terwijl ik mijn stufi nog moet terugbetalenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, ik ben nou aan het afstuderen. dat is wel lastig zeker omdat het nog veel tijd kost. Maar ik hoop dat ik dat ga halen en dan hoef ik nog een half jaar 2 dagen in de week naar school. Kan ik al beginnen met het zoeken naar werk / werken terwijl ik nog stufi krijg.
Ik ben ook aan het afstuderen nu. Helaas kan ik aan het einde van juniquote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, ik ben nou aan het afstuderen. dat is wel lastig zeker omdat het nog veel tijd kost. Maar ik hoop dat ik dat ga halen en dan hoef ik nog een half jaar 2 dagen in de week naar school. Kan ik al beginnen met het zoeken naar werk / werken terwijl ik nog stufi krijg.
Ze gunnen het dus alleen vrouwen. En terecht.quote:
ja, maar toen was het teveel moeite...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef Heintje het volgende:
In principe kan daar toch gewoon alles staan wat ze maar willen?
Dat komt bij mij ook wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik werk terwijl ik mijn stufi nog moet terugbetalen
Pac-Man is homo.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef TwyLight het volgende:
hoi [afbeelding]dat mag niet meer.
pacman & mario post
Ik ben het eigenlijk altijd eens met Laniboekjequote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef Laniboekje het volgende:
Ze gunnen het dus alleen vrouwen. En terecht.
![]()
Dat dacht ik ook wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk altijd eens met Laniboekje.
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, dus nou moet het wel goed gaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef peristilius het volgende:
Woei, het zoveelste nieuwe begin van de GAM SC.
Ben benieuwd hoe lang we het dit keer vol gaan houden.
Ik heb net een 250 GB externe harde schijf gekocht, en nu ben ik blij dat ik eindelijk meer dan 25 GB aan muziek kwijt kan.
We wachten afquote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, dus nou moet het wel goed gaan.
Of juist niet?
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
We wachten afDe oude elite is nog niet compleet.. haha... elite... proest
![]()
Ik wacht idd op Strolie, Bastard, Chocobo, Roy, etcquote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
We wachten afDe oude elite is nog niet compleet.. haha... elite... proest
![]()
Strolie, Bastard en Chocobo zijn denk ik de GAM SC echt allang ontgroeid. Ik wacht stiekem op Roy, die mis ik wel een beetje.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik wacht idd op Strolie, Bastard, Chocobo, Roy, etc
Bastard zie ik hier nog wel eens posten. Niet super vaak maar toch. Die andere idd niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Strolie, Bastard en Chocobo zijn denk ik de GAM SC echt allang ontgroeid. Ik wacht stiekem op Roy, die mis ik wel een beetje.
Ik vind jouw opzich wel een aanwinst. Je post lekker en inhoudelijk mee. Maar ik mag denk ik niet teveel slijmen, dan schrik ik je af.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bastard zie ik hier nog wel eens posten. Niet super vaak maar toch. Die andere idd niet of nauwelijks.
Maar er zijn wel een aantal nieuwe die hier ook wel gaan komen. (waaronder dus ik) En of dat die een aanwinst zijn moet nog blijken. Dat mogen julie beoordelen.
Chanty moet ook terug komen bij the-new-and-improved-GAM! Ze zit nu veel op een ander forum geloof ik. Tis sunt! Maar begrijpelijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
De gamechicks beginnen idd GAM te overheersenEerst Lanikoekje, en nu IJsmeis
Laten we chanty ook niet vergeten
![]()
Vind je het heel gek dat Chanty hier niet zoveel meer komtquote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
De gamechicks beginnen idd GAM te overheersenEerst Lanikoekje, en nu IJsmeis
Laten we chanty ook niet vergeten
![]()
Ja, maar GAM is nu al leuker dan het wasquote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty moet ook terug komen bij the-new-and-improved-GAM! Ze zit nu veel op een ander forum geloof ik. Tis sunt! Maar begrijpelijk...
En toch ben je hier. Een sprankje hoop dat het beter zal gaan? Jij kan al een verschil maken toch? Help mee om GAM gewoon weer een leuk karakter te geven.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kom nu zelfs nauwelijks nog op GAM. Interessante topics zijn er nauwelijks, niveau is gedaald tot een triest niveau.
Daar zijn we vrouwen voor ijsmeis. Gewoon eensgezind.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Godsamme. En weer ben ik het eens met Laniboekje.
Dit heb ik dan ook. Ik post ook niet zoveel mee op het forum, alleen bij het centrale PS2-topic en het GBA/DS-topic om wat nieuws in de gaten te houden. Alle topics voor verscheidene games die ik bijvoorbeeld al uitgespeeld heb o.i.d. trekken dan mijn aandacht al snel niet meer.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf merk ik wel dat ik snel uitgekeken ben op centrale game topics omdat een game voor mij gewoon niet meer interessant is. Wat betreft niveau van de posts kan games.fok.nl een rol gespeeld hebben. Inhoudelijk post ik daar wat meer over een game bij een nieuwsbericht, dan in een topic.
ijsmeis, kap nou eens! Ik wilde ook precies die vraag gaan stellen.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe zouden jullie GAM dan graag anders zien? En dan niet antwoord met "het niveau wat meer omhoog". Vertel dan liever hóe precies.
Wát is er nu precies niet goed? Wát kan er zoal beter? Suggesties zijn altijd welkom.
Mwhe het 'vroegere' GAM SC wordt veels te veel overschat. Het kan makkelijk overtreft wordt als iedereen zich een beetje inzet.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar GAM is nu al leuker dan het wasZe moet snel komen
Ik kan toch niet zo snel boos worden op meisjes
![]()
Een meet met de GAM dames.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe zouden jullie GAM dan graag anders zien?
Een meet. Daar kwam Heintje ook al een beetje mee aanzettenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een meet met de GAM dames.De rest moet ik nog bedenken.
Een meet. Altijd leuk!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een meet met de GAM dames.De rest moet ik nog bedenken.
Het niveau van de Wii topics is ook lager sinds nintendo een nieuwe doelgroep aanspreektquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf merk ik wel dat ik snel uitgekeken ben op centrale game topics omdat een game voor mij gewoon niet meer interessant is. Wat betreft niveau van de posts kan games.fok.nl een rol gespeeld hebben. Inhoudelijk post ik daar wat meer over een game bij een nieuwsbericht, dan in een topic.
In de zomer ergens een BBQ of iets dergelijks houden, mits bier.quote:
Ja, een BBQ houden is nog best leuk om te doen ook! En dan met het vaste clubje GAM SC'ers afspreken. Als het ook pas in de zomer is kunnen we een beetje kijken wat nu het vaste clubje GAM SC'ers gaat worden. Ik ben er in ieder geval voor in.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
In de zomer ergens een BBQ of iets dergelijks houden, mits bier.
Juh. Ik weet dat users een forum maken, maar je kan het niet alleen. Maargoed, als ik heel eerlijk ben kijk ik de laatste tijd ook niet echt verder dan het Wii topic, dus misschien dat mijn mening niet de feiten reflecteert.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En toch ben je hier. Een sprankje hoop dat het beter zal gaan? Jij kan al een verschil maken toch? Help mee om GAM gewoon weer een leuk karakter te geven.
Meldt.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, een BBQ houden is nog best leuk om te doen ook! En dan met het vaste clubje GAM SC'ers afspreken. Als het ook pas in de zomer is kunnen we een beetje kijken wat nu het vaste clubje GAM SC'ers gaat worden. Ik ben er in ieder geval voor in.
Ik stel voor om echter niet te hard van stapel te lopen. Eerst maar eens kijken wat er nu van de GAM SC terecht gaat komen. Als het aan mij ligt, meer op niveau.quote:
Jij begon over een meet van ons tweeen. Alleen aangezien het over het vaste GoW clubje ging zouden het er al meer worden. Alleen waar trek je dan de grens, dus toen kwam ik op een GAM meet. Mensen die niet zo veel posten zullen daar ook wel niet echt veel zin in hebben denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een meet. Daar kwam Heintje ook al een beetje mee aanzetten.
Nu nog GD, Notorious_Roy en Chantyquote:Op woensdag 4 april 2007 18:42 schreef mordradead het volgende:
Ik kom als ik tijd/geld heb en Bernie er is.
Roy! Regels lezen hehquote:
Haai, leuke schoenen, neuken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Strolie, Bastard en Chocobo zijn denk ik de GAM SC echt allang ontgroeid. Ik wacht stiekem op Roy, die mis ik wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |