Heet ik soms AnthonyZeus?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef LENUS het volgende:
Doe is een mailtje pasten
Ja, dat had ik wel gehoopt.quote:
Ja, en dan op dag drie met je kop op elke NL weblog staan.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:54 schreef cohen het volgende:
Is dit Anthony Zeus deel 2??? Morgen filmpje posten?
Gaat niet, ze zit in een Conference Call.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:00 schreef SolinvictuS het volgende:
Ehm, als ze je geile mailtjes stuurt, waarom laat je haar niet de druk van de ketel halen dan.
neem die collega als voorbeeld. of pleeg zelfmoord voordat je je laat uitlachen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Gaat niet, ze zit in een Conference Call.
Maar er is eens een collega geweest die ook met een paal over de afdeling is gaan lopen en die hebben ze weken uitgelachen, totdat ie er genoeg van had en zelfmoord heeft gepleegd.
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
Maar er is eens een collega geweest die ook met een paal over de afdeling is gaan lopen en die hebben ze weken uitgelachen, totdat ie er genoeg van had en zelfmoord heeft gepleegd.
Nu wordt het een beetje twijfelachtigquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Snuf, Snuf. I Smell Bullshit !quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Emo's =(quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
quote:hoi
dit is zoooooo saaai! gaat helemaal nergens over. ik vraag mij af waarom ik hier naar moet luisteren ik snap er niks van.
wat ben je aan doen? zie ik je straxx in de pauze beneden in de kantine, gaan we samen lunchen ok?
ps ik heb een mooie string gekocht gisteren in de stad! moet je straxx egt even zien hoor!
doooeeeei
oftewel ze geilt je op omdat ze je gewoon dood wil hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Breezer-alertquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat is wel fucking geil!!!! Zat er ook een BH bij![]()
![]()
![]()
![]()
nou even dat stringetje opzijschuiven (NIET UITDOEN!!!!!!!!!) en dan palen alsof je leven ervan af hangt, lijkt me een goeie oplossing.quote:
Tuurlijk niet uitdoen, dat is wat em geil maakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou even dat stringetje opzijschuiven (NIET UITDOEN!!!!!!!!!) en dan palen alsof je leven ervan af hangt, lijkt me een goeie oplossing.![]()
quote:
En toen was de geloofwaardigheid er in een keer af.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Inderdaad, verzin er nog een paarquote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Plaats eens meer van die mailtjes joh![]()
Dat zou echt heel vervelend zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:weet je zeker dat ze alleen jou mailt en het bcc naar iedereen?
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef PDOA het volgende:
Ja, verdulleme zeg. Plaats ik een mailtje uit goed vertrouwen dat ik het morgen niet op allerlei weblogs lees, krijg ik er nog kritiek op ook!
Ze is trouwens 23.
De geloofwaardigheid van dit topic daalt met de minuutquote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef PDOA het volgende:
Tsjongejonge, plaats ik een mailtje uit goed vertrouwen dat ik het morgen niet op allerlei weblogs lees, krijg ik er nog kritiek op ook!
Ze is trouwens 23 en geen breezah.
Quotes or it didnt happenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef PDOA het volgende:
Nu kan ze me geen mailtjes sturen want ze is naar een klant toe tot eind van de middag.
Denken jullie dat ze meer wilde van me, want sommige mailtjes zijn echt spicy hoor!
heey je hebt ook 23 jarige zeugen van 100+ kg die in strings lopen hoor......quote:Op woensdag 4 april 2007 13:35 schreef -Menn0- het volgende:
23 jaar EN string kopend, wat wil je nog meer !!!!NEUKEN!!!!!!!!!!!
![]()
Nou, donderdag dus shoppen.quote:From: xxx
Sent: woensdag 4 april 2007 15:50
To: xxx
Subject: zaaaie dag!
hoi hoi!!!
vandaag is egt een kutdag! zo zaaaaaaai
die sales manager van [bedrijf] was egt een loser, zon suffe gast! oh ja...
ik moet nog shoppen!!! bikini kopen voor mezelluf voor van de zomer en de vakantie!!!!
ga anders mee donderdag, lijkt me gezellie!!! gaan we daarna wat drinken
goed ik spreek je later want ik moet nog een heleboel contracten approven!
dooooeeeei!!!!
Nou als je al een keiharde kloppende jodocus krijgt van een mailtje waar string in staat zal dat vrij weinig uitmakenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
heey je hebt ook 23 jarige zeugen van 100+ kg die in strings lopen hoor......![]()
Nog zo'n über geil mailtje!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef PDOA het volgende:
Nou vooruit:
[..]
Nou, donderdag dus shoppen.![]()
Die ga ik hier dus niet posten he. Ik weet wat er met AnthonyZeus is gebeurd. Die staat nu ook met een Straatnieuws voor de Appie Heijn na dat geintje van 'em.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nog zo'n über geil mailtje!!!!Er komt geen eind aan
![]()
You're not seeing the bigger picture herequote:Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef Conradt het volgende:
Ubergeil mailtje? Gewoon een LBO-slet die geneukt wil worden door iemand in een hogere functie lijkt me.
Nondeju geil man !!! Ik snap niet dat je jezelf nog in kan houden !!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef PDOA het volgende:
Nou vooruit:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Nondeju geil man !!! Ik snap niet dat je jezelf nog in kan houden !!!!![]()
![]()
![]()
Fucking hell wat een geil emailtje !! M'n broek staat op springen hoor !!!![]()
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Niks van verzonnen!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef ChrisFO het volgende:
Verhalen verzinnen om cool over te komen op fok![]()
[..]
![]()
![]()
Wanneer jij het eerste mailtje van vrouw ontvangt hebben we het daar nog wel eens overquote:Op donderdag 5 april 2007 11:19 schreef Germaniaa het volgende:
wat een bullshit verhaal... en hoe kan je geil worden van emails...![]()
![]()
een vrouw die 23 is en dit soort mailtjes aan je stuurt die moet je niet palen. Die moet je met een paal dood slaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef PDOA het volgende:
Nou vooruit:
[..]
nou, die heb ik al meerdere malen gehad..+ liefdes brieven +kaarten etc etcquote:Op donderdag 5 april 2007 11:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Wanneer jij het eerste mailtje van vrouw ontvangt hebben we het daar nog wel eens over![]()
Hoi Germaniaa,quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef Germaniaa het volgende:
[..]
nou, die heb ik al meerdere malen gehad..+ liefdes brieven +kaarten etc etc![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
En vandaag nog van die geile mailtjes gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |