Heet ik soms AnthonyZeus?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef LENUS het volgende:
Doe is een mailtje pasten
Ja, dat had ik wel gehoopt.quote:
Ja, en dan op dag drie met je kop op elke NL weblog staan.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef cohen het volgende:
Is dit Anthony Zeus deel 2??? Morgen filmpje posten?
Gaat niet, ze zit in een Conference Call.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:00 schreef SolinvictuS het volgende:
Ehm, als ze je geile mailtjes stuurt, waarom laat je haar niet de druk van de ketel halen dan.
neem die collega als voorbeeld. of pleeg zelfmoord voordat je je laat uitlachen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Gaat niet, ze zit in een Conference Call.
Maar er is eens een collega geweest die ook met een paal over de afdeling is gaan lopen en die hebben ze weken uitgelachen, totdat ie er genoeg van had en zelfmoord heeft gepleegd.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
Maar er is eens een collega geweest die ook met een paal over de afdeling is gaan lopen en die hebben ze weken uitgelachen, totdat ie er genoeg van had en zelfmoord heeft gepleegd.
Nu wordt het een beetje twijfelachtigquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Snuf, Snuf. I Smell Bullshit !quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Emo's =(quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
quote:hoi
dit is zoooooo saaai! gaat helemaal nergens over. ik vraag mij af waarom ik hier naar moet luisteren ik snap er niks van.
wat ben je aan doen? zie ik je straxx in de pauze beneden in de kantine, gaan we samen lunchen ok?
ps ik heb een mooie string gekocht gisteren in de stad! moet je straxx egt even zien hoor!
doooeeeei
oftewel ze geilt je op omdat ze je gewoon dood wil hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Breezer-alertquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat is wel fucking geil!!!! Zat er ook een BH bij![]()
![]()
![]()
![]()
nou even dat stringetje opzijschuiven (NIET UITDOEN!!!!!!!!!) en dan palen alsof je leven ervan af hangt, lijkt me een goeie oplossing.quote:
Tuurlijk niet uitdoen, dat is wat em geil maakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou even dat stringetje opzijschuiven (NIET UITDOEN!!!!!!!!!) en dan palen alsof je leven ervan af hangt, lijkt me een goeie oplossing.![]()
quote:
En toen was de geloofwaardigheid er in een keer af.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Inderdaad, verzin er nog een paarquote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Plaats eens meer van die mailtjes joh![]()
Dat zou echt heel vervelend zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:weet je zeker dat ze alleen jou mailt en het bcc naar iedereen?
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef PDOA het volgende:
Ja, verdulleme zeg. Plaats ik een mailtje uit goed vertrouwen dat ik het morgen niet op allerlei weblogs lees, krijg ik er nog kritiek op ook!
Ze is trouwens 23.
De geloofwaardigheid van dit topic daalt met de minuutquote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef PDOA het volgende:
Tsjongejonge, plaats ik een mailtje uit goed vertrouwen dat ik het morgen niet op allerlei weblogs lees, krijg ik er nog kritiek op ook!
Ze is trouwens 23 en geen breezah.
Quotes or it didnt happenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef PDOA het volgende:
Nu kan ze me geen mailtjes sturen want ze is naar een klant toe tot eind van de middag.
Denken jullie dat ze meer wilde van me, want sommige mailtjes zijn echt spicy hoor!
heey je hebt ook 23 jarige zeugen van 100+ kg die in strings lopen hoor......quote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef -Menn0- het volgende:
23 jaar EN string kopend, wat wil je nog meer !!!!NEUKEN!!!!!!!!!!!
![]()
Nou, donderdag dus shoppen.quote:From: xxx
Sent: woensdag 4 april 2007 15:50
To: xxx
Subject: zaaaie dag!
hoi hoi!!!
vandaag is egt een kutdag! zo zaaaaaaai
die sales manager van [bedrijf] was egt een loser, zon suffe gast! oh ja...
ik moet nog shoppen!!! bikini kopen voor mezelluf voor van de zomer en de vakantie!!!!
ga anders mee donderdag, lijkt me gezellie!!! gaan we daarna wat drinken
goed ik spreek je later want ik moet nog een heleboel contracten approven!
dooooeeeei!!!!
Nou als je al een keiharde kloppende jodocus krijgt van een mailtje waar string in staat zal dat vrij weinig uitmakenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
heey je hebt ook 23 jarige zeugen van 100+ kg die in strings lopen hoor......![]()
Nog zo'n über geil mailtje!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef PDOA het volgende:
Nou vooruit:
[..]
Nou, donderdag dus shoppen.![]()
Die ga ik hier dus niet posten he. Ik weet wat er met AnthonyZeus is gebeurd. Die staat nu ook met een Straatnieuws voor de Appie Heijn na dat geintje van 'em.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nog zo'n über geil mailtje!!!!Er komt geen eind aan
![]()
You're not seeing the bigger picture herequote:Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef Conradt het volgende:
Ubergeil mailtje? Gewoon een LBO-slet die geneukt wil worden door iemand in een hogere functie lijkt me.
Nondeju geil man !!! Ik snap niet dat je jezelf nog in kan houden !!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef PDOA het volgende:
Nou vooruit:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Nondeju geil man !!! Ik snap niet dat je jezelf nog in kan houden !!!!![]()
![]()
![]()
Fucking hell wat een geil emailtje !! M'n broek staat op springen hoor !!!![]()
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Niks van verzonnen!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef ChrisFO het volgende:
Verhalen verzinnen om cool over te komen op fok![]()
[..]
![]()
![]()
Wanneer jij het eerste mailtje van vrouw ontvangt hebben we het daar nog wel eens overquote:Op donderdag 5 april 2007 11:19 schreef Germaniaa het volgende:
wat een bullshit verhaal... en hoe kan je geil worden van emails...![]()
![]()
een vrouw die 23 is en dit soort mailtjes aan je stuurt die moet je niet palen. Die moet je met een paal dood slaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef PDOA het volgende:
Nou vooruit:
[..]
nou, die heb ik al meerdere malen gehad..+ liefdes brieven +kaarten etc etcquote:Op donderdag 5 april 2007 11:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Wanneer jij het eerste mailtje van vrouw ontvangt hebben we het daar nog wel eens over![]()
Hoi Germaniaa,quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef Germaniaa het volgende:
[..]
nou, die heb ik al meerdere malen gehad..+ liefdes brieven +kaarten etc etc![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
En vandaag nog van die geile mailtjes gekregen?
Dat had je net al gepost, maar heeft ze nog meer gestuurd?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Of ik nog wat kom drinken bij haar na het shoppen, dan zou ze die string laten zien.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat had je net al gepost, maar heeft ze nog meer gestuurd?
Schrijven blijkbaar ook.quote:
Zie deze post:quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef PDOA het volgende:
Nou vooruit:
[..]
Ja, maar daar staat niet in dat ik bij haar thuis ben uitgenodigd.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Kerel zelf even een "mailtje" in elkaar gezet.
Nerd. Wat moet jouw leven toch saai en kut zijn.
Goed bezig, hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat niet in dat ik bij haar thuis ben uitgenodigd.
Woei, dit gaat de goeie kant op!![]()
Ja en ze hoeft je toch niet te pijpen? Je kunt haar met gemak neuken tijdens dat gesprek, zolang jij zorgt dat je niet tegen der aan klapt (en geluid maakt) en zij niet gaat lopen kreunenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Geesteljk nog 12 FJDquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
ik moet nog shoppen!!! bikini kopen voor mezelluf voor van de zomer en de vakantie!!!!
dooooeeeei!!!!
23 jaar en dan zo schrijven![]()
Ik neem aan dat je een aantal willekeurige foutjes eruit paktquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
dooooeeeei!!!!
23 jaar en dan zo schrijven![]()
Ja, en dan morgen met mijn kop op GeenStijl zeker? Ben toch zeker geen IJsmeis/AZ?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een aantal willekeurige foutjes eruit pakt
Ach boeien hoe ze typt, het gaat toch om de overige skills, maar daar zullen we nog even op moeten wachten.
Hij moet eerst nog shoppen, drinken, string kijken, enz.
En dan morgen krijgen we pas de echt stoere verhalen.
Eigenlijk is het maar triest dat hij het hier post, maar vervolgens niet de ballen heeft om de echte pittige mailtjes te posten
Van mij hoef je geen foto's of filmpjes te posten.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, en dan morgen met mijn kop op GeenStijl zeker? Ben toch zeker geen IJsmeis/AZ?
De collega naast deed de deur al open, zo hard klopte mijn jodokus tegen de tafelquote:Op donderdag 5 april 2007 14:56 schreef the_jestert het volgende:
quote:
From: xxx
Sent: woensdag 4 april 2007 15:50
To: xxx
Subject: zaaaie dag!
hoi hoi!!!
dooooeeeei!!!!
Krijg je hier al een keiharde kloppende jodokus van?????![]()
Nou, reken maar uit:quote:hooooi!!!
hoe is het?? ik verveel me!!! en het is kutweer ook nog!!!! ik wil mooi weer zodat ik lekker naar het strand kan! ben vorig jaar met een dinnetje naar een naaktstrand geweest!was echt kei-tof en heel rustig daar!! je moet egt eens mee gaan als het hier zomer is!!!! vind mn dinnetje vast niet erg hoor haha!
kom je ook mijn feessie trouwens de ... van mei?? word gezellig!!!! en je kan blijven slapen!!!
goooeeeed ik ga weer wat doen want michel ( jeweetwel mijn manager ) zit me uit te checken of ik wel egt werk ofzo!!!! dusse...spreekje!!!
doooeeeeeei!!!!
En dan te bedenken dat die manager heel gemakkelijk al het mailverkeer kan nalezenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef PDOA het volgende:
Ik kreeg deze een week geleden:
[..]
Nou, reken maar uit:
Lekkere collega + dinnetje + naakstrand + feessie + blijven slapen= keiharde kloppende jodocus
Of niet dan?
Je bent écht niks gewend hè?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou, reken maar uit:
Lekkere collega + dinnetje + naakstrand + feessie + blijven slapen= keiharde kloppende jodocus
Of niet dan?
Lekkere collega + dinnetje + naakstrand + feessie + blijven slapenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou, reken maar uit:
Of niet dan?
Waarom een bikini kopen als je naar het naaktstrand gaatquote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou, reken maar uit:
Of niet dan?
Oke, dat mag.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:49 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik maak bezwaar tegen de term Jodocus.
idd lolquote:Op woensdag 4 april 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:weet je zeker dat ze alleen jou mailt en het bcc naar iedereen?
Ik bespeur afgunstquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef SHE het volgende:
Ze moet contracten goedkeuren, zit in conference calls en komt bij klanten?
En dan schrijft ze als een 12 jarige kamper?
Sure![]()
Dat dusquote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef SHE het volgende:
Sure![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef -chiel- het volgende:
Ik krijg al een stijve als ik spam krijg!![]()
Nee niet echt.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou, reken maar uit:
Of niet dan?
nee hoor, doet systeembeheer en krijgen ook de slappe lachquote:Op donderdag 5 april 2007 15:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die manager heel gemakkelijk al het mailverkeer kan nalezen![]()
Lijkt me leuk om eens een maandje systembeheerder te zijn en dan al die mailtjes gaan lezenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
nee hoor, doet systeembeheer en krijgen ook de slappe lach
gadverdamme wat een domme hoer met dat 'straxx' en 'egt'quote:
ja en ik ben de dalai lama van luxemburg.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niks van verzonnen!
Van de kloppende jodocus tot de geile mailtjes, allemaal waar!!
Wat denk je nou zelf joh?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
heb je dr inmiddels geneukt of hoe zit dat?
quote:zit me uit te checken
]http://www.join.msn.com/messenger/overview[/quote][/url]quote:-----Original Message-----
From: xxx
Sent: donderdag 11 januari 2007 11:23
To: xxxx
Subject: RE:
Hhhmmm uit je korte reactie is te herleiden dat je niet weet wat je
met deze e-mail aanmoet.
Ben je geschrokken, of verlegen ??
het was in ieder geval niet mijn bedoeling om je af te schrikken....
>From: <xxxx
>To: <xxxx>
>Subject: RE: Date: Thu, 11 Jan 2007 11:20:38 +0100
>
>Hi,
>
>dit is wel een beetje weird hoor...
>
>Maar goed thx.
>
xxxx
>
>-----Original Message-----
>From: Rachid 2 DIE
>Sent: donderdag 11 januari 2007 11:14
>To: xxxxxx
>Subject:
>
>
>Haiii,
>
>Alles goed met je ??
>
>Je zal je vast afvragen wie ik ben, maar ik heb jouw e-mail adres van een
>"vriend" van mij gekregen. Ongeveer 1maand geleden zag ik jouw bij de
>Shell,
>ik had mijn vriend opgehaald van zijn werk, bij de Shell.
>
>En toen zag ik jouw uit het gebouw lopen...en dacht wowwwwww.
>
>mijn vriend wou heel lang jouw e-mail adres niet geven, tot gisteravond,
>heeft hij dan toch toegegeven....waar ik heel blij om ben ;-))
>
>Ik wou je alleen even laten weten, dat jij er echt super hot uitziet...
>
>Hope you don't mind.
>
>Ciao
>Rachid
>
>_________________________________________________________________
>Hotmail en Messenger on the move http://www.msn.nl/services
>
>
>
>
>mijn vriend wou heel lang jouw e-mail adres niet geven, tot gisteravond,
>heeft hij dan toch toegegeven....waar ik heel blij om ben ;-))
>
>Ik wou je alleen even laten weten, dat jij er echt super hot uitziet...
Nee, daar knap je echt van op zal ik maar zeggen als je een maiil van Rachid krijgt.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou, reken maar uit:
Domme doos + lijpe vriendin + zand in je arse + koekhappen + blijven slapen in de logeer kamer bij d'r broer= keiharde kloppende loser
Of niet dan?
Ah ah, contracten approven.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef SHE het volgende:
Sure![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |