ik heb het over het NIEUWE materieelquote:
Daar moet je denk ik even op wachten, aangezien die stellen nog geproduceerd moeten worden. Maar qua kleuren heb je al een indicatiequote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik heb het over het NIEUWE materieel
dus de HSL treinen en geen omgebouwde BeNeLux(NS ICR)
ja bedankt daarvoorquote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar moet je denk ik even op wachten, aangezien die stellen nog geproduceerd moeten worden. Maar qua kleuren heb je al een indicatie
Deze opmerking komt onvriendelijk over op mij, misschien als je zelf zoekt, dat je een idee krijgt.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik heb het over het NIEUWE materieel
dus de HSL treinen en geen omgebouwde BeNeLux(NS ICR)
Wie ligt er dan ook te maffen tot zo laat?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
lig ik ff te maffen.. meteen t topic voor 2/3de vol
ikquote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie ligt er dan ook te maffen tot zo laat?
Duschquote:Diesel multiple units
[bla bla]
* DE 1 nicknamed Blauwe Engel (Dutch for "Blue Angel"): A DMU consisting of one coach.
lekker kromquote:
Ja dat staat bij de wadlopertjesquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lekker krom
here are two version, one with two coaches, the other with one coach als je dat leest
Die pagina mag ook wel eens bijgewerkt worden. NoordNedquote:
tis wiki.. dus wat houd je tegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die pagina mag ook wel eens bijgewerkt worden. NoordNedEen naam die al 1,5 jaar niet meer bestaat, hoewel de naam nog steeds op de stellen staat.
Ook staat de GTW er nog niet tussen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |